abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139120276
Heb niet een echte date gehad.. met degene waar ik nog steeds toch nog wel verliefd op ben.

Binnenkort wel, marjah zij druk met kind voor vakantie e.d
pi_139121168
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Na de 1e moet het wel duidelijk zijn of je verder wilt of niet. Het serieuze/officiele komt vanzelf wel. :D
Dit.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_139122137
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Dit.
Ja maar moet je dan gelijk beslissen of je een relatie wilt?

Voor mezelf zou ik het persoonlijk niet leuk vinden als iemand na een paar dates ook nog met iemand anders afspreekt/date/zoent of iets in die trant. Maar hoeft het niet gelijk zo te zijn dat je het echt tegenover iedereen daarbuiten een relatie noemt. Er is wel een verschil tussen iemand leuk vinden en echt voor iemand willen gaan.
pi_139122636
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja maar moet je dan gelijk beslissen of je een relatie wilt?

Voor mezelf zou ik het persoonlijk niet leuk vinden als iemand na een paar dates ook nog met iemand anders afspreekt/date/zoent of iets in die trant. Maar hoeft het niet gelijk zo te zijn dat je het echt tegenover iedereen daarbuiten een relatie noemt. Er is wel een verschil tussen iemand leuk vinden en echt voor iemand willen gaan.
Verder willen gaan zie ik meer als: elkaar nog beter leren kennen en soms gaat dat met kleine stapjes, maar ze zijn er wel. Beide moeten zelf zien wanneer je het echt een relatie gaat noemen. Vanaf de eerste date kan ik snel uitmaken wanneer het iemand is die mij totaal niet meer kan liggen of wanneer ik er best naartoe wil werken.
Ik sluit mij ook volledig aan bij de rest van je post. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_139123731
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Verder willen gaan zie ik meer als: elkaar nog beter leren kennen en soms gaat dat met kleine stapjes, maar ze zijn er wel. Beide moeten zelf zien wanneer je het echt een relatie gaat noemen. Vanaf de eerste date kan ik snel uitmaken wanneer het iemand is die mij totaal niet meer kan liggen of wanneer ik er best naartoe wil werken.
Ik sluit mij ook volledig aan bij de rest van je post. :)
Klopt, ik vind dat je er naar een paar dates best vanuit mag gaan dat die ander ook niet met anderen "bezig is". Dat vind ik beetje achterbaks. Maar een relatie hoeft van mij ook niet direct.
pi_139137522
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Klopt, ik vind dat je er naar een paar dates best vanuit mag gaan dat die ander ook niet met anderen "bezig is". Dat vind ik beetje achterbaks. Maar een relatie hoeft van mij ook niet direct.
Dit inderdaad. Het daten zelf is niet zo'n grote stap, maar wat ik vooral een groot verschil vind is dat je dan bijvoorbeeld als 'aanhang' mee naar vrienden en familie gaat. Ben nu zelf al een tijdje met iemand aan het daten en het is super en ik zie er best een relatie in zitten, maar ben er nog niet klaar voor om het zo definitief te maken. Gevoelsmatig is die stap nog te groot, het zou prettig zijn als je op een bepaald moment gewoon merkt dat het niet echt meer iets zou veranderen.
Heeft ook te maken met dat ik zelf nog wel eens spijt kan krijgen van zo'n beslissing. Maar inderdaad, we doen niets met anderen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:56:53 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139138469
8 jaar om elkaar heen draaien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_139139173
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
8 jaar om elkaar heen draaien.
Serieus.. 8 jaar phoe... Was het eerst een warme vriendschap? Maar zaten jullie echt 8 jaar om elkaar heen te draaien, of was het 1 van jullie beiden wat al langer er mee zat en niet durven te vertellen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:30:39 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_139139238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:27 schreef Jodelhey het volgende:

[..]

Serieus.. 8 jaar phoe
Is wel een beetje overdreven. Maar altijd periodes van wel contact geen contact, allebei andere relaties/scharrels wel contact geen contact etc etc.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:41:12 #35
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_139139500
Nou ja gewoon meteen gaan daten en dat is langzaam in een relatie gegroeid, vanaf het begin af aan eigenlijk altijd al de insteek gehad dat het een relatie zou kunnen worden bij alle vrouwen die uiteindelijk mijn vriendin werden.

Een vriendschap die in een relatie groeide heb ik nooit gehad.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_139139571
De eerste date moet er wel een klik zijn. Ik zie het als een relatie wanneer ik hem voorstel aan mijn ouders/vrienden en andersom.
pi_139139692
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef 1992Nicole het volgende:
De eerste date moet er wel een klik zijn. Ik zie het als een relatie wanneer ik hem voorstel aan mijn ouders/vrienden en andersom.
Een date heb ik (nog) niet met haar gehad, maar een klik hebben we wel. dat zegt ze zelf
Ben ook vaak bij haar thuis geweest en zij bij mij. Dus heb ik haar kind ook ontmoet, en daar heb ik ook een klik mee.
pi_139146078
Nou dat was vrijwel direct wel duidelijk eigenlijk, maar pas anderhalve maand later waarin we elkaar iedere dag zagen (hij had sinds de middelbare school geen officiële 'vriendin' meer gehad, alleen scharrels en ikzelf wist nog niet of ik voldoende over mijn ex heen was voor een nieuwe relatie) dat we het echt een officieel dingetje hebben gemaakt en aan geile neuqseks begonnen.

Allemaal goed gelopen. Volgens mij is zoiets al vrij gauw duidelijk, daarom dat ik het altijd na een of twee dates al afkapte (als ik überhaupt datete, volgens mij heb ik in mijn hele leven pas vier keer serieus gedate met en succesratio van 1/2).

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2014 14:37:36 ]
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:04:57 #39
425929 Starfucker_
Starfuckers, Inc.
pi_139146903
Maakt helemaal niets uit. Als er maar geneukt word.
I play a game, it's called insincerity
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:24:58 #40
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_139147448
Meestal weet je bij de eerste date al binnen 10 minuten of je iemand leuk genoeg vindt voor een relatie of niet. Je weet op zn minst of je het een kans wil geven en er moeite voor wil doen. Het ligt dan meer aan hoe snel je het wil opbouwen of spannend wil houden.
Die spannende fase kun je het beste zo lang mogelijk uitrekken vind ik, stel je blijft 30 jaar samen dan is dat een leuke tijd om aan terug te denken.

Als je er geen toekomst in ziet, maar haar wel leuk genoeg vindt voor seks, zie ik geen reden om er nog weken/maanden mee te wachten.
Als je er wel toekomst in ziet zou ik minstens 1 maand en/of 4 dates wachten met seks.
pi_139148255
Heb 2 dates gehad en daarna nog wat aangepapt. Na 1 maand hebben ik en mijn vriendin een relatie gekregen O+!
pi_139336648
Kende m'n vriend ongeveer 2-3 maanden voordat het echt officieel werd. In die ''dating periode'' echter wel afgesproken om verder met niemand anders af te spreken of om met iemand anders wat te doen. Al wel allebei na 1-2 dates het gevoel dat het een relatie zou worden, maar we wouden het rustig opbouwen. In die 2-3 maanden elkaar ongeveer 6-7 keer gezien voordat we elkaar voorstelden aan elkaars familie waardoor het officieel werd.
  maandag 28 april 2014 @ 22:02:05 #43
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_139356198
Vroeger durfde ik mij sneller in een relatie te 'storten' dan nu. Ik wacht gemiddeld een maand of 2 (mits de dates echt leuk zijn) alvorens een relatie te beginnen. Maar dat komt door een kutervaring met mijn ex. :+
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_139356639
Mijn verloofde is na de eerste date nooit meer weg gegaan. Maar goed, dat krijg je met mensen die je op Fok! ontmoet.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_139357288
Als het echt goed zit voel je dat snel aan
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_139359288
Als het contact leuk is en de seks goed is en zodra zij aangeeft een relatie te willen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_139359344
5 minuten. Letterlijk.
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:59:02 #48
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_139373696
Bij mijn huidige vriendin: ongeveer een maandje. Korter dan dat was te snel, en langer dan dat onnodig.
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:01:17 #49
424777 MrsGreen
Idealistisch
pi_139373773
Hangt van de situatie en de persoon af. Soms was het in een avond raak en soms duurde het even. Ieder stel heeft zijn eigen tempo nodig. :)
  dinsdag 29 april 2014 @ 21:26:55 #50
338319 ZarB
Piña colada
pi_139391168
De eerste keer dat we elkaar zagen was het bam vuurwerk, de 2e keer ook en de 3e keer ook, maar we hebben het na een paar weken pas officieel 'benoemd'. Terwijl het eigenlijk al vanaf dag 1 duidelijk was.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')