Die laatste zin impliceert dat je mét kentekencard de weg dus wél op mag in het buitenland.quote:Mag ik rijden als ik mijn kentekencard nog niet heb ontvangen?
Heeft u het voertuig op naam gezet, maar de kentekencard nog niet in huis? Dan mag u nu al wel de Nederlandse weg op. De Nederlandse politie kan direct in het kentekenregister kijken voor uw gegevens. U moet 14 dagen na het op naam zetten van het voertuig de kentekencard kunnen tonen.
Let op: U mag niet zonder kentekencard met uw voertuig de weg op in het buitenland
Ik kreeg in Zweden niet eens een nieuw Zweeds kenteken zonder eerst het pasje in te leveren (had de oude papieren al opgestuurd). Dus hoe eigenwijs je ook bent, van de RDW krijg je hetzelfde antwoord als ik je nu geef.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef delapoko het volgende:
Is geen gekke vraag. Want in deze landen doen ze vaak moeilijk om de domste dingen. Ook al is het bekend bij hun. Maar bedankt voor de antwoorden. Ik zal morgen contact opnemen met de RDW om zeker te zijn.
Zodat ze ook netjes in Nederland tanken inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:08 schreef DW457 het volgende:
Nee, mag niet. Dit is n complot van de overheid om alle automobilisten binnen Nederland te houden!
Goh, en dat doen ze niet omdat ze denken: "He, daar heb je weer zo'n domme Hollander, laten we hem eens wat geld afhandig maken", denk je?quote:Op woensdag 23 april 2014 20:23 schreef delapoko het volgende:
Is geen gekke vraag. Want in deze landen doen ze vaak moeilijk om de domste dingen. Ook al is het bekend bij hun. Maar bedankt voor de antwoorden. Ik zal morgen contact opnemen met de RDW om zeker te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |