Zijn ze ook.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze willen zich uniek voelen...
Anders voelen ze zich als 1 van de 1000 die afgewerkt worden

Rondneuken, reizen en ontwikkelen.quote:Op zondag 11 mei 2014 15:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Wacht ... Welke dingen ?
Zolang je weet wat je wilt, dan moet je het gewoon aan de ander persoon communiceren, als ze hetzelfde wil, amen en anders haar overtuigen zal toch voor complicaties zorgen. Tenzij je uiteraard weet hoe je dat kunt doen zonder complicaties.
Verder wou ik toch 1 ding benadrukken, fwb is ook een relatie.

Ok zeg dat maar tegen haar (vetgedrukt)quote:Op zondag 11 mei 2014 16:53 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Rondneuken, reizen en ontwikkelen.
Meestal is het vrij eenvoudig. Er gewoon niet over beginnen en zorgen dat je haar niet te vaak ziet.
 weet je snel hoe laat het is.
  weet je snel hoe laat het is.   

Tegen een desbetreffende vrouw leg ik het wel iets genuanceerder voorquote:Op zondag 11 mei 2014 16:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok zeg dat maar tegen haar (vetgedrukt)weet je snel hoe laat het is.

Zolang het maar duidelijk is naar haar toe dat je anderen wil blijven neuken en u niet aan 1 vrouw wenst te binden. Zal je wel snel weten hoe de vork in de steel zit.quote:Op zondag 11 mei 2014 16:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Tegen een desbetreffende vrouw leg ik het wel iets genuanceerder voor

Wat ga je nu eigenlijk doen?quote:Op zondag 11 mei 2014 17:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Relatie'' is maar net wat voor betekenis je er aan geeft. Je hebt een relatie met elke persoon die je ooit tegengekomen bent.
Met sommige mensen geniet je gewoon heel erg van de tijd dat je met elkaar spendeert. Het labelen als relatie voegt slechts een hoop verwachtingen en verplichtingen toe.
 Iemand die een relatie wil kan je niet zomaar overtuigen om een scharrel te worden, andersom ook niet.
 Iemand die een relatie wil kan je niet zomaar overtuigen om een scharrel te worden, andersom ook niet.  Succes met u -hopelijk voor u- toekomstige scharrel.
 Succes met u -hopelijk voor u- toekomstige scharrel.   

Comp, deze dooddoener begin ik een beetje zat te worden eigenlijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 15:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Soms is dat ook nodig.Sterker nog, het gebeurt ook wanneer je het minst verwacht. Je bent dus goed bezig.

Door teveel te gokken verspeel je soms ook kansen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach Kree, alle wegen leiden naar Rome, als dat uw weg is, dan mag het zeker. Maar opgepast, wie safe speelt ,riskeert kansen te verliezen....maja uiteindelijk als het klikt dan klikt het, en dan maakt de rest niets uit. Dat je er 2 jaar overdoet of 2 dagen, alles hangt af van wat jij wil en hoe snel jij het wil. Het is dus in uw handen.

Hallo Yats, hoe gaat het met uw kansen? Is het "aan" met dat meisje?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:55 schreef yats het volgende:
[..]
Comp, deze dooddoener begin ik een beetje zat te worden eigenlijk
[..]
Door teveel te gokken verspeel je soms ook kansen.

Eh, welke bedoel je precies comp?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Hallo Yats, hoe gaat het met uw kansen? Is het "aan" met dat meisje?
 Ik neem aan dat je op de 'tinder date' doelt? Daar heb ik iets van 8 keer mee gedate, ook mee gezoend, maar dat is op niets uitgedraaid en daar heb ik het contact mee verbroken omdat ik gevoelens voor iemand anders gekregen heb. Daar heb ik twee 'dates' mee gehad, maar ik heb echt geen idee of ze me nu gewoon als 'gezellige vriend' of toch 'potentieel relatiemateriaal' ziet.
  Ik neem aan dat je op de 'tinder date' doelt? Daar heb ik iets van 8 keer mee gedate, ook mee gezoend, maar dat is op niets uitgedraaid en daar heb ik het contact mee verbroken omdat ik gevoelens voor iemand anders gekregen heb. Daar heb ik twee 'dates' mee gehad, maar ik heb echt geen idee of ze me nu gewoon als 'gezellige vriend' of toch 'potentieel relatiemateriaal' ziet.

Ik had het over dat meisje dat onzeker was en waarmee je nog een date mee zou hebben om te weten hoe de vork in de steel zat. Ik denk dat het dus over dat meisje is waarmee je 8 dates hebt gehad. Anyway, ik dacht dat je u gewoon wou amuseren maar niet op zoek was naar een relatie.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, welke bedoel je precies comp?Ik neem aan dat je op de 'tinder date' doelt? Daar heb ik iets van 8 keer mee gedate, ook mee gezoend, maar dat is op niets uitgedraaid en daar heb ik het contact mee verbroken omdat ik gevoelens voor iemand anders gekregen heb. Daar heb ik twee 'dates' mee gehad, maar ik heb echt geen idee of ze me nu gewoon als 'gezellige vriend' of toch 'potentieel relatiemateriaal' ziet.

Ik was/ben ook niet op zoek naar een relatie, maar gevoel laat zich niet sturen helaas. Anders zou dit ook niet mijn keus geweest zijn. En ja, met de 'tinder date' heb ik gezoend, maar met het meisje waar ik n gevoelens voor heb helaas niet.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik had het over dat meisje dat onzeker was en waarmee je nog een date mee zou hebben om te weten hoe de vork in de steel zat. Ik denk dat het dus over dat meisje is waarmee je 8 dates hebt gehad. Anyway, ik dacht dat je u gewoon wou amuseren maar niet op zoek was naar een relatie.
Hebben jullie al gezoend ?

Misschien een derde date eens plannen en dan proberen.quote:Op zondag 11 mei 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was/ben ook niet op zoek naar een relatie, maar gevoel laat zich niet sturen helaas. Anders zou dit ook niet mijn keus geweest zijn. En ja, met de 'tinder date' heb ik gezoend, maar met het meisje waar ik n gevoelens voor heb helaas niet.

Oh, dat gaat niks meer worden. Heb haar afgekapt over de whatsapp. Genoeg andere opties. Nextquote:Op zondag 11 mei 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat ga je nu eigenlijk doen?Iemand die een relatie wil kan je niet zomaar overtuigen om een scharrel te worden, andersom ook niet.
Alhoewel....je weet maar nooitSucces met u -hopelijk voor u- toekomstige scharrel.

Via whatsapp? Is ze mooi klaar meequote:Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Oh, dat gaat niks meer worden. Heb haar afgekapt over de whatsapp. Genoeg andere opties. Next
Reden dat ik het hier even opgooi is omdat ik er van wil leren, en het niet nog een keer gebeurt.

Wat is het probleem? Ze zijn toch niet getrouwd ofzo?quote:Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Via whatsapp? Is ze mooi klaar mee

Je hebt gelijk, voortaan zal ik haar een handgeschreven brief sturen met een lok van m'n haar er in.quote:Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Via whatsapp? Is ze mooi klaar mee

Dat je haar niet wil zien kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar bel dan op z'n minst even...quote:Op zondag 11 mei 2014 21:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ze zijn toch niet getrouwd ofzo?

Nergens voor nodig.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat je haar niet wil kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar bel dan op z'n minst even...

Leuke tijd gehad? Zoals ik het lees kennen ze elkaar pas sinds gisteren. Of in ieder geval niet veel langer.quote:Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuke tijd gehad met iemand, en plots zet je er - via WhatsApp - een punt achter... Leuk...

Het gaat toch over de meid met wie hij een "diepe connectie" heeft/had? Of gaat het over een andere meid?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leuke tijd gehad? Zoals ik het lees kennen ze elkaar pas sinds gisteren. Of in ieder geval niet veel langer.

Diepe connectie? Klinkt als een neukertjequote:Op zondag 11 mei 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat toch over de meid met wie hij een "diepe connectie" heeft/had? Of gaat het over een andere meid?

Die had ie toch juist (nog?) niet?quote:Op zondag 11 mei 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het gaat toch over de meid met wie hij een "diepe connectie" heeft/had? Of gaat het over een andere meid?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |