Ik betaal 10 euro per maand voor ¤ 7.500 bij Interpolis. Het kan dus duurderquote:Op woensdag 23 april 2014 17:35 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb een uitvaartverzekering van E 10.488,- via ABN AMRO en ik betaal maandelijks E 11,03,-
Nou lijkt me dat een flink bedrag voor een 24-jarige (dus met een lage overlijdenskans).
Betaal ik (substantieel) te veel?
Maar mijn risico op overlijden op 24-jarige leeftijd is toch veel kleiner dan bij een 80-jarige?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:36 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik betaal 10 euro per maand voor ¤ 7.500 bij Interpolis. Het kan dus duurder.
Ik ben ook 24.. Je zou eens moeten kijken wat het kost voor een 50-jarige bijvoorbeeld. Als je 80 bent kan je namelijk geen Uitvaartverzekering meer sluiten.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Maar mijn risico op overlijden op 24-jarige leeftijd is toch veel kleiner dan bij een 80-jarige?
Maar je hebt toch ook niet al jaren betaald?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:39 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Maar mijn risico op overlijden op 24-jarige leeftijd is toch veel kleiner dan bij een 80-jarige?
Maar hij had ook geen rente opbrengsten meegenomen in zijn berekening.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:12 schreef announcement het volgende:
Enig idee wat een beetje begrafenis kost over pakweg 50 jaar? Dan red je het niet met 10K hoor.
Die opmerking is triest op meerdere niveaus.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Meest nutteloze verzekering ooit imho
Neen, maar ik betaal wel een paar euro voor 2,5 miljoen WAquote:Op woensdag 23 april 2014 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook niet al jaren betaald?
Op welke manier?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Uitvaartverzekeringen worden daarom vaak geïndexeerd.
Wat heeft je WA (AVP) ermee te maken?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:27 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Neen, maar ik betaal wel een paar euro voor 2,5 miljoen WA
[..]
Op welke manier?
ja, maar waarom is een WA in verhouding dan zo goedkoop?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heeft je WA (AVP) ermee te maken?
Je verzekerde bedrag wordt dan aangepast aan wat een uitvaart kost en je premie stijgt mee.
Of je neemt er eentje in natura.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:14 schreef Lienekien het volgende:
Uitvaartverzekeringen worden daarom vaak geïndexeerd.
Omdat je altijd doodgaat. Die kans is 100%. Dat is de kans dat jij voor hoge schade aansprakelijk wordt gesteld, niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:31 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
ja, maar waarom is een WA in verhouding dan zo goedkoop?
ik ben pas 24
Ja, heel anders.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:43 schreef expans het volgende:
Ik betaal 50¤ per jaar om mijn lichaam na overlijden terug te laten vliegen naar m'n vaderland.
Waarom zo duur voor alleen een begrafenis? Of gaan begravenissen hier anders?
Als die niet wordt geïndexeerd, wordt het vijftig jaar later vast een schrale uitvaart.quote:
Omdat?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die opmerking is triest op meerdere niveaus.
Indexeren van een uitvaart in natura? Hoe stel je je dat voor?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als die niet wordt geïndexeerd, wordt het vijftig jaar later vast een schrale uitvaart.
Waarom zou dat niet kunnen? Denk je dat er geen prijskaartje hangt aan je uitvaartpakket?quote:Op woensdag 23 april 2014 18:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Indexeren van een uitvaart in natura? Hoe stel je je dat voor?
Dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:43 schreef expans het volgende:
Ik betaal 50¤ per jaar om mijn lichaam na overlijden terug te laten vliegen naar m'n vaderland.
Waarom zo duur voor alleen een begrafenis? Of gaan begravenissen hier anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |