abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139136466
*O* *O* *O*
I will do what i must !!
pi_139136468
eerste keer dat ik een nieuwe open
pi_139136469
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
*O* *O* *O*
I will do what i must !!
pi_139136470
Bacon and eggs :9~ :9~
I will do what i must !!
pi_139136471
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik doe het uit principe niet. Aanvaring met Gertje gehad :6
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_139136473
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik doe het uit principe niet. Aanvaring met Gertje gehad :6
Gertje o|O o|O o|O
I will do what i must !!
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:37:04 #10
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136475
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:36 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Gertje o|O o|O o|O
Ik zeg niks :X :X :X :X :X :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:37:36 #12
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136478
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik zeg niks :X :X :X :X :X :X
Ach die doet ook gewoon zijn best
I will do what i must !!
pi_139136479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:37 schreef Braindead2000 het volgende:
http://pers.uu.nl/kaartve(...)t-zaterdag-29-maart/
^O^ Zal het bekijken
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:41:55 #15
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136480
Kaartverkoop symposium met Stephen Hawking start donderdag 3 april
Op vrijdag 23 mei opent de wereldberoemde theoretisch fysicus prof.dr. Stephen Hawking de internationale natuurkundewedstrijd PLANCKS met een lezing in het Beatrixtheater in Utrecht. Daarnaast spreken de Utrechtse Nobelprijswinnaar prof.dr. Gerard ’t Hooft en de eveneens veel gelauwerde Duitse experimenteel natuurkundige prof.dr Immanuel Bloch. Voor het algemene publiek is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. De kaartverkoop start donderdag 3 april om 20.00 uur (i.p.v. de eerder aangekondigde 29 maart).

HET SYMPOSIUM IS INMIDDELS UITVERKOCHT

Stephen Hawking's werk over zwarte gaten en het heelal hebben geleid tot revolutionaire nieuwe inzichten over de zwaartekracht en de oerknaltheorie. Het onderwerp van zijn lezing staat nog niet definitief vast, maar hij zal waarschijnlijk zijn visie op het ontstaan en de ontwikkeling van het heelal en de consequenties daarvan voor de moderne wetenschap schetsen.

Holographic Universe
Een steeds belangrijker wordend thema hierin is het holografisch principe, oorspronkelijk bedacht en opgesteld door prof.dr. Gerard ’t Hooft. Dit gaat er vanuit dat ons hele universum een soort hologram is, een afspiegeling van een wereld met extra dimensies. Gecombineerd met ideeën uit de snaartheorie leidt dit tot een nieuw beeld over ons heelal: "The Holographic Universe".

Gerard ’t Hooft en Immanuel Bloch
Naast Stephen Hawking spreken de Utrechtse Nobelprijswinnaar prof.dr. Gerard ’t Hooft en de Duitse experimenteel fysicus prof.dr Immanuel Bloch. ’t Hooft kreeg in 1999 de Nobelprijs voor de Natuurkunde voor het ophelderen van de kwantumstructuur van elektrozwakte interacties in de natuurkunde. Bloch ontving onder meer de Körber European Science Prize 2013. Zijn onderzoek richt zich op kwantummechanische veel-deeltjes systemen met behulp van ultrakoude atomaire en moleculaire kwantumgassen.

PLANCKS
PLANCKS is de eerste internationale theoretische natuurkunde wedstrijd voor studenten. De drie lezingen vormen de start van het evenement. Aan PLANCKS doen 25 buitenlandse en 7 Nederlandse teams van 3 of 4 studenten mee. De wedstrijd duurt tot en met zondag. PLANCKS is een initiatief van A-Eskwadraat, de studievereniging voor studenten wiskunde, informatica, informatiekunde en natuur- & sterrenkunde aan de Universiteit Utrecht.

Praktische informatie

De lezingen vinden plaats in het Beatrixtheater in Utrecht. Het programma begint om 12.30 uur en duurt tot 17.00 uur.
Door een overweldigende belangstelling voor de kaarten is de ticketsite overbelast geraakt en uit de lucht gehaald. De kaartverkoop is uitgesteld naar donderdag 3 april vanaf 20.00 uur. Kaarten zijn uitsluitend te bestellen via Ticketmaster. HET SYMPOSIUM IS INMIDDELS UITVERKOCHT
Kaarten zijn 22,50 euro per stuk. De opbrengst is uitsluitend bedoeld om de kosten van PLANCKS te dekken
pi_139136481
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:38 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ach die doet ook gewoon zijn best
Daar twijfel ik niet over hoor. :X
pi_139136482
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Op vrijdag 23 mei opent de wereldberoemde theoretisch fysicus prof.dr. Stephen Hawking de internationale natuurkundewedstrijd PLANCKS met een lezing in het Beatrixtheater in Utrecht. Daarnaast spreken de Utrechtse Nobelprijswinnaar prof.dr. Gerard ’t Hooft en de eveneens veel gelauwerde Duitse experimenteel natuurkundige prof.dr Immanuel Bloch. Voor het algemene publiek is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. De kaartverkoop start donderdag 3 april om 20.00 uur (i.p.v. de eerder aangekondigde 29 maart).

Stephen Hawking's werk over zwarte gaten en het heelal hebben geleid tot revolutionaire nieuwe inzichten over de zwaartekracht en de oerknaltheorie. Het onderwerp van zijn lezing staat nog niet definitief vast, maar hij zal waarschijnlijk zijn visie op het ontstaan en de ontwikkeling van het heelal en de consequenties daarvan voor de moderne wetenschap schetsen.

Holographic Universe
Een steeds belangrijker wordend thema hierin is het holografisch principe, oorspronkelijk bedacht en opgesteld door prof.dr. Gerard ’t Hooft. Dit gaat er vanuit dat ons hele universum een soort hologram is, een afspiegeling van een wereld met extra dimensies. Gecombineerd met ideeën uit de snaartheorie leidt dit tot een nieuw beeld over ons heelal: "The Holographic Universe".

Naast Stephen Hawking spreken de Utrechtse Nobelprijswinnaar prof.dr. Gerard ’t Hooft en de Duitse experimenteel fysicus prof.dr Immanuel Bloch. ’t Hooft kreeg in 1999 de Nobelprijs voor de Natuurkunde voor het ophelderen van de kwantumstructuur van elektrozwakte interacties in de natuurkunde. Bloch ontving onder meer de Körber European Science Prize 2013. Zijn onderzoek richt zich op kwantummechanische veel-deeltjes systemen met behulp van ultrakoude atomaire en moleculaire kwantumgassen.

PLANCKS
PLANCKS is de eerste internationale theoretische natuurkunde wedstrijd voor studenten. De drie lezingen vormen de start van het evenement. Aan PLANCKS doen 25 buitenlandse en 7 Nederlandse teams van 3 of 4 studenten mee. De wedstrijd duurt tot en met zondag. PLANCKS is een initiatief van A-Eskwadraat, de studievereniging voor studenten wiskunde, informatica, informatiekunde en natuur- & sterrenkunde aan de Universiteit Utrecht.

Praktische informatie

De lezingen vinden plaats in het Beatrixtheater in Utrecht. Het programma begint om 12.30 uur en duurt tot 17.00 uur.
Door een overweldigende belangstelling voor de kaarten is de ticketsite overbelast geraakt en uit de lucht gehaald. De kaartverkoop is uitgesteld naar donderdag 3 april vanaf 20.00 uur. Kaarten zijn uitsluitend te bestellen via Ticketmaster. HET SYMPOSIUM IS INMIDDELS UITVERKOCHT
Kaarten zijn 22,50 euro per stuk. De opbrengst is uitsluitend bedoeld om de kosten van PLANCKS te dekken
Ik wou iets gemeens typen maar doe het maar niet
I will do what i must !!
pi_139136483
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:

Holographic Universe

PLANCKS

Praktische informatie

Zucht ik wil ook :(
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:45:27 #19
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136485
tja, weer een eenmalige kans voorbij
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:45:55 #20
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136486
zo had ik ook graag Johnny Cash een keer live willen zien
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:46:18 #21
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136488
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:45 schreef Braindead2000 het volgende:
tja, weer een eenmalige kans voorbij
Ik moet me echt inhouden nu :X :X :X :X
I will do what i must !!
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:47:23 #23
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139136489
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:46 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik moet me echt inhouden nu :X :X :X :X
:) Brand maar los
pi_139136490
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 05:45 schreef Braindead2000 het volgende:
zo had ik ook graag Johnny Cash een keer live willen zien
:N :N :N :N :N :N Now you've lost me _O-
  dinsdag 22 april 2014 @ 05:48:26 #25
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')