Dit.quote:Op maandag 21 april 2014 13:58 schreef Snowbells het volgende:
Na de 1e moet het wel duidelijk zijn of je verder wilt of niet. Het serieuze/officiele komt vanzelf wel.
Ja maar moet je dan gelijk beslissen of je een relatie wilt?quote:
Verder willen gaan zie ik meer als: elkaar nog beter leren kennen en soms gaat dat met kleine stapjes, maar ze zijn er wel. Beide moeten zelf zien wanneer je het echt een relatie gaat noemen. Vanaf de eerste date kan ik snel uitmaken wanneer het iemand is die mij totaal niet meer kan liggen of wanneer ik er best naartoe wil werken.quote:Op maandag 21 april 2014 20:34 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja maar moet je dan gelijk beslissen of je een relatie wilt?
Voor mezelf zou ik het persoonlijk niet leuk vinden als iemand na een paar dates ook nog met iemand anders afspreekt/date/zoent of iets in die trant. Maar hoeft het niet gelijk zo te zijn dat je het echt tegenover iedereen daarbuiten een relatie noemt. Er is wel een verschil tussen iemand leuk vinden en echt voor iemand willen gaan.
Klopt, ik vind dat je er naar een paar dates best vanuit mag gaan dat die ander ook niet met anderen "bezig is". Dat vind ik beetje achterbaks. Maar een relatie hoeft van mij ook niet direct.quote:Op maandag 21 april 2014 20:41 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Verder willen gaan zie ik meer als: elkaar nog beter leren kennen en soms gaat dat met kleine stapjes, maar ze zijn er wel. Beide moeten zelf zien wanneer je het echt een relatie gaat noemen. Vanaf de eerste date kan ik snel uitmaken wanneer het iemand is die mij totaal niet meer kan liggen of wanneer ik er best naartoe wil werken.
Ik sluit mij ook volledig aan bij de rest van je post.
Dit inderdaad. Het daten zelf is niet zo'n grote stap, maar wat ik vooral een groot verschil vind is dat je dan bijvoorbeeld als 'aanhang' mee naar vrienden en familie gaat. Ben nu zelf al een tijdje met iemand aan het daten en het is super en ik zie er best een relatie in zitten, maar ben er nog niet klaar voor om het zo definitief te maken. Gevoelsmatig is die stap nog te groot, het zou prettig zijn als je op een bepaald moment gewoon merkt dat het niet echt meer iets zou veranderen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Klopt, ik vind dat je er naar een paar dates best vanuit mag gaan dat die ander ook niet met anderen "bezig is". Dat vind ik beetje achterbaks. Maar een relatie hoeft van mij ook niet direct.
Serieus.. 8 jaar phoe... Was het eerst een warme vriendschap? Maar zaten jullie echt 8 jaar om elkaar heen te draaien, of was het 1 van jullie beiden wat al langer er mee zat en niet durven te vertellen.quote:
Is wel een beetje overdreven. Maar altijd periodes van wel contact geen contact, allebei andere relaties/scharrels wel contact geen contact etc etc.quote:
Een date heb ik (nog) niet met haar gehad, maar een klik hebben we wel. dat zegt ze zelfquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef 1992Nicole het volgende:
De eerste date moet er wel een klik zijn. Ik zie het als een relatie wanneer ik hem voorstel aan mijn ouders/vrienden en andersom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |