valt mee... half 7 tot half 3 werken en vanavond heb ik een datequote:
Oehhh spannend... Is het een Fok! ker?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
valt mee... half 7 tot half 3 werken en vanavond heb ik een dateen jij???
uhh niet dat ik weet hihi... ahh lekker Nederland en België doorcrossen... best laat thuis voor vrijdag... of valt het mee?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oehhh spannend... Is het een Fok! ker?
Valt mee, nu onderweg naar Antwerpen en daarna naar Amsterdam. Uurtje of zeven thuis vanavond
uhh nee hoor en thnx...quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:45 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Succes met je date, Nikkie. Niet op de bek slaan als hij je een drankje aanbiedt hè.
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vanavond ook een date trouwens. Waar ga jij heen, Nikkie?
aight. Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh niet dat ik weet hihi... ahh lekker Nederland en België doorcrossen... best laat thuis voor vrijdag... of valt het mee?
almeloooquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vanavond ook een date trouwens. Waar ga jij heen, Nikkie?
ohhh dat scheelt weer..quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aight. Veel plezier iig!
Het kan altijd later en vanavond toch geen plannen
thnxxquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Nikkie veel plezier vanavond
dankje sjoemiequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag
en succes met daten nikkie
uhh centrum geloof ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik ook! da's toevallig. Waar in Almelo?
hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |