Soms wel jaquote:Op woensdag 23 april 2014 20:53 schreef Sinceria het volgende:
Is dit de juiste plaats om tegen mezelf te praten?
Ik krijg er niets uitquote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Belsezar het volgende:
Tinder! Goed spul
Simpson spelletje ook trouwens
Vertel!quote:Op woensdag 23 april 2014 20:57 schreef Cue_ het volgende:
Gister m'n nr aan iemand gegeven.. heb nu al spijt
Kerel waarmee ik gedanst hebt afgelopen maandag. Nr uitgewisseld ivm dat ik evt mee kan naar Zeewolde om te dansen.quote:
Ik wilde al beginnen, maar jullie zijn er al.quote:
Geen ervaring met Tinder, heb je een date gehad?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef Belsezar het volgende:
Tinder! Goed spul
Simpson spelletje ook trouwens
Je was te traag.. zat al een tijdje te wachten totdat je zou beginnenquote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Sinceria het volgende:
Ik wilde al beginnen, maar jullie zijn er al.
Oh, je wil je app niet openen omdat hij anders weet dat je online bent geweest?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kerel waarmee ik gedanst hebt afgelopen maandag. Nr uitgewisseld ivm dat ik evt mee kan naar Zeewolde om te dansen.
Maar kreeg net appje van "he alles goed, vond het maandag.... "(meer heb ik nog nie gelezen haha)
Indeedquote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh, je wil je app niet openen omdat hij anders weet dat je online bent geweest?
Maar niet leuk genoeg dus?
Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen tegen mezelf.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je was te traag.. zat al een tijdje te wachten totdat je zou beginnen
stomquote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen tegen mezelf.
Als hij leuk genoeg is om een ritje op je te maken zit het wel snor toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed
Nee joh! Leuk voor een ritje en een dansje. Maar thats all
Stuur je hem dat toch? ''Ik vind je leuk genoeg voor een ritje en een dansje, maar daar houdt het dan ook bij op.'' Hoeft 'ie ook niet meer te twijfelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed
Nee joh! Leuk voor een ritje en een dansje. Maar thats all
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als hij leuk genoeg is om een ritje op je te maken zit het wel snor toch?
Als het moet .. ga ik dat ook wel doen hoor. Maar zijn gewoon domme acties van mezelfquote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Stuur je hem dat toch? ''Ik vind je leuk genoeg voor een ritje en een dansje, maar daar houdt het dan ook bij op.'' Hoeft 'ie ook niet meer te twijfelen.
Ik word verlegen van mezelf. Kennelijk.quote:
Kutsmoesquote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik word verlegen van mezelf. Kennelijk.
Tja ach, je bent niet de enige die zoiets ooit gedaan heeft hoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het moet .. ga ik dat ook wel doen hoor. Maar zijn gewoon domme acties van mezelf
Voor wat? Niet tegen mezelf lullen?quote:
i knowquote:Op woensdag 23 april 2014 21:07 schreef Sinceria het volgende:
Tja ach, je bent niet de enige die zoiets ooit gedaan heeft hoor.
Ach, shut up.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |