Ik durf te wedden dat mannen sneller opgeven de deur open te doen, dan dat vrouwen zich niet meer druk maken om wat ze aantrekkenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:40 schreef habitue het volgende:
Misschien zit daar wel een causaal verband in
MAAR DAT IS NOG GEEN REDEN JE HAAR AF TE KNIPPEN EN ROOD TE VERFEN. WAT BEZIELT JEquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat mannen sneller opgeven de deur open te doen, dan dat vrouwen zich niet meer druk maken om wat ze aantrekken
Nee dat doen ze omdat je nooit onverwachts met een bloemetje komt aanzettenquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:45 schreef habitue het volgende:
MAAR DAT IS NOG GEEN REDEN JE HAAR AF TE KNIPPEN EN ROOD TE VERFEN. WAT BEZIELT JE![]()
![]()
Verder ben ik best lief hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Ik ben met het verkeerde been uit bed gestapt, vandaar dat ik me vandaag als een gentleman gedraag."
Die ene keer seks in de week moet toch ruim voldoende zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dat doen ze omdat je nooit onverwachts met een bloemetje komt aanzetten
En haar nooit onbaatzuchtige massages geeft
We waarderen het zeker dat het niet vaker hoeftquote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:48 schreef habitue het volgende:
Die ene keer seks in de week moet toch ruim voldoende zijn.
Fuck die karmaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Faxie toch, waarom zeg je nou zoiets?
Is slecht voor je karmavoortaan niet meer doen he
Sinds ik een nachtmerrie heb gehad nadat ik Weiss fijne nachtmerries had gewenst kijk ik wel uit met karma.quote:
That's the spirit fax!quote:
Sarcasm bro. Ik geloof in karmaquote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:33 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niet of ik hierom moet huilen of lachen.
En een stokende Weisquote:Op vrijdag 16 mei 2014 17:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neuh, alleen een PMS'ende Faxie, as usual. Gew ja-knikken en kalm blijven.
Ik vind het eigenlijk wat "verdacht" als een man dat doet. Maar het is sowieso beter dan een man die helemaal geen gentleman is.quote:
Ja, een beetje, maar ik vind het niet onaangenaam ofzo. Ik denk wel dat het veel kan zeggen over die persoon.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 10:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat grappig? Mijn ex was een hork, ben juist wel blij met een attente vriend :p
Beffen kan hij altijd leren he, maar hij moet een vrouw eerst zo ver krijgen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Belachelijk he?
Belangrijker is dat ze goed beffen of je goed vol kunnen pompen
Een man die een vrouw goed behandelt, zal resultaat zien. En niet alleen op vlak van respect blabla maar ook in bed.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze gepijpt willen worden
Soms, inderdaad.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms wel leuk hoor. Het hoeft niet altijd, maar ik kan het op zich wel waarderen.
Verdacht...quote:Op vrijdag 16 mei 2014 21:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wat "verdacht" als een man dat doet. Maar het is sowieso beter dan een man die helemaal geen gentleman is.![]()
Je krijgt wat je geeft. En lief blijven, jij.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Verdacht...![]()
De volgende keer sla ik de deur wel dicht, en doe ik alsof ik de stoel aanschuif.
Das echt niet waarquote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Je krijgt wat je geeft. En lief blijven, jij.
Voorbeeldje?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:13 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Das echt niet waarNiet altijd tenminste. Vaker niet dan wel.
Ik zie mijn gedrag niet als een investering. Ik doe lief omdat ik lief ben, niet omdat ik iets verwacht.quote:
quote:En lief blijven, jij.
Ja hoor dat klopt, maar voor wat hoort altijd wat. Niets gebeurt uit het niets.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zie mijn gedrag niet als een investering. Ik doe lief omdat ik lief ben, niet omdat ik iets verwacht.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |