Haha, ja, ik heb wel ergens een keer gehad dat ik er weinig van kon maken. Maar iemand herhaalde toen dat woord (misschien was het een ingredient) en toen kon ik het alsnog goed neerzetten. Maar het valt alles mee naast Rosah met 300 woorden per seconde en Alain met 'we gaan proef'.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:19 schreef regnavetto het volgende:
Ben ik een beetje goed te verstaan Schaapje?? Of was ik een irritante gast om de ondertitel voor te schrijven? Groetjes Philip
quote:
"Je eet alleen niet met je mond maar ook met je hoog" en dan wijzend naar zijn ogen. Vond het wel een prachtige vent haha, maar om te ondertitelen misschien wat minder ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:29 schreef Schaapje82 het volgende:
[..]
Haha, ja, ik heb wel ergens een keer gehad dat ik er weinig van kon maken. Maar iemand herhaalde toen dat woord (misschien was het een ingredient) en toen kon ik het alsnog goed neerzetten. Maar het valt alles mee naast Rosah met 300 woorden per seconde en Alain met 'we gaan proef'.
Zij kijkt NL programma's altijd via uitzending/programma gemist. Op die sites kun je ondertiteling aanzetten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik ook. Reden waarom ik toch het liefste live kijk en niet de opgenomen versie.
Ja, maar dus niet als je het hebt opgenomen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:35 schreef Unites het volgende:
Je kunt toch ook via de tv ondertiteling aanzetten? 888?
Ze hadden ervoor gekozen om de laatste 5 afvallers terug te laten komen. Dus gewoon uitgekozen op wanneer ze eruit waren gegaan en niet op persoonlijkheid of wat dan ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:33 schreef Unites het volgende:
Oh, regnavetto, nog een vraag: waarom mochten niet alle afvallers meedoen om weer terug in de strijd te komen?
Dan graag ook even uitleg geven over de opruimen/warmhouden-vraagquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:37 schreef regnavetto het volgende:
[..]
Ze hadden ervoor gekozen om de laatste 5 afvallers terug te laten komen. Dus gewoon uitgekozen op wanneer ze eruit waren gegaan en niet op persoonlijkheid of wat dan ook.
Zeker. Lijkt me een aardige man. Ik heb ook MC Junior wel ondertiteld, dus ik ben inmiddels aardig gewend aan z'n accent.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:30 schreef regnavetto het volgende:
[..]
"Je eet alleen niet met je mond maar ook met je hoog" en dan wijzend naar zijn ogen. Vond het wel een prachtige vent haha, maar om te ondertitelen misschien wat minder ja.
Ik zie het ja.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef Unites het volgende:
@Minilot
Hij weet niet zeker of hij dat wel mag vertellen.
Afhankelijk van hoe snel je kunt typen, Unites.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:39 schreef Unites het volgende:
Verdient dat ondertitelen goed...? Als ik vragen mag
Ik vind in ieder geval hoe zij het doen, de meest eerlijke manier. En hier heb je niks aan dat weet ikquote:Op dinsdag 29 april 2014 14:48 schreef minilot het volgende:
Ik vermoed trouwens sterk dat de jury het meeste gewoon op kamertemperatuur eet. Maar ik zou het graag zeker willen weten.
Ben bezig met opzet van een aantal dingetjes! Bv workshops specifiek op wat ik het beste kan bijvoorbeeld. Daar valt onder Italiaans en Filipijnse keuken! Heb vooral zin om de Filipijnse keuken te doen aangezien ik daar zo weinig mensen nog over hoor.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef Unites het volgende:
Ah oke :$ Je woont trouwens best dichtbij... zelf zou ik ook best mee willen doen aan zo'n programma, ookal doe ik alles via recepten
Kan ik niet eens een keer een kookworkshop bij je volgen!!??
Ik zat net te zoeken naar een stream van de Masterchef Journalen die uitgezonden werden voordat MC daadwerkelijk begon. Ik meen te herinneren dat zij daar een keer aandacht aan hadden geschonken. Maar volgensm ij hebben ze die van het net gepleurd.quote:
Nou, constant eigenlijk. Ben er nu wel alweer eventjes uit dus het wordt steeds minder. Maar toen mijn kop zo goed als elke dag op tv was, werd ik tijdens het boodschappen bijvoorbeeld een aantal keer al aangesproken. Paar keer gevraagd om foto's en dat soort geinige dingen/quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:57 schreef minilot het volgende:
Ben je sinds MC eigenlijk al 'ns herkend op straat, Philip?
Je ziet ze tijdens het koken in elk geval vaak genoeg met hun vingers in het eten zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:48 schreef minilot het volgende:
Ik vermoed trouwens sterk dat de jury het meeste gewoon op kamertemperatuur eet, en dat de jury tijdens het kookproces alvast af en toe een hapje komt proeven. Maar ik zou het graag zeker willen weten.
Ja, hah hah.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh? We kijken toch allemaal de opgenomen versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |