quote:* rilling genereerd *
Op maandag 14 oktober 2002 23:07 schreef neh het volgende:
vaatjes ziekenhuisafval op een lopende band zetten
quote:Moest ik ooit voor straf 6 uur doen
Op maandag 14 oktober 2002 23:10 schreef erikh het volgende:
Stront opruimen bij een kinderboerderij, heb het wel een half uur uitgehouden
quote:M'n 2e GMTA post binnen 10 minuten
Op maandag 14 oktober 2002 23:12 schreef keeper het volgende:
Twee weken lang full-time orderpicken. De langste 2 weken van mijn leven.
Schoonmaakwerk op camping heb ik ook gedaan, maar dat was nog wel cool. Want we reden in van die golfkarretjes rond op het terrein, dat was zeker wel leuk
Echter, bij het bolleninpakken had ik een fantastische baas (kon me enorm goede dingen vertellen over een kamp dat ze hadden, wat nogal uitliep en hoe ze de directie van mijn oude middelbare school hadden gechanteerd met dingen die daar gebeurd waren, dit terwijl de ouderenraad erbij was (die hebben nooit dat briefje gezien).
Bij het pellen had ik meestal wel een vriend die meeging. Bij ded laatste keer pellen had ik trouwens ook mijn zusje (via haar kwam ik daar) en 2 hele mooie meiden. echt 3x
Daarnaast waren er de nichtjes van de boer, een vreselijke knecht en een voorkeur voor Noordzee FM.
Een baantje die ook erg hoog op de irritatie lijst staat is het dagje lilolium steken in een bejaardenflat (denk totaal >50 m2). Over het verloop van de dag werd het trouwens beter (vraag mij niet waarom)
[Dit bericht is gewijzigd door mvt op 14-10-2002 23:18]
En dat hoor je dus achteraf
Nu maar hopen dat ik gezond blijf.
En administratief werk op een of andere desolate scheepswerf ergens, die hele sfeer daar was zo door en door depressief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |