abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2014 @ 20:57:05 #165
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_139841066
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Oh, dat gaat niks meer worden. Heb haar afgekapt over de whatsapp. Genoeg andere opties. Next ;)

Reden dat ik het hier even opgooi is omdat ik er van wil leren, en het niet nog een keer gebeurt.
Via whatsapp? Is ze mooi klaar mee
  zondag 11 mei 2014 @ 21:00:22 #166
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139841239
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Ze zijn toch niet getrouwd ofzo? :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:07:46 #167
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139841630
quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:57 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, voortaan zal ik haar een handgeschreven brief sturen met een lok van m'n haar er in.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 11 mei 2014 @ 21:14:38 #168
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_139842061
Jeuzem wat een aangebrandheid hier nogsteeds. Neem jezelf toch allemaal niet zo serieus.
pi_139843013
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:00 schreef SiIk het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Ze zijn toch niet getrouwd ofzo? :')
Dat je haar niet wil zien kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar bel dan op z'n minst even... -O-
  zondag 11 mei 2014 @ 21:29:30 #170
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139843060
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:28 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat je haar niet wil kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar bel dan op z'n minst even... -O-
Nergens voor nodig.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_139843189
quote:
14s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:29 schreef SiIk het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.
Leuke tijd gehad met iemand, en plots zet je er - via WhatsApp - een punt achter... Leuk... :')
  zondag 11 mei 2014 @ 21:33:42 #172
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139843350
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Leuke tijd gehad met iemand, en plots zet je er - via WhatsApp - een punt achter... Leuk... :')
Leuke tijd gehad? Zoals ik het lees kennen ze elkaar pas sinds gisteren. Of in ieder geval niet veel langer.
pi_139843468
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:33 schreef SiIk het volgende:

[..]

Leuke tijd gehad? Zoals ik het lees kennen ze elkaar pas sinds gisteren. Of in ieder geval niet veel langer.
Het gaat toch over de meid met wie hij een "diepe connectie" heeft/had? Of gaat het over een andere meid?
pi_139843508
quote:
5s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Het gaat toch over de meid met wie hij een "diepe connectie" heeft/had? Of gaat het over een andere meid?
Diepe connectie? Klinkt als een neukertje :P
  zondag 11 mei 2014 @ 21:36:04 #175
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139843521
quote:
5s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die had ie toch juist (nog?) niet?
De vraag was toch juist of ie daarin moest gaan investeren?
pi_139843592
Ik ben in de veronderstelling dat ie al langere tijd contact heeft met die meid, vandaar m'n reactie.
pi_139843630
< 5 dates = wa prima
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 11 mei 2014 @ 21:37:46 #178
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139843642
quote:
2s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben in de veronderstelling dat ie al langere tijd contact heeft met die meid, vandaar m'n reactie.
Dan zou het misschien wel netter zijn ja. Maar k weet niet.
pi_139851915
Gewoon even uit interesse : Hebben jullie bijvoorbeeld überhaupt veel vrouwelijke contacten?

Zelf ben ik inmiddels alweer 4 jaar single, en in die periode een heel klein aantal scharreltjes gehad, maar inmiddels al weer heel heel heel lang niets (ook geen dates, geen whatsapp contact, Facebook chat ; Helemaal niets)..

Nu probeer ik toch eens te kijken hoe het toch komt dat ik eigenlijk ook nooit contact heb met chicks : Er zijn eigenlijk geen meiden met wie ik een zodanige ''band'' heb dat we elkaar bijvoorbeeld zouden kunnen vragen ''Heey, hoe is het ermee'' oid..

Het is -bijvoorbeeld met de vrouwen die ik als vriend op Facebook heb- echt zo dat we van elkanders bestaan weten, en daar houdt het wel mee op..

Aan mijn uiterlijk zal het naar mijn bescheiden mening niet liggen. Heb mijn uiterlijk mee, en in het verleden is dat ook vaak mijn redmiddel geweest om alsnog zo nu en dan nog eens iets te regelen.

Het probleem ligt meer op het persoonlijke vlak : Zij hebben niets met mij, en ik niets met hen. Zelfs de twee meisjes waarmee ik in het verleden een relatie heb gehad, heb ik nu totaal geen band meer mee : Echt met beiden super afstandelijk geworden, als in : nooit meer contact, ook niet eens vragen hoe het gaat.

Weet wel dat ik zelf vaak ook te ''bang'' ben om te veel te zijn, dat ze er niet op zitten te wachten als ik contact opneem (niet alleen met ex maar in het algemeen), waardoor ik zelf een passieve houding aanneem.. Maar andersom geldt dat even zo, misschien zelfs meer
  zondag 11 mei 2014 @ 23:58:15 #180
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139853354
Derde date. Had haar ontmoet op een feestje, na 30 minuten meegenomen naar huis. Ze wilde niet zo snel seks (vond ik geen probleem). Tweede keer op haar verjaardag gekomen, de downloadbar stond hoog, alleen deed ze coke met wat huisgenoten voor m'n neus waarna ik de deur uit gelopen ben. Derde date had ik er dus eigenlijk niet heel veel zin in, toen ze eenmaal op m'n bed lag had ik dit wel, waarna ze moeilijk ging doen. Zei over de whatsapp dat ik geen zin heb in spelletjes, waarna ik een LJBF naar m'n hoofd krijg. Ik vind whatsapp dus wel gepast.

Ik zal heel eerlijk zijn. Ik vind haar niet eens leuk, puur door alle drama en emotionele investering er omheen wilde ik haar neuken. Las laatst ergens dat mensen over het algemeen niet verliefd worden op de persoon zelf, maar op de investering. Daar heb ik nu zelf ook m'n eerste ''first hand'' ervaring mee. Daarnaast is het m'n ego die het niet kan hebben dat ik het heft niet in handen had, en dat zei de ''controle'' had aan het eind van de avond.

[ Bericht 29% gewijzigd door Pope-of-Dope op 12-05-2014 00:03:54 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_139853617
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Derde date. Had haar ontmoet op een feestje, na 30 minuten meegenomen naar huis. Ze wilde niet zo snel seks (vond ik geen probleem). Tweede keer op haar verjaardag gekomen, de downloadbar stond hoog, alleen deed ze coke met wat huisgenoten voor m'n neus waarna ik de deur uit gelopen ben. Derde date had ik er dus eigenlijk niet heel veel zin in, toen ze eenmaal op m'n bed lag had ik dit wel, waarna ze moeilijk ging doen. Zei over de whatsapp dat ik geen zin heb in spelletjes, waarna ik een LJBF naar m'n hoofd krijg. Ik vind whatsapp dus wel gepast.
Niks mis met een lijntje coke op z'n tijd. Met name als je daarvoor keihard gezopen hebt. ^O^
Burning bridges gives you so much more
  maandag 12 mei 2014 @ 00:07:02 #182
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139853789
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:03 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Niks mis met een lijntje coke op z'n tijd. Met name als je daarvoor keihard gezopen hebt. ^O^
Ik vond het walgelijk. Had liever gehad dat ze met een random gast voor m'n neus ging tongen.
pi_139853883
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:58 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Ik zal heel eerlijk zijn. Ik vind haar niet eens leuk, puur door alle drama en emotionele investering er omheen wilde ik haar neuken. Las laatst ergens dat mensen over het algemeen niet verliefd worden op de persoon zelf, maar op de investering. Daar heb ik nu zelf ook m'n eerste ''first hand'' ervaring mee. Daarnaast is het m'n ego die het niet kan hebben dat ik het heft niet in handen had, en dat zei de ''controle'' had aan het eind van de avond.
Wat.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_139854065
Ljbf??
Do what you love, love what you do!
pi_139854310
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik vond het walgelijk. Had liever gehad dat ze met een random gast voor m'n neus ging tongen.
Mwah, bij mij is dat dan weer andersom. Had ook een keer een scharrel gehad die bij de 2e date al voorstelde om samen XTC te doen. Alarmbellen gingen al af, maar het was wel leuk. Enige tijd erna bleek dat ze dat blijkbaar enige tijd wekelijks deed en met meerdere heren (soms tegelijk). Ach, was echt een ontzettend lekker wijf dus vond 't wel prima voor een paar keer.

En gelukkig een condoom gebruikt zeg. :|W
  maandag 12 mei 2014 @ 00:17:54 #186
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139854336
quote:
11s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

Wat.
Als je weinig tijd in iemand gestopt hebt is het heel makkelijk om een persoon links te laten liggen. Maar als je al veel tijd en energie in iemand gestoken hebt wil je iets terug voor die investering.

Heb het hier overigens alleen over de korte termijn.
pi_139854440
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als je weinig tijd in iemand gestopt hebt is het heel makkelijk om een persoon links te laten liggen. Maar als je al veel tijd en energie in iemand gestoken hebt wil je iets terug voor die investering.

Denk dat je het misschien over gehecht aan iemand raken hebt, want ik kan me wel voorstellen dat je dat verwart met verliefdheid. Zoals jij het benoemt, klinkt het als een egokwestie. Denk niet dat dat zo werkt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:20:07 #188
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_139854441
quote:

[..]

Maar die investering maak je toch omdat je die persoon leuk vind? Je vind die persoon toch niet leuk omdat je die 'investering' gemaakt hebt?
  maandag 12 mei 2014 @ 00:22:02 #189
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139854512
quote:
14s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:17 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Mwah, bij mij is dat dan weer andersom. Had ook een keer een scharrel gehad die bij de 2e date al voorstelde om samen XTC te doen. Alarmbellen gingen al af, maar het was wel leuk. Enige tijd erna bleek dat ze dat blijkbaar enige tijd wekelijks deed en met meerdere heren (soms tegelijk). Ach, was echt een ontzettend lekker wijf dus vond 't wel prima voor een paar keer.

En gelukkig een condoom gebruikt zeg. :|W
Zal de moeder van je kinderen maar worden. XTC sta ik positiever tegenover. Veel vrienden van me gebruiken het af en toe op feestjes. Cocaine is echter een stapje te ver voor me.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:25:19 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139854614
quote:

[..]

Iets terug willen krijgen als investering... :X
seks als investering zien :')

Sorry hoor, maar vind dit wel erg fout klinken. Natuurlijk als je vaak met iemand praat en er evt seks mee wil en het lukt alemaal maar niet, dan is het klote. Maar je zegt ook haar niet meer te willen.
Enkel doordat je er toch veel tijd aan hebt besteed wil je alsnog seks met haar. puur een ego ding idd. Niet gezond.
pi_139854825
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Zal de moeder van je kinderen maar worden. XTC sta ik positiever tegenover. Veel vrienden van me gebruiken het af en toe op feestjes. Cocaine is echter een stapje te ver voor me.
Mwah, het kan op gegeven moment een slippery slope worden. Daar zit het gevaar meer.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:32:42 #192
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139854836
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Iets terug willen krijgen als investering... :X
seks als investering zien :')

Sorry hoor, maar vind dit wel erg fout klinken. Natuurlijk als je vaak met iemand praat en er evt seks mee wil en het lukt alemaal maar niet, dan is het klote. Maar je zegt ook haar niet meer te willen.
Enkel doordat je er toch veel tijd aan hebt besteed wil je alsnog seks met haar. puur een ego ding idd. Niet gezond.
Mijn situatie is inderdaad een egokwestie, daar ben ik me bewust van, zoals ik net al aangaf.

Bovenstaande had trouwens niet specifiek betrekking daarop. Heb het al een paar keer meegemaakt dat vrouwen nadat je seks hebt gehad ineens ''all over you'' zijn, terwijl ze daarvoor nog vrij behouden waren.

Er zit zeker wel een kern van waarheid in.
pi_139854903
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Mijn situatie is inderdaad een egokwestie, daar ben ik me bewust van, zoals ik net al aangaf.

Bovenstaande had trouwens niet specifiek betrekking daarop. Heb het al een paar keer meegemaakt dat vrouwen nadat je seks hebt gehad ineens ''all over you'' zijn, terwijl ze daarvoor nog vrij behouden waren.

Ja hey, vanuit de evolutie gezien wordt ze een stuk kwetsbaarder met een zwangerschap en heeft om die reden een sterke beer nodig voor protectie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 12 mei 2014 @ 00:39:06 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139855015
quote:
0s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:32 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je weet toch dat vrouwen emotionele mensen zijn. Je hoort vaak genoeg dat ze na de seks toch verbonderden zijn dan de man graag zou willen.

Daarbij als je dan nog eens extra die 'diepere connectie' maakt waar je het eerder over had, dan is het nog een stukje erger.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:45:31 #195
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139855190
quote:
7s.gif Op maandag 12 mei 2014 00:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je weet toch dat vrouwen emotionele mensen zijn. Je hoort vaak genoeg dat ze na de seks toch verbonderden zijn dan de man graag zou willen.

Daarbij als je dan nog eens extra die 'diepere connectie' maakt waar je het eerder over had, dan is het nog een stukje erger.
Wat ludovico al zegt. Vroeger betekende je benen wijd doen een behoorlijke kans om een baby ter wereld te brengen die je de rest van je leven moet verzorgen. How about that for investment? Ik heb er geen waarde oordeel over, maar het is nu eenmaal zo.

Dat ga ik ook niet meer doen voortaan. Ik moet die dingen gewoon loskoppelen.
  maandag 12 mei 2014 @ 00:47:10 #196
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_139855244
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 23:31 schreef Blastoise het volgende:
Gewoon even uit interesse : Hebben jullie bijvoorbeeld überhaupt veel vrouwelijke contacten?

Zelf ben ik inmiddels alweer 4 jaar single, en in die periode een heel klein aantal scharreltjes gehad, maar inmiddels al weer heel heel heel lang niets (ook geen dates, geen whatsapp contact, Facebook chat ; Helemaal niets)..

Nu probeer ik toch eens te kijken hoe het toch komt dat ik eigenlijk ook nooit contact heb met chicks : Er zijn eigenlijk geen meiden met wie ik een zodanige ''band'' heb dat we elkaar bijvoorbeeld zouden kunnen vragen ''Heey, hoe is het ermee'' oid..

Het is -bijvoorbeeld met de vrouwen die ik als vriend op Facebook heb- echt zo dat we van elkanders bestaan weten, en daar houdt het wel mee op..

Aan mijn uiterlijk zal het naar mijn bescheiden mening niet liggen. Heb mijn uiterlijk mee, en in het verleden is dat ook vaak mijn redmiddel geweest om alsnog zo nu en dan nog eens iets te regelen.

Het probleem ligt meer op het persoonlijke vlak : Zij hebben niets met mij, en ik niets met hen. Zelfs de twee meisjes waarmee ik in het verleden een relatie heb gehad, heb ik nu totaal geen band meer mee : Echt met beiden super afstandelijk geworden, als in : nooit meer contact, ook niet eens vragen hoe het gaat.

Weet wel dat ik zelf vaak ook te ''bang'' ben om te veel te zijn, dat ze er niet op zitten te wachten als ik contact opneem (niet alleen met ex maar in het algemeen), waardoor ik zelf een passieve houding aanneem.. Maar andersom geldt dat even zo, misschien zelfs meer
Hoe vaak probeer je het? Hoe vaak ga jij ervoor?
pi_139897784
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 20:49 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Oh, dat gaat niks meer worden. Heb haar afgekapt over de whatsapp. Genoeg andere opties. Next ;)

Reden dat ik het hier even opgooi is omdat ik er van wil leren, en het niet nog een keer gebeurt.
Je kan ze niet allemaal in uw bed krijgen, hè. En nu weet je tenminste dat je geen diepe connectie moet zoeken als je gewoon iemand wil neuken. ;) :P

quote:
1s.gif Op zondag 11 mei 2014 21:14 schreef jelfrikandel het volgende:
Jeuzem wat een aangebrandheid hier nogsteeds. Neem jezelf toch allemaal niet zo serieus.
Zijn we ondertussen gewoon he, Jel. 8-)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 13 mei 2014 @ 18:42:49 #198
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_139914263
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 10:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Je kan ze niet allemaal in uw bed krijgen, hè. En nu weet je tenminste dat je geen diepe connectie moet zoeken als je gewoon iemand wil neuken. ;) :P

[..]

Zijn we ondertussen gewoon he, Jel. 8-)
Sowieso compli :P
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:41:46 #199
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139927575
Pff... te lang geleden dat ik hier geweest ben haha avond al tezaam
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139927761
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:41 schreef Raggingbull het volgende:
Pff... te lang geleden dat ik hier geweest ben haha avond al tezaam
Aan je usernaam te zien verwacht ik weinig problemen?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 22:45:08 #201
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_139927840
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Aan je usernaam te zien verwacht ik weinig problemen?
Ow was het maar zo'n feest... helaas loopt het hier uberhaupt sociaal nog niet op rolletjes haha laat staan met de vrouwen al mag ik nog niet echt klagen van mezelf. Inmiddels weer 4,5 maanden vrijgezel dus tjah.. haha
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_139928071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 22:45 schreef Raggingbull het volgende:

[..]

Ow was het maar zo'n feest... helaas loopt het hier uberhaupt sociaal nog niet op rolletjes haha laat staan met de vrouwen al mag ik nog niet echt klagen van mezelf. Inmiddels weer 4,5 maanden vrijgezel dus tjah.. haha
En in die 4.5 maand is er dus weinig actie geweest tussen de lakens in huize bull?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:04:49 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139929317
4.5 is niets vergeleken met t gemuddelde hier :+
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:08:46 #204
349633 SiIk
Echt zijde
pi_139929613
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:04 schreef Cue_ het volgende:
4.5 is niets vergeleken met t gemuddelde hier :+
Dat valt wel mee toch? Of sta jij al zo lang droog?
  dinsdag 13 mei 2014 @ 23:11:37 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_139929831
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 23:08 schreef SiIk het volgende:

[..]

Dat valt wel mee toch? Of sta jij al zo lang droog?
Ik krik t gemiddelde idd wel omhoog. Tenminste qua relatieloosheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')