In de smartfoonquote:
quote:
Precies. Gquote:
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar jaquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar ja
Je gezond verstand heb ik in de la in je nachtkastje gelegd. Anders raak je het maar kwijt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies. G
[..]
Precies. Gezond verstand. Niet nu maar ja
Ach dat komt wel weer goed. Ik heb even geen zin in correct gedoe en zit te zuipen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Je gezond verstand heb ik in de la in je nachtkastje gelegd. Anders raak je het maar kwijt.
No worries I'm back!quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Misschien vannacht ook eens aan RS beginnen dan??quote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!
[ afbeelding ]
Maar dan los.
Daar hebben we de devicemanager voor!quote:
Is dat weer die Gerd?quote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Daar hebben we de devicemanager voor!
Ik wou net zeggen, fokken in de kroeg is wel sneuquote:Op zondag 20 april 2014 23:27 schreef Inodder het volgende:
Allemaal kids in de kroeg![]()
Of ben ik nu gewoon oud![]()
Kameraden vonden het ook te laat om nog filmpje te gaan kijken en haakten af....![]()
Dus weer thuis aan het bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |