1. gaylord. Gewoon meer eten, kom op.quote:Op maandag 21 april 2014 18:43 schreef Cigarette het volgende:
Hallo
Ik probeer aan te komen door te trainen en meer te eten.
Maar het is moeilijk voor me om meer te eten dan dat ik nu al doe.
Nu zijn er dus verschillende soorten shakes die me hierbij zouden kunnen helpen.
Ik denk zelf dat weightgainer het beste voor mij zou zijn, maar waar moet ik dan op letten bij een weight gainer?
Ik zie namelijk ontelbare verschillende soorten met verschillende verhoudingen en weet niet waar ik naar moet kijken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Zelf leek me deze wel geschikt: http://www.bodyenfitshop.(...)ion/mass-perfection/
Dit vraag ik me ook al heel mijn leven af.quote:Op maandag 21 april 2014 18:47 schreef Jahr00n het volgende:
Hoe kan het moeilijk zijn om meer te eten?
Meer eten gaat heel moeilijk voor mij, bedankt voor je begripquote:Op maandag 21 april 2014 18:47 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
1. gaylord. Gewoon meer eten, kom op.
2. Je komt niet aan door te trainen..
Ik dacht dat je aan komen in vet bedoelde.. Wat heb je aan meer gewicht?quote:Op maandag 21 april 2014 18:49 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Meer eten gaat heel moeilijk voor mij, bedankt voor je begrip
En je komt wel aan door te trainen, ooit van spieren gehoord?
hoezo, heb je geen mond?quote:Op maandag 21 april 2014 18:49 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Je kan beter stoppen als eten al moeilijk voor je is.quote:Op maandag 21 april 2014 18:49 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Dit ja, aankomen door trainenquote:Op maandag 21 april 2014 18:47 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
1. gaylord. Gewoon meer eten, kom op.
2. Je komt niet aan door te trainen..
Wat een bullshit, heb je geen geld voor meer eten ofzo?quote:Op maandag 21 april 2014 18:49 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Hey man, heb je al PR op squat gezet? 640kg tog?quote:Op maandag 21 april 2014 18:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kan beter stoppen als eten al moeilijk voor je is.
Dit gaat niks worden.
Doe normaal, zo doe ik ook, ja toch, laters.quote:Op maandag 21 april 2014 18:53 schreef Cigarette het volgende:
Laat maar zitten mensen, bedankt dat jullie zo behulpzaam zijn
Kom dan niet met een achterlijk verhaal dat je niet kan eten. Wat de fuck denk je dat een weightgainer is dan? Is dat geen eten?quote:Op maandag 21 april 2014 18:53 schreef Cigarette het volgende:
Een ekte FOK!er jij, ben benieuwd naar je toekomst op FOK! als je je nu al vernederd voeltquote:Op maandag 21 april 2014 18:53 schreef Cigarette het volgende:
Ooh heerlijk ik kom nog beter klaar als die kerel van The Passionquote:Op maandag 21 april 2014 18:55 schreef no1uknow het volgende:
Tip: maak het vloeibaar. Bijvoorbeeld in de morgen 50 gr havermout, 500 ml volle melk, banaan, whey in de blender.
Aardbeien er doorheen is nog lekkerder.quote:Op maandag 21 april 2014 18:56 schreef PassThatShit het volgende:
[..]
Ooh heerlijk ik kom nog beter klaar als die kerel van The Passion
Ik kan wel eten, maar het is moeilijk om steeds MEER te eten.quote:Op maandag 21 april 2014 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kom dan niet met een achterlijk verhaal dat je niet kan eten. Wat de fuck denk je dat een weightgainer is dan? Is dat geen eten?
Aah godver heel m'n beeldscherm er onder..quote:Op maandag 21 april 2014 18:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Aardbeien er doorheen is nog lekkerder.
Van wie moet je steeds meer eten dan?quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Ik kan wel eten, maar het is moeilijk om steeds MEER te eten.
Ik eet veel meer dan een gemiddeld persoon doet
I doubt that.quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Cigarette het volgende:
[..]
Wat eet je op een dag?quote:Op maandag 21 april 2014 18:57 schreef Cigarette het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |