En je krijgt een portie klappen van je buren en/of de politie komt ook nog even op bezoek.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:45 schreef -niemand- het volgende:
Gewoon een stalen emmer van 5 liter vullen met olie en in de vuurton zetten. (wel zo dat de olie niet in de grond loopt!!)
Dit een paar keer herhalen met een krat bier en wat vrienden en je hebt een prima avond en je olie is weg
Moet je ook wachten tot het donker is, dan ziet niemand die rookquote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef trovey het volgende:
weg
En je krijgt een portie klappen van je buren en/of de politie komt ook nog even op bezoek.
De buren wonen op 100 meter afstand, en daar hebben wij een hele goeie band mee. De politie komt hier voor helemaal niets, al belt iedereen op de straat over overlast.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:54 schreef trovey het volgende:
[..]
En je krijgt een portie klappen van je buren en/of de politie komt ook nog even op bezoek.
Nee, merken ze echt niet als ineens de verstikkende zwarte rookwolken de kamer binnenkomen.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:55 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Moet je ook wachten tot het donker is, dan ziet niemand die rook
Natuurlijk TS, je zult vast een fantastische relatie met je buren houden als je zoveel olie gaat verbranden, op 100 meter afstand zullen ze vast niets merken.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef marcooooow het volgende:
[..]
De buren wonen op 100 meter afstand, en daar hebben wij een hele goeie band mee. De politie komt hier voor helemaal niets, al belt iedereen op de straat over overlast.
Naja, doe het dan gewoon. Veel meer dan wat reacties uitlokken wil je blijkbaar niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef marcooooow het volgende:
[..]
De buren wonen op 100 meter afstand, en daar hebben wij een hele goeie band mee. De politie komt hier voor helemaal niets, al belt iedereen op de straat over overlast.
Lees je domme kop ff in over het milieu. 70% van de broeikasgassen is H2O, en er is tot nog toe geen reden om ook maar te denken dat CO2 het broeikaseffect versneld. En dan is er nog het argument over olietankers, die vele malen meer CO2 uitstoten dan alle auto's op de wereld samen doen. En nu oprotten of nuttige informatie posten.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:56 schreef FF_Serieus het volgende:
Stomme aso!Alleen de gedachte al om het milieu onnodig te vervuilen.
Het is heel simpel. In de OP staat een vraag. Post als je denkt dat ik wat aan je informatie hebt. Dat scheelt heel wat tijd, voor jou en voor mij.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, doe het dan gewoon. Veel meer dan wat reacties uitlokken wil je blijkbaar niet.
Volgens mij doen heel veel mensen dat ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:01 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Het is heel simpel. In de OP staat een vraag. Post als je denkt dat ik wat aan je informatie hebt. Dat scheelt heel wat tijd, voor jou en voor mij.
Stiekem hoop ik op een reactie van Chuckquote:Op woensdag 23 april 2014 21:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij doen heel veel mensen dat ook.
quote:
Die heb je toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 21:05 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op een reactie van Chuck
[..]
Te onnozel om verder op te reageren.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Lees je domme kop ff in over het milieu. 70% van de broeikasgassen is H2O, en er is tot nog toe geen reden om ook maar te denken dat CO2 het broeikaseffect versneld. En dan is er nog het argument over olietankers, die vele malen meer CO2 uitstoten dan alle auto's op de wereld samen doen. En nu oprotten of nuttige informatie posten.
Je fout toegeven had je anders heel veel respect verdient...quote:Op woensdag 23 april 2014 22:19 schreef FF_Serieus het volgende:
[..]
Te onnozel om verder op te reageren.
Onjuist, (cargo) shipping zo'n 3 a 4%,quote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef marcooooow het volgende:
[..]
En dan is er nog het argument over olietankers, die vele malen meer CO2 uitstoten dan alle auto's op de wereld samen doen. En nu oprotten of nuttige informatie posten.
https://www.google.nl/?gf(...)m%3E+afgewerkte+oliequote:Op woensdag 23 april 2014 20:59 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Lees je domme kop ff in over het milieu.. En nu oprotten of nuttige informatie posten.
en datquote:Op woensdag 23 april 2014 21:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Inleveren bij de mileustraat dit soort geknooi levert hopelijk een dikke boete op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |