SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 23-04-2014 13:22:55 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom afvallen, je moet gewoon tevreden worden met je lichaam. Zelfvertrouwen is belangrijker dan slank zijn. En natuurlijk lekker blijven #genieten.
Ik had les om 8:30 en heb 4 uur gepakt vannacht. Alleen op woensdag moet ik zo vroeg, voor de rest pak ik gewoon 9 uur. Nu even eten, 1,5 uurtje slapen en daarna trainen.quote:
You are a sick cunt.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:56 schreef Drinky het volgende:
Afgelopen 4 dagen meer dan 7kg eten naar binnen gewerkt, geen #2 gedaan maar ongeveer hetzelfde gewicht en geen bloat. Am I freak of science?
Waarom geen Goji bessen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Overnight oats met bosbessen erdoorheen; cot dayum.
[..]
You are a sick cunt.
quote:
Hahaha.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet altijd hard lachen om die memes, alleen geen idee hoe ze heten.
Die manlets zijn ook echt te grappig idd"but he's a 5'7!"
Welke zijn dat?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
Ik ga altijd stuk om die morning glory comics
quote:
Over een vader die dronken z'n kind verkracht enzulksquote:
What the fuck.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Over een vader die dronken z'n kind verkracht enzulks.
hee welkom trugquote:Op woensdag 23 april 2014 16:11 schreef MsMessy het volgende:
Waarom toch altijd weer die tieten terugkopen (gymchicks) Ze wilden toch zo graag van dat vet af en dan ga je troep in je lijf laten zetten.
Oh en dat fat acceptance....Als je heup middel ratio omgekeerd evenredig is aan het ideale, just shoot yourself.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |