abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6281497
Zoals misschien bekend is, tekno is geen techno, tekno is hard, snel en extreem vet imo... Gelukkig niet commercieel, maar het gaat wel die kant op...

MP3's om een idee te krijgen wat tekno is vind je op het net, bijvoorbeeld op www.zetemkaa.net

Niet schreeuwen van: Kutmuziek e.d. daar heb niemand wat aan...

Waarom moet het underground blijven:

-mensen zijn veeeeeeeeeeel relaxter in de scene
-commercie is nutteloos en duur
-locaties (kraakpanden en buiten) zijn extreeeeem vett!
-feest gaat door tot iedereen weg is

Zijn fokkers nou domme commerciele meelopertjes? Of kunnen jullie ook wat zinnigs zeggen/vragen over deze muziek...

pi_6281589
Elke underground, van elke scene is goed. Je moet alleen weten waar je het kan vinden.

En tekno. Ja, het is wel grappig. Maar 100% van het publiek staat compleet strak en dan een beetje vaag te dansen. Leuk, maar zonder drugs geen tekno.

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:11:06 #3
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_6281605
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:05 schreef Benadski het volgende:
Zijn fokkers nou domme commerciele meelopertjes? Of kunnen jullie ook wat zinnigs zeggen/vragen over deze muziek...
Bedoel je met tekno hetzelfde spul als wat bijv Da Tekno Warriors maakt (DJ Paul + Neophyte)???
Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_6281738
omdat geen van de links het op die pagina deed ben ik via allemaal andere links op deze site terecht gekomen (een van de weinige sites waar je wel kan downloaden)

http://dstruct.freetekno.nl/download.htm

quote:
ik vind het kut. ben ik nou een commerciele meeloper?
pi_6281829
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:10 schreef drugsgebruiker het volgende:
Elke underground, van elke scene is goed. Je moet alleen weten waar je het kan vinden.

En tekno. Ja, het is wel grappig. Maar 100% van het publiek staat compleet strak en dan een beetje vaag te dansen. Leuk, maar zonder drugs geen tekno.

Is wel voor een deel waar, maar toch gebruik ik bijna nooit (wel thc en alcohol) en hou 't toch lang vol! (en weleens op bijv. trance of hardhouse feesten geweest? daar zitten net zoveel drugsgebruikers)
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 21:17 schreef Nevermind het volgende:
omdat geen van de links het op die pagina deed ben ik via allemaal andere links op deze site terecht gekomen (een van de weinige sites waar je wel kan downloaden)

http://dstruct.freetekno.nl/download.htm
[..]

ik vind het kut. ben ik nou een commerciele meeloper?

Ja, je bent een meeloper
Of ik ben gewoon een eikel, kommakommakomma, zeg het maar, je bent een eikel....
  maandag 14 oktober 2002 @ 21:24:17 #6
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_6281867
't werkt inderdaad niet echt, heb je nog meer links met ECHTE Tekno?

Ben wel benieuwd dus wat vind je nou echte rasTekno nummers? Dadelijk down ik per ongeluk net de matige nummers, je weet maar nooit

Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_6282045
Hmm ff een vet voorbeeldje, ehh, probeer deze eens te vinden (kazaa of search):

Aztek_002_A2_-_Gwakai__Makhno_.mp3
Crapshoot_004_A_-_Phonki__Go!_Go!_Go!_.mp3
zmk_001_b_-_robots_in_disguise.mp3

De rest zoek je zelf maar uit...

Er zijn hardere en rustigere platen, maar allemaal lekker duister

pi_6282070
Laat het maar lekker underground blijven. Dan kunnen tekno-fans hun lol op en hoef ik mezelf er niet aan te irriteren.
It's easier to get forgiveness than permission.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')