abonnement Unibet Coolblue
pi_139950622
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:43 schreef ChilllayD het volgende:
Omdat de burgers (het vlees dus) in duitsland worden gemaakt en minder transport meemaken? :P
Ach onzin.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_139951705
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 16:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ach onzin.
Vind je?
Versheid kun je proeven.
pi_139952075
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:17 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Vind je?
Versheid kun je proeven.
Die dingen worden ingevroren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139953745
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 17:26 schreef habitue het volgende:

[..]

Die dingen worden ingevroren.
Ingevroren maakt het niet altijd minder vers.
pi_139953759
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 18:23 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Ingevroren maakt het niet altijd minder vers.
Dat is mn hele punt 8)7
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_139961036


Kom op mac, doe eens gek.

Alleen sprite met ijs, iets wat rare combi?

[ Bericht 0% gewijzigd door CookieSlikker op 14-05-2014 21:50:10 ]
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139963947
Wasda?
pi_139965521
Sprite met een toef softijs en appelsiroop, en gedraaide friet. Nou nou, wat een vernieuwing.
pi_139965601
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:17 schreef Pap89 het volgende:
Wasda?
Ik zou het wel eens willen proberen.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_139967114
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef CookieSlikker het volgende:
[ afbeelding ]

Kom op mac, doe eens gek.

Alleen sprite met ijs, iets wat rare combi?
Sprite met softijs? :r

Twister Fries zijn wel :9 , maar vernieuwend? Neuh :N ...
pi_139967290
quote:
1s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:23 schreef CookieSlikker het volgende:
[ afbeelding ]

Kom op mac, doe eens gek.

Alleen sprite met ijs, iets wat rare combi?
Zo'n float is in de VS volgens mij sowieso al een bekend fenomeen. In Nederland kennen we dat helemaal niet (behalve uit een aantal films wellicht)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_139967565


The McZűri A ground-veal patty, iceberg lettuce, mushrooms, caramelized onions, spicy mushroom sauce and Rösti.
The McRaclette Swiss beef, raclette cheese, raclette-pepper sauce and pickles.
The McGrillschnägg Grilled pork sausage, crispy bacon, spicy mustard sauce, grilled onions and Rösti.

McGrillschnägg ftw, yeswohl! :9~
pi_139974308
Chill! Ik heb die float ook wel eens ergens met cola gehad. Verkopen ze die overal?
pi_139974324
Omg die MC Raclette :9~ :9~ :9~ :9~

Gister een big mac menu gehaald, was niet wat ik gewend was. De burgers veel te hard gebakken en dus droog :{ Tegenvallertje...
pi_139976941
Ik zie dat de chicken sensation in de aanbieding is, is dat wat? is hij lekker groot zoals op de foto of krijg je zo klein ding?

Bij de jopie burger was dat ook, ik verwachte een normale burger maar de jopie was veel kleiner.
  donderdag 15 mei 2014 @ 11:48:58 #116
134538 chansadres
Black & White
pi_139978603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 10:39 schreef icloud het volgende:
Ik zie dat de chicken sensation in de aanbieding is, is dat wat? is hij lekker groot zoals op de foto of krijg je zo klein ding?

Bij de jopie burger was dat ook, ik verwachte een normale burger maar de jopie was veel kleiner.
Waar is ie in de aanbieding? Zie op de site niks staan. Dus ik weet niet welke jij ziet. Je bedoeld toch niet de Chili Chicken?

Je verwachtte voor die prijs een normale burger :')
Serieus? Je ziet toch dat de prijs even hoog was als een Cheeseburger. Dan kan je toch geen grote burger verwachten?
Het is simpel: Alles onder 2,50 is euroknaller hamburger qua grootte. Alles rond de prijs van de Big Mac is iets specialers. En als je de prijs van de Big Tasty zit, dan krijg je een grote burger.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_139979217
Via de voordeelbonnen is hij in de aanbieding, zit er nu van te smullen.

Jamner dat de big tasty niet meedoet met de voordeelbonnen maar wel begrijpelijk.
pi_139979219
Chicken Sensation zit in het bonnenboekje.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_140005252
Afgelopen week dit meegemaakt :P

Na een filmpje te kijken bij een kameraad van mij had ik nog zieke honger dus ik dacht zoals zo vaak ik race nog even langs de McDrive die tot (1;00) open is. Toen ik me bestelling kreeg was het ongeveer 0:45
Nou ging allemaal goed ''lekkere'' Bigmac besteld.
Ik naar het parkeerterrein om even mijn menu naar binnen te werken.

Ik zie op dat moment 3 medewerkers van de McDonalds naar buiten lopen en alvast het parkeerterrein een beetje opruimen, en ga verder met eten.
Dan zie ik een van die mensen de paal van de McDrive erin zetten zodat er geen auto's meer door kunnen. Ik denk ah het is 1:00 geweest ze gaan dicht.
De medewerkers weer naar binnen toe en ik was net klaar met eten.

Ik me rotzooi in de prullenbak geflikkerd me auto gestart en met mij ging er op dat moment nog een auto weg, maar dan...

Ik zie opeens dat de medewerkers het parkeerterrein hebben afgesloten met 3 paaltjes 8)7
De bestuurder van de andere auto proberen nog die paaltjes eruit te trekken maar natuurlijk zonder resultaat want die zijn vastgezet in de grond. En voorin de McDonalds brandde ook geen licht meer..

Uiteindelijk door over een parkeerband en een stuk trottoir te rijden, waardoor ik nog een keer door de McDrive kwam toch mijn weg kunnen vervolgen.

McDonalds Groningen (Sontplein) gelieve mij en mijn auto niet meer op sluiten op jullie parkeerterrein bij voorbaat dank, jullie gast.
pi_140030581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 12:38 schreef Remzz het volgende:

[..]

2,50
Maar Kroket is ook vaak 2 voor 3 euro als de codeknop actief is op Easyorder kiosk. code 310008
  vrijdag 16 mei 2014 @ 20:10:45 #121
378832 Opblaaspop077
Opblaaspop077
pi_140031529
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 23:40 schreef marsmello het volgende:
Afgelopen week dit meegemaakt :P

Na een filmpje te kijken bij een kameraad van mij had ik nog zieke honger dus ik dacht zoals zo vaak ik race nog even langs de McDrive die tot (1;00) open is. Toen ik me bestelling kreeg was het ongeveer 0:45
Nou ging allemaal goed ''lekkere'' Bigmac besteld.
Ik naar het parkeerterrein om even mijn menu naar binnen te werken.

Ik zie op dat moment 3 medewerkers van de McDonalds naar buiten lopen en alvast het parkeerterrein een beetje opruimen, en ga verder met eten.
Dan zie ik een van die mensen de paal van de McDrive erin zetten zodat er geen auto's meer door kunnen. Ik denk ah het is 1:00 geweest ze gaan dicht.
De medewerkers weer naar binnen toe en ik was net klaar met eten.

Ik me rotzooi in prullenbak geflikkerd me auto gestart en met mij ging er op dat moment nog een auto weg, maar dan...

Ik zie opeens dat de medewerkers het parkeerterrein hebben afgesloten met 3 paaltjes 8)7
De bestuurder van de andere auto proberen nog die paaltjes eruit te trekken maar natuurlijk zonder resultaat want die zijn vastgezet in de grond. En voorin de McDonalds brandde ook geen licht meer..

Uiteindelijk door over een parkeerband en een stuk trottoir te rijden, waardoor ik nog een keer door de McDrive kwam toch mijn weg kunnen vervolgen.

McDonalds Groningen (Sontplein) gelieve mij en mijn auto niet meer op sluiten op jullie parkeerterrein bij voorbaat dank, jullie gast.

Doen ze voor junkies die 's nachts gaan dealen op parkeerterrein en dieven. Niet dat er veel valt te halen maar goed, en die paaltjes stellen geen drol voor natuurlijk.

Wel typisch mc donaldw dat ze je opsluiten. Maar de knetter wat zijn die mensen dan snel weg?

Het is sowieso idioot om het arkeer terrein af te sluiten voor werknemers.
Mc dicht doen. Auto buiten de paaltjes zetten en paaltjes er in doen en dan weer sleutel naar binnen brengen.
Hier gebeurt het iig nooit.
pi_140085784
Smoothie voor 1 euro. Dit is wel te doen.

Code 310531
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  roze dinsdag 20 mei 2014 @ 00:29:29 #123
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140155528
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
Kijk McDonald's... Dit is pas hoe een Great Tastes of America periode ingevuld zou moeten worden. 5 weken lang elke week een andere beef burger, 5 weken lang een chicken burger, speciale aardappeldingen en twee McFlurry's...

http://www.mcdonalds.co.u(...)stes-of-america.html
Fack die zien er ook veel lekkerder uit _O_
Your beauty never ever scared me.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 00:37:46 #124
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_140155728
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:29 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Fack die zien er ook veel lekkerder uit _O_
Mja nederland is een beetje een prutland mbt eten :')
  roze dinsdag 20 mei 2014 @ 00:39:21 #125
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_140155755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Mja nederland is een beetje een prutland mbt eten :')
Ik heb het door. Subway in Amerika heeft zeker ook veel meer keus? ;(
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')