LOL... zelfs een 55 inch tv aangesloten... helpt ook niet..quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:59 schreef noddy1 het volgende:
Klik om te vergroten.
Maar het helpt niks.....
![]()
Laten we het erop houden dat het niet echt een naam mag hebben :-)quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Heeft ze nou serieus van die kleine scherpe punttietjes![]()
Dacht toch dat ze iets meer had
Oh jawel hoor. Theezakjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef japie1971 het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat het niet echt een naam mag hebben :-)
Utopia is braaf... Maar als er wat bloots is te zien mag het hier .. (Google schijnt hier niet meer te kunnen kijken) En de niet KPD-ers kunnen hier dan wel kijken ...quote:
Doe maar: helemaal geen naam.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef japie1971 het volgende:
Laten we het erop houden dat het niet echt een naam mag hebben :-)
inmiddels een dikkere pens dan theezekskesquote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
http://www54.zippyshare.com/v/48186963/file.html
Ieeeeeeeeel.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
En een steeds erger verlopen kop.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
inmiddels een dikkere pens dan theezekskes
Er zijn massa's bouwvakkers met grotere tieten en minder pens.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:41 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Het meeste over Utopia wordt gezegd in de 'cos' posts, zoals bijv hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:59 schreef Brum_brum het volgende:
Dit topic is het enige wat ik om de zoveel weken zie van deze serie.
Nee, ze is gewoon spuuglelijk. En dom. En ze schijnt te stinken. Maar voor de rest is het wel een lieve meid.quote:
Dit.quote:
Het is een compleet drama ja.quote:Op donderdag 15 mei 2014 08:00 schreef Pavement het volgende:
Tieten topique is nog nooit zo fekking slecht geweest als nu in UTO.
Omdat elke inwoner met omkleden (als voorbeeld) niet in beeld wordt gebracht.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon spuuglelijk. En dom. En ze schijnt te stinken. Maar voor de rest is het wel een lieve meid.
En klopt pavement, een kuisere Scanmanreeks dan deze heb ik nog nooit meegemaakt.
En het zal ook nooit meer beter worden. Ze weten dat alles in no time op YT staat en zich via de social media als een inktvlek over het www verspreidt. Deelnemers aan reallifeprogramma's zijn nu nog meer camerabewust dan ze al waren.quote:Op donderdag 15 mei 2014 09:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ze is gewoon spuuglelijk. En dom. En ze schijnt te stinken. Maar voor de rest is het wel een lieve meid.
En klopt pavement, een kuisere Scanmanreeks dan deze heb ik nog nooit meegemaakt.
Ze de fuck wat een dikzakquote:
Spammert!quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:15 schreef pinnaakt het volgende:
Bij gebrek aan bloot in utopia,
deze foto gespot
- edit -
hierbij een paar borsten van michelle bass, bekend van de engelse big brother topless,
Kan aan mij liggen maar hier werken de url's nietquote:Op zondag 1 juni 2014 21:55 schreef AngelBite het volgende:
[ afbeelding ]
En nog even wat leuke foto's van gister
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij werken ze ook niet behalve in de post waarin je me citeert inderdaad. Ik ben hier nieuw dus was al blij dat ik gevonden had hoe ik foto's moest posten. Weet niet waarom ze niet werken.quote:
Apart dat ze in de reply dan wel werken...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:04 schreef AngelBite het volgende:
[..]
Bij mij werken ze ook niet behalve in de post waarin je me citeert inderdaad. Ik ben hier nieuw dus was al blij dat ik gevonden had hoe ik foto's moest posten. Weet niet waarom ze niet werken.
ik denk Billy maar het is te donkerquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wie laat zich daar in haar taats kijken?
wel wat filmpjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef FrankElst het volgende:
Heeft er nog iemand foto's van Marije in bikini?
Betraptquote:
Brrrrrr Billy zonder slipje onder haar jurk?quote:Op donderdag 12 juni 2014 01:54 schreef spapaars het volgende:
Billy en de nacht camera was nog niet in gebruik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft al een tietenverbod en er is geen tiet te bekennen in haar buurtquote:
Ik heb er nog meer maar dan moet ik ze eerst even vinden tussen alle screenshotsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef FrankElst het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:04 schreef FrankElst het volgende:
Wat een kansloze totaal niet grappige opmerking.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:24 schreef FrankElst het volgende:
Wat heeft die Laura een dikke hol, zeg. Kun je 't gat in de ozonlaag mee vullen.
Het is een kont. 90% van de Nederlandse vrouwen heeft geen kont, enkel dijen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Als dat een mooie kont is dan snap ik dat we met z'n allen steeds dikker worden, want de standaard wordt steeds groter blijkbaar.
Ik die ook behoorlijk dikke benen. Is gewoon niet wat ik mooi vindquote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het is een kont. 90% van de Nederlandse vrouwen heeft geen kont, enkel dijen.
O yeahquote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
Als dat een mooie kont is dan snap ik dat we met z'n allen steeds dikker worden, want de standaard wordt steeds groter blijkbaar.
Idd niks mis met een echte kontquote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Het is een kont. 90% van de Nederlandse vrouwen heeft geen kont, enkel dijen.
inderdaad. Marije heeft by far de mooiste kont van utopia. Sowieso wel iemand waar ik geen nee tegen zou zeggenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:59 schreef FrankElst het volgende:
Er zit ook nog verschil tussen een echte kont en een dikke hol.
Zij zit te vaak op d'r zitvlees, da's duidelijk te zien.
En dan ook nog eens die rare dingen erop, bah.
Doe mij maar de bips van Marije!
Komt mooi uit, zij zegt het ook niet gauw.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef japie1971 het volgende:
[..]
inderdaad. Marije heeft by far de mooiste kont van utopia. Sowieso wel iemand waar ik geen nee tegen zou zeggen
Eerlijk is eerlijk, ook ik verlekker mij aan die mooie billen. En dat heb ik niet heel snelquote:Op maandag 16 juni 2014 14:25 schreef japie1971 het volgende:
[..]
inderdaad. Marije heeft by far de mooiste kont van utopia. Sowieso wel iemand waar ik geen nee tegen zou zeggen
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Komt mooi uit, zij zegt het ook niet gauw.
precies goed voor de potjes met hele kleine handjesquote:Op maandag 16 juni 2014 23:59 schreef missmistreated het volgende:
Toch mooie vorm, mooier dan van Bil of Lot bv....
Eerlijk is eerlijk, Marije heeft een heel erg mooi zandloper figuur.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef AngelBite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtig lichaam!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:42 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Marije heeft een heel erg mooi zandloper figuur.
Beetje spekkige buik en blubberbenen, maar vergeleken met de rest van de vrouwelijke Utopianen is het een hele verbetering.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:42 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Marije heeft een heel erg mooi zandloper figuur.
blubberbenen? Stevige bovenbenen hooguit maar die kwalificatie van jou vind ik eerder bij lotte passenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beetje spekkige buik en blubberbenen, maar vergeleken met de rest van de vrouwelijke Utopianen is het een hele verbetering.
Charlotte is gewoon een dik hok, daar is echt alles te dik aan. Marije heeft echt een paar flink blubberige benen, maar ze loopt regelmatig, dus dat kan wellicht nog wat verbeteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:17 schreef japie1971 het volgende:
[..]
blubberbenen? Stevige bovenbenen hooguit maar die kwalificatie van jou vind ik eerder bij lotte passen
Ben ik het niet met je eens. Typische damesbenen. Gezond en niet te dik. Zoals hierboven al werd genoemd.. ze heeft een zandloperfiguur. Smal van boven, breder rond het middel en weer smal van onderen. Met de mooiste billen van de hele loodsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Charlotte is gewoon een dik hok, daar is echt alles te dik aan. Marije heeft echt een paar flink blubberige benen, maar ze loopt regelmatig, dus dat kan wellicht nog wat verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |