Untouchables.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Je kan zelf niet bij het knopje?quote:
nee moet de regie doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je kan zelf niet bij het knopje?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:49 schreef Pavement het volgende:
gelijk trek in een goed uitgebakken stuk spek
ik gleuf heul niet dat jij zo'n greute muil hebtquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Takelwagen gezocht voor mijn mondhoeken.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik gleuf heul niet dat jij zo'n greute muil hebt
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hoera! We gaan weer praten met plaatjes.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Hoera! We gaan weer praten met plaatjes.
Een incestkindje? In het Engels heet dat 'inbred'.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou eigenlijk was ie geen bastaard he.. maar een.... hoe noem jou zoiets?
lol best wel ziekelijk..quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een incestkindje? In het Engels heet dat 'inbred'.
Ik vond wel dat we die 2e zoon weinig hebben gezien. Soms vergeet ik dat hij bestaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol best wel ziekelijk..
Now all hail Tommen, oftewel HAIL CERSEI!
[ afbeelding ]
En het zusje Myrcella, die is naar de Dorne's!quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vond wel dat we die 2e zoon weinig hebben gezien. Soms vergeet ik dat hij bestaat.
De Dorne's, daar gaan we denk ik nog wel wat meer van horen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
En het zusje Myrcella, die is naar de Dorne's!
Er is er al eentje, Oberyn Martell, en die heeft 4 rijpe dochtersquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De Dorne's, daar gaan we denk ik nog wel wat meer van horen.![]()
[ afbeelding ]
Ja juist daarom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er is er al eentje, een Oberyn Martell, en die heeft 4 rijpe dochters
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou jij een eunuch willen zijn?
[ afbeelding ]
Alles is op eigen risico, ik sta niet in voor de gevolgen. Lange tenen etc.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:22 schreef Punkman het volgende:
Hoe zit het met het gifjes beleid trouwens op de COS, heb met mijn domme kop er weer een paar geplaatst ..
Absofuckinglutely!quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
zijn jullie game of thrones al weer aan het volgen?
Weet je hoelang ik heb moeten wachten op deze lage zware stem waar de vrouwtjes gek van worden. Ik ga nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien wil je wel zo mooi kunnen zingen?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alles is op eigen risico, ik sta niet in voor de gevolgen. Lange tenen etc.
sommige mogen het wel, anderen hebben een laatste waarschuwingquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:22 schreef Punkman het volgende:
Hoe zit het met het gifjes beleid trouwens op de COS, heb met mijn domme kop er weer een paar geplaatst ..
Ik wacht wel tot het eind van het seizoen. Dat redt ik niet, 1 aflevering per week. Als ik aan een nieuwe serie begin dan zit ik soms op een seizoen per dag.quote:
Leuk hè, dat selectieve.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
sommige mogen het wel, anderen hebben een laatste waarschuwing
Dat is altijd de afweging, elke week kijken of wachten tot het klaar is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het eind van het seizoen. Dat redt ik niet, 1 aflevering per week. Als ik aan een nieuwe serie begin dan zit ik soms op een seizoen per dag.
lol om dat soort taferelen te voorkomen kijk ik nu toch maar braaf elke weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het eind van het seizoen. Dat redt ik niet, 1 aflevering per week. Als ik aan een nieuwe serie begin dan zit ik soms op een seizoen per dag.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
Omdat het hier wel mag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
Omdat het hier wel mag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Go PUNKMANquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
Omdat het hier wel mag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Breaking Bad.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:32 schreef Braindead2000 het volgende:
Vorig jaar ben ik een beetje aan series verslaafd gaan raken. The Wire, 5 seizoenen, deed ik een week over. Breaking Bad, Homeland, The Killing, Boardwalk empire, Game of Thrones, er ging een wereld voor me open.
pffffff en dat al in LAREN??quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond van middag nog een filmpje met Charlotte uit 2006. Dan moet ze 14 geweest zijn. Konden jullie die al?
hmmm kon er niet gelijk in komen.. Ik heb ook vaak ruzie gehad met Hell's Angels...quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:38 schreef Punkman het volgende:
SOA, vind ik nog steeds 1 van de betere series.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:36 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond van middag nog een filmpje met Charlotte uit 2006. Dan moet ze 14 geweest zijn. Konden jullie die al?
Ja ging laatste jaren wel eens uit in Hilversum, ook vol met dat soort tuig..quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Erg he, wannabe-marokkanen in Laren. Dat is wel het laatste wat ik zou willen zijn.
Ik heb nog steeds dat geluid als ringtone op mijn telefoon. Je weet wel, als die knop niet ingedrukt wordt: ihh ihhh ihhh systemfailure systemfailure.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol heb ik ook gezien, daarna heel lang geen serie meer willen kijken
Ja je ziet dat ze daar echt nog jong is. Vind ik leuk. Verder is het filmpje natuurlijk triest.quote:
Is helaas geen troll.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nog steeds Lotfan? wel een leuke troll
Vooral als ze een feestje hebben en mensen uitnodigen vanuit het buitenland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm kon er niet gelijk in komen.. Ik heb ook vaak ruzie gehad met Hell's Angels...
sja het was wel lekker vaag, maar dat einde.... geen antwoorden.. conclusies... moraal...quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds dat geluid als ringtone op mijn telefoon. Je weet wel, als die knop niet ingedrukt wordt: ihh ihhh ihhh systemfailure systemfailure.
Nee wij hadden af en toe enge gabbersquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben blij dat ik die petjes en bontkraagjes tijd niet heb moeten meemaken
Als je er in zit valt het allemaal wel mee. Maar in geen enkele tijd is er een gebrek aan idioten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben blij dat ik die petjes en bontkraagjes tijd niet heb moeten meemaken
Ja ik weet het. Ik zie gewoon een jonge meid, nogal heftig in haar reacties, roddeltante maar geen slecht mens. Gewoon jong.quote:
kenne jullie RURRRRR nog?quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vooral als ze een feestje hebben en mensen uitnodigen vanuit het buitenland.
Hebben we hier ook gehad.
Gelijk een kroeg verbouwen en mensen door de ramen heen lazeren.
Omdat het kan, omdat hun hell's angels zijn en uit een ander land komen.
Ik benen doe graag idioot maar op een andere manierquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je er in zit valt het allemaal wel mee. Maar in geen enkele tijd is er een gebrek aan idioten.
Ja dat was jammer. Nou is het ontzettend moeilijk om een goed eind voor deze serie te verzinnen maar dit viel wel erg zwaar tegen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
sja het was wel lekker vaag, maar dat einde.... geen antwoorden.. conclusies... moraal...
Ik zie een meid die bijna alles fout doet wat ze fout kan doen. Ik kan daar geen waardering voor opbrengen. Ben het wel met je eens dat het in de kern geen slecht mens is, maar ze weet niet beter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Ik zie gewoon een jonge meid, nogal heftig in haar reacties, roddeltante maar geen slecht mens. Gewoon jong.
Ik ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik benen doe graag idioot maar op een andere manier
Nike airs leeg prikken van anderen deed ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een aussie zou je goed staan hoor, gabberstaartje en paar kekke classics.![]()
![]()
Vandaag ging ze een kastje timmeren voor haar kralen. Dat Ron zich ermee ging bemoeien vond ik jammer maar na afloop was zo ze blij en trots. Hadden ze volgens haar goed gedaan samen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie een meid die bijna alles fout doet wat ze fout kan doen. Ik kan daar geen waardering voor opbrengen. Ben het wel met je eens dat het in de kern geen slecht mens is, maar ze weet niet beter.
dan hakte ze juist vaak extra lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nike airs leeg prikken van anderen deed ik wel![]()
Dan ben je een beetje net als Lien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag ging ze een kastje timmeren voor haar kralen. Dat Ron zich ermee ging bemoeien vond ik jammer maar na afloop was zo ze blij en trots. Hadden ze volgens haar goed gedaan samen.
Nou dat vind ik dus leuk.
Liesje ook een beetje Isa fan ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vandaag ging ze een kastje timmeren voor haar kralen. Dat Ron zich ermee ging bemoeien vond ik jammer maar na afloop was zo ze blij en trots. Hadden ze volgens haar goed gedaan samen.
Nou dat vind ik dus leuk.
Ik vind Isa een topper, maar dat overdreven gedoe en onsamenhangend praten trek ik niet.quote:
hmmm nee, maar ik vergeef je er is zo weinig andere keus..quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind Isa een topper, maar dat overdreven gedoe en onsamenhangend praten trek ik niet.
Misschien een klein beetje. Maar ik vind Lien gewoon te lief en te zacht. Haar lach is leuk maar van haar idealen krijg ik soms de kriebels. Niemand is alleen maar lief en vriendelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan ben je een beetje net als Lien.
Beetje experimenteren met de magnetron is ook leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:52 schreef Joezi het volgende:
Derek had allang een chinese 100.000 klapper afgestoken s'nachts in die loods
Zoals eerder gezegd heb ik eigenlijk geen hekel aan bewoners. Ik vind Isa gewoontjes, een beetje mutserig.quote:
Lien is zo naïef als de pest. Die zou zich nog voor een executiepeloton gooien. Ze gelooft geloof ik niet in slechte dingen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien een klein beetje. Maar ik vind Lien gewoon te lief en te zacht. Haar lach is leuk maar van haar idealen krijg ik soms de kriebels. Niemand is alleen maar lief en vriendelijk.
Dat vind ik soms trouwens wel lastig aan de COS, mensen die continu roepen dat die en die lui zijn, die en die niets anders doen dan roddelen.... en dat dan diezelfde mensen de hele dag achter hun streams zitten te schelden en commentaar leveren op de bewoners.
Ik ben ook meer een SC type dan een COS type.
Ja en daar krijg ik dan weer soms de kriebels van.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Lien is zo naïef als de pest. Die zou zich nog voor een executiepeloton gooien. Ze gelooft geloof ik niet in slechte dingen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd heb ik eigenlijk geen hekel aan bewoners. Ik vind Isa gewoontjes, een beetje mutserig.
Zou graag willen delenquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:57 schreef Punkman het volgende:
Goffer, bier op.
Wie heeft er nog bier en is bereid om te delen ?
Ik ook. Is niet gezond. Mensen kunnen rot zijn. Het verschil niet kunnen zien kan dodelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en daar krijg ik dan weer soms de kriebels van.
Nee. Daarvoor ken ik de COS te goed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:57 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zou jij een keertje bij Vanass willen eten, ik zamel het geld in voor alle kosten?
Ze heeft 2 mankementen: Rienk en dat bio/duurzaamheid gezeur.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en daar krijg ik dan weer soms de kriebels van.
Dat kan toch altijdquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
Liesje, weet jij toevallig wanneer je je UI kan wijzigen weer ?
eh altijd toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
Geen idee, is misschien een bug of software die herschreven wordt ofzo. Hebben meer mensen last van.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
Nee dat schijnt tijdelijk niet te kunnen.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
Okay sinds kort dan, ze willen alle UI gifjes eruit hebben denk ik
Je roept gewoon weer iets zonder het te onderbouwen dus.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je roept gewoon weer iets zonder het te onderbouwen dus.
Ik vind het prima zo. mooie nacht nog heren.
Maar mag het wel of niet nu ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee is echt er waren er met van die felle flitsende ui s daar gingen ze over vergaderenquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee is echt er waren er met van die felle flitsende ui s daar gingen ze over vergaderen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
Dus ik heb goffer weer de hele avond voor niets gewerkt aan een bewegend UI'tje
Nee joh ik dolde maar wat om lies te plagenquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:10 schreef Punkman het volgende:
Dus ik heb goffer weer de hele avond voor niets gewerkt aan een bewegend UI'tje
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
Deze man gaat GoT kijken, of TASM2. Hasta la vista!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:16 schreef Baconbus het volgende:
Deze man gaat GoT kijken, of TASM2. Hasta la vista!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, ik was er niet kapot van. Ik ben ook niet een groot fan van Keefer Sutherland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ben benieuwd naar nieuwe 24 seizoen![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste aflevering gezien, ik was er niet kapot van. Ik ben ook niet een groot fan van Keefer Sutherland.
Ik ben gezegend dat ik somige films en series eindeloos kan kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben wel weer eens toe aan een nieuwe serie
Ik zei net nog, als ik aan een nieuwe serie begin kijk ik soms een seizoen per dag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben gezegend dat ik somige films en series eindeloos kan kijken
Dat had ik met lost ik zat toen een paar jaar zonder tv of internet Alles in een ruk afkijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zei net nog, als ik aan een nieuwe serie begin kijk ik soms een seizoen per dag.
Eerste 2 seizoenen zijn zeker leuk daarna niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Iemand had me Fringe aangeraden. Heb je die al gezien?
Ik ken het. Steeds zeg je tegen jezelf: nog 1 aflevering, nog 1 aflevering, dit is echt de laatste en voor je het weet zit je 20 uur te kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat had ik met lost ik zat toen een paar jaar zonder tv of internet Alles in een ruk afkijken![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ken het. Steeds zeg je tegen jezelf: nog 1 aflevering, nog 1 aflevering, dit is echt de laatste en voor je het weet zit je 20 uur te kijken
90 minuten voor een goede film moet lukken lijkt mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:49 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ben een filmliefhebber maar bij de meeste films heb je het na een uur of korter wel gezien. Zelfs bij de goeie films denk je tegen het einde,het is wel mooi geweest. Maar goede series kan ik eindeloos kijken
Zoals?quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
Somige films of series kan ik ook echt eindeloos blijven herhalen
Breaking bad laaste seizoen konik me aandacht er niet bijhoudenquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Bij Homeland, Breaking Bad en Lost waren er momenten dat ik het scherm ingezogen werd, zo gefascineerd was ik door wat zich afspeelde. Bij films heb ik dat zelden of nooit meegemaakt
Vond je dat tegenvallen?. Ik vond het eind niet slechtquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Breaking bad laaste seizoen konik me aandacht er niet bijhouden
Mischien nog eens broberen danquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vond je dat tegenvallen?. Ik vond het eind niet slecht
Het eind is altijd moeilijk bij goeie series. Niks is bevredigend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 03:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mischien nog eens broberen dan
Dat was bij lost ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het eind is altijd moeilijk bij goeie series. Niks is bevredigend.
Ja zoiets van we breien er maar een eind aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:01 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lost was gewoon een slecht eind.
En the Blacklist en Revolution? Bij films heb ik dat ook welquote:Op dinsdag 22 april 2014 03:54 schreef Braindead2000 het volgende:
Bij Homeland, Breaking Bad en Lost waren er momenten dat ik het scherm ingezogen werd, zo gefascineerd was ik door wat zich afspeelde. Bij films heb ik dat zelden of nooit meegemaakt
Wasdat met lostquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:02 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik weet niet of het waar is maar iemand vertelde mij dat dat kwam omdat die scriptschrijvers in de VS aan het staken waren.
Laatste keer was dat bij homeland. Dat die hoofdrolspeler in het hoofdkwartier, van de geheime dienst geloof ik, in Iran was en dat hij die vent vermoord. Toen zat ik ook helemaal aan het scherm gekluisterd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En the Blacklist en revolution? Bij films heb ik dat ook wel
Eeuhm dat was die cia gast tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik vond Saul het beste in homeland
ja, die oudere manquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eeuhm dat was die cia gast toch
Ik vond vooral de vrouwelijke hoofdrolspeelster (Carrie) ook erg geloofwaardig!quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Laatste keer was dat bij homeland. Dat die hoofdrolspeler in het hoofdkwartier, van de geheime dienst geloof ik, in Iran was en dat hij die vent vermoord. Toen zat ik ook helemaal aan het scherm gekluisterd.
Ja, die ook. Alleen van de vrouw van Brody was ik niet kapotquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vond vooral de vrouwelijke hoofdrolspeelster (Carrie) ook erg geloofwwardig!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kijk nu 24 seizoen 8 dankzij jullie
Nee idd! Zijn dochter daarentegen wel weer erg goed!quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, die ook. Alleen van de vrouw van Brody was ik niet kapot
oh ja, moest ff denken, maar die was ook goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee idd! Zijn dochter daarentegen wel weer erg goed!
Is mij ook een raadsel. De meeste series verdwijnen gewoonquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Trouwens is homeland klaar of komt er nog meer
volgens mij gaan ze verderquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Is mij ook een raadsel. De meeste series verdwijnen gewoon
Wat ik zo snel nog weet is dat langley opgeblazen werdquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:17 schreef Braindead2000 het volgende:
het komt nou weer boven, het slot van het seizoen vond ik minder geloofwaardig (homeland)
2 afleveringen gezien ik heriner me het niet eens eigenlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:19 schreef Kijkertje het volgende:
Revolution vond ik ook wel heel fascinerend!
Jammer echt de moeite waard!quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
2 afleveringen gezien ik heriner me het niet eens eigenlijk
quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:23 schreef Braindead2000 het volgende:
The Wire gezien? die vond ik ook goed hoor.
quote:
Die sfeer in die serie! Onnavolgbaar!quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Geweldige acteur trouwens, Steve Buscemi
Maar dan vond je die film over (ik kan er niet opkomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Geweldige acteur trouwens, Steve Buscemi
Gangs of new york ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar dan vond je die film over (ik kan er niet opkomen) de geschiedenis van New York toch ook goed?
Yeahquote:
Nee van "There will be blood"!quote:
Nee daar speelt tie ook niet in meequote:Op dinsdag 22 april 2014 04:37 schreef Braindead2000 het volgende:
steve buscemi in Gangs of New york? Dat kan ik me niet herinneren
quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:39 schreef Braindead2000 het volgende:
goeie acteur. Ijzersterk ook in There will be Blood
Zie je wel: met films heb je dat ook welquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:39 schreef Braindead2000 het volgende:
goeie acteur. Ijzersterk ook in There will be Blood
We hebben raakvlakkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik hou van films en series die zich in een andere tijd afspelen. Boardwalk Empire, Gangs of New York, There will be blood. Dat voegt iets toe.
Jawel, Ik ben altijd een filmliefhebber geweest. Van jongs af aan vaste klant bij de videotheek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zie je wel: met films heb je dat ook wel
En ook in de toekomst vind ik heel fascinerend: hoe heet die film die in Londen speelt als er geen kinderen meer geboren worden?quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:42 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik hou van films en series die zich in een andere tijd afspelen. Boardwalk Empire, Gangs of New York, There will be blood. Dat voegt iets toe.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Heb jij ook zo'n hekel aan Nederlandse films?
Ik heb hem gezien,titel zou ik niet meer wetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:46 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
En ook in de toekomst vind ik heel fascinerend: hoe heet die film die in Londen speelt als er geen kinderen meer geboren worden?
In die series die we net opnoemden komt vaak iedereen geloofwaardig over, dan hebt je het vaak over 100 rollen waarvan 100 geloofwaardig. In een Nederlandse film is er nog geen 1 van de tientallen rollen geloofwaardig. Het is zo'n bedroeft niveau, alleen maar opdreunen van tekstenquote:
Ik was vroeger fan van Startrek. Maar dan alleen met Captain Kirk. Die latere seizoenen heb ik niet gezienquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:52 schreef Kijkertje het volgende:
![]()
Nog even op de valreep (want ik ga nu echt mijn bed zoeken) een bekentenis: Startrek
Jammer met captain Janeway en Seven was ook erg leuk! Heeft mijn interesse aangewakkerd in het heelal en zo ....quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:53 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik was vroeger fan van Startrek. Maar dan alleen met Captain Kirk. Die latere seizoenen heb ik niet gezien
quote:
Dan hebben we nog een raakvlak. Astronomie vind ik ook fascinerendquote:Op dinsdag 22 april 2014 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jammer met captain Janeway en Seven was ook erg leuk! Heeft mijn interesse aangewakkerd in het heelal en zo ....
WOW!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan hebben we nog een raakvlak. Astronomie vind ik ook fascinerend
Ik zeg het nog regelmatig!quote:Op dinsdag 22 april 2014 04:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
We are Borg Resistance is fuiteile
Dimensies, de horizon van de tijd-ruimte: Fascinerend! Ken je Neil deGrasse-Tyson?quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:00 schreef Braindead2000 het volgende:
ik zit de laatste tijd weer vaak videos op internet te kijken over zwarte gaten, quantum mechnica, the big bang enz
quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dimensies, de horizon van de tijd-ruimte: Fascinerend! Ken je Neil deGrasse-Tyson?
quote:
Ik zag vorige keer het einde van een aflevering op National Geographic. Daarom ben ik eens gaan googelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neil de grasse Tyson neemt nu een serie op in hounour of Carl Sagan!
Hij is DE man om dit soort moeilijke materie uit te leggen aan het grote publiek!quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Dat is toevallig. Die man heb ik pas sinds een week ontdekt. heb van de week een paar filmpjes van hem gezien.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag vorige keer het einde van een aflevering op National Geographic. Daarom ben ik eens gaan googelen
Ik ben alang afgehaakt mijn brein kan het niet aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zag vorige keer het einde van een aflevering op National Geographic. Daarom ben ik eens gaan googelen
We weten nog helemaal niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Toen ik 15 ofzo was begon ik interesse te krijgen in het heelal. Ik vind het nu nog steeds jammer dat dat niet eerder gebeurt is. Dan had ik zeker iets met natuurkunde gedaan op school
Me2! maar ik kende hem al langer ivm de New Atheists - beweging in de VS Richard Dawkins, Christopher Hitchens, Lawrence Krauss, Daniel Dennett etcquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben ook met een inhaalslag bezig wat dat betreftquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Toen ik 15 ofzo was begon ik interesse te krijgen in het heelal. Ik vind het nu nog steeds jammer dat dat niet eerder gebeurt is. Dan had ik zeker iets met natuurkunde gedaan op school
Wiskunde heb jedaar echt niet voor nodigquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je er meer van wil begrijpen heb je toch wiskunde nodig en die boot heb ik nou gemist
er is nog een lange weg te gaan maar toch weten we wel aardig wat en ik vind het ontzettend knap van die mensen die dat hebben bedachtquote:
Hij is van The God Delusion, een poging om religieuzen duidelijk te maken dat geloof op geen enkele wijze gebaseerd is op rationeel denken.quote:
Sommige dingen in de physica kan je alleen met wiskunde begrijpenquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wiskunde heb jedaar echt niet voor nodig
Dat wel hulde ook voor somige wijsherenquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
er is nog een lange weg te gaan maar toch weten we wel aardig wat en ik vind het ontzettend knap van die mensen die dat hebben bedacht
Nee hoor niet echt nodigquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:13 schreef Braindead2000 het volgende:
Als je er meer van wil begrijpen heb je toch wiskunde nodig en die boot heb ik nou gemist
dat zegt me ook wat. Kan jij die vent ook die vaak bij Larry King zat, ken niet op zijn naam komen, ook een atheist, kon ook goed vertellenquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij is van The God Delusion, een poging om religieuzen duidelijk te maken dat geloof op geen enkele wijze gebaseerd is op rationeel denken.
Bill Maher ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
dat zegt me ook wat. Kan jij die vent ook die vaak bij Larry King zat, ken niet op zijn naam komen, ook een atheist, kon ook goed vertellen
Ik wil je graag Lawrence Krauss aanraden: A universe from nothing. Op You tube zijn hiervan verschillende lezingen te vindenquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sommige dingen in de physica kan je alleen met wiskunde begrijpen
Geen idee, maar zie Larry King dan ook nooitquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
dat zegt me ook wat. Kan jij die vent ook die vaak bij Larry King zat, ken niet op zijn naam komen, ook een atheist, kon ook goed vertellen
Hawking?quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:23 schreef Braindead2000 het volgende:
hoe heet hij nou die in die rolstoel
Dat is ook heel mooi allemaalquote:Op dinsdag 22 april 2014 05:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Mijn interesse begon met het heelal maar tegenwoordig vind ik alles wat zich binnen een atoom afspeelt ook fascinerend
quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:24 schreef Braindead2000 het volgende:
ja, wist jij dat hij binnenkort in Nederland is
Verbaast me helemaal niks! Maar hij is denk ook interessanter voor een wat meer "onderlegd" publiek. Ik denk dat dat voor mij ook te hoog gegrepen zou zijn eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 05:25 schreef Braindead2000 het volgende:
hij geeft een lezing, alle kaarten waren binnen 10 minuten uitverkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |