MP3's om een idee te krijgen wat tekno is vind je op het net, bijvoorbeeld op www.zetemkaa.net
Niet schreeuwen van: Kutmuziek e.d. daar heb niemand wat aan...
Waarom moet het underground blijven:
-mensen zijn veeeeeeeeeeel relaxter in de scene
-commercie is nutteloos en duur
-locaties (kraakpanden en buiten) zijn extreeeeem vett!
-feest gaat door tot iedereen weg is
Zijn fokkers nou domme commerciele meelopertjes? Of kunnen jullie ook wat zinnigs zeggen/vragen over deze muziek...
En tekno. Ja, het is wel grappig. Maar 100% van het publiek staat compleet strak en dan een beetje vaag te dansen. Leuk, maar zonder drugs geen tekno.
quote:Bedoel je met tekno hetzelfde spul als wat bijv Da Tekno Warriors maakt (DJ Paul + Neophyte)???
Op maandag 14 oktober 2002 21:05 schreef Benadski het volgende:
Zijn fokkers nou domme commerciele meelopertjes? Of kunnen jullie ook wat zinnigs zeggen/vragen over deze muziek...
http://dstruct.freetekno.nl/download.htm
quote:ik vind het kut. ben ik nou een commerciele meeloper?
quote:Is wel voor een deel waar, maar toch gebruik ik bijna nooit (wel thc en alcohol) en hou 't toch lang vol! (en weleens op bijv. trance of hardhouse feesten geweest? daar zitten net zoveel drugsgebruikers)
Op maandag 14 oktober 2002 21:10 schreef drugsgebruiker het volgende:
Elke underground, van elke scene is goed. Je moet alleen weten waar je het kan vinden.En tekno. Ja, het is wel grappig. Maar 100% van het publiek staat compleet strak en dan een beetje vaag te dansen. Leuk, maar zonder drugs geen tekno.
quote:Ja, je bent een meeloper
Op maandag 14 oktober 2002 21:17 schreef Nevermind het volgende:
omdat geen van de links het op die pagina deed ben ik via allemaal andere links op deze site terecht gekomen (een van de weinige sites waar je wel kan downloaden)http://dstruct.freetekno.nl/download.htm
[..]ik vind het kut. ben ik nou een commerciele meeloper?
Ben wel benieuwd dus wat vind je nou echte rasTekno nummers? Dadelijk down ik per ongeluk net de matige nummers, je weet maar nooit
Aztek_002_A2_-_Gwakai__Makhno_.mp3
Crapshoot_004_A_-_Phonki__Go!_Go!_Go!_.mp3
zmk_001_b_-_robots_in_disguise.mp3
De rest zoek je zelf maar uit...
Er zijn hardere en rustigere platen, maar allemaal lekker duister
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |