0-2 voor Ajaxquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Kan iemand me de stand in de bekerfinale vertellen?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef superniger het volgende:
Waarom is Ajax zo slecht het hele seizoen?
geen ideequote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
Te veel in het eerste gespeeld , neemt niet weg dat je gelijk hebquote:Op zondag 20 april 2014 19:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja de boer zijn loyaliteit slaat echt door. Spelers als siggy en serero mogen het hele seizoen blijven staan maar kishna wordt gelijk naar jong ajax geschopt als hij een keer minder speelt
5-1 pasquote:Op zondag 20 april 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi jongens.
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geefquote:
In aantal keren vuurwerk gegooid?quote:
Ja ik ook, en we staan wel voor lul zoquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
zo denk ik er ook over, al komt dat deels door mijn kater dat ik geen fuck geef
maar had het de boer wel gegund, bekertje erbij
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.
18:03 beldequote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ajax-supporters die vuurwerk gooiden naar hun eigen keeper. Ga jullie schamen. Raar en triest volk in Amsterdam zeg.
Dankjequote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens
Hopelijk nog wat huilende ajax supporters in beeldquote:
Dat gebruikende tuig schaamt zich nergens voor, tijd om dat tuig voorgoed uit de stadions te weren.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Ik dacht eerst dat het Feyenoord-supporters waren die het feestje kwamen verzieken. Blijken het dus gewoon je eigen supporters te zijnquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan de stand inderdaad.
inderdaadquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat huilende beelden van de ajax supporters
quote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hopelijk nog wat huilende ajax supporters in beeld
hopelijk ook de kosten van dat veld verhalenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat gebruikende tuig schaamt zich nergens voor, tijd om dat tuig voorgoed uit de stadions te weren.
Ze gooiden het al eens eerder naar hun eigen supporters.quote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamenquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente/Feyenoord/ Vitesse en PSV moeten zich echt schamen die titel lag voor het oprapen
Jullie hebben een dubbele begroting manquote:Op zondag 20 april 2014 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twente/Feyenoord/ Vitesse en PSV moeten zich echt schamen die titel lag voor het oprapen
Ga weg joh. Dit is het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaarquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamen
slap excuusquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef TheVulture het volgende:
De hele ploeg is mentaal weggeslagen door die pauze... Bedankt 'supporters'
Ga toch weg iedereen moet zich doodschamen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV zat in een bouwjaar, Twente ook. vooral Feyenoord moet zich schamen
Als die leeghoofden nog wat vuurwerk op het veld gooien, wordt het dan alsnog 3-0?quote:Op zondag 20 april 2014 19:39 schreef ejfaar het volgende:
Hadden we beter reglementair 3-0 kunnen stoppen
Wtf heeft dit met Amsterdam te maken? De meeste Ajax-supporters zijn niet eens Amsterdammers maar provinciaaltjesquote:Op zondag 20 april 2014 19:44 schreef valek het volgende:
Lasse fucking Schöne is de beste speler dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jullie hebben een dubbele begroting man
Wanneer is de Boer klaar met duiken voor Denswil en Serero ?quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is iedere aanval van Zwolle gevaarlijk?
Feyenoord had 1e moeten worden, de rest had mogen strijden voor plek 2.quote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg joh. Dit is het slechtste Ajax van de afgelopen 15 jaar
veltman ontbreektquote:Op zondag 20 april 2014 19:46 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is iedere aanval van Zwolle gevaarlijk?
Heel Nederland moet zich doodschamen inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ga toch weg iedereen moet zich doodschamen.
Vergeet Siggy niet.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wanneer is de Boer klaar met duiken voor Denswil en Serero ?
Wat dacht je van Serero, Bojan, Siggy, Van Rhijn, Denswil dat noem ik pas een smet op het kampioenschapquote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Toch wel beetje smet op kampioenschap..
De beste wordt 1e.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord had 1e moeten worden, de rest had mogen strijden voor plek 2.
Vergeet niet dat ook PSV en Twente de slechtste teams van de afgelopen jaren hebben.
Zelfs Sparta!quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel Nederland moet zich doodschamen inderdaad.
psv uitquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Myph. het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat Ajax echt door een ondergrens gaat.
2e helft PSV - Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef Myph. het volgende:
Dit is echt de eerste keer dat Ajax echt door een ondergrens gaat.
De Jong heeft in het verleden genoeg krediet opgebouwd wmbquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rhijn , Moisandert , De Jong
En als het goed gaat bij Ajax zijn het allemaal Amsterdammers natuurlijk. Haha.quote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wtf heeft dit met Amsterdam te maken? De meeste Ajax-supporters zijn niet eens Amsterdammers maar provinciaaltjes
quote:
Oh ja, die keer dan.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e helft PSV - Ajax.
Verder nooit gezien onder FdB inderdaad.
Litmanen ook .quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De Jong heeft in het verleden genoeg krediet opgebouwd wmb
En bojan.quote:
Serero was een van de betere dit jaarquote:Op zondag 20 april 2014 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat dacht je van Serero, Bojan, Siggy, Van Rhijn, Denswil dat noem ik pas een smet op het kampioenschap
Dit inderdaad.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero was een van de betere dit jaar.
XDquote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef Vriezzer het volgende:
Toch wel slim dat WZAWZDB. Het is multi-functioneel. Zo slim zijn supporters van andere clubs gewoon niet.
Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste/Beroerdste (streep door wat niet van toepassing is)
Slechte droevige speler.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry: boeren danquote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef valek het volgende:
[..]
En als het goed gaat bij Ajax zijn het allemaal Amsterdammers natuurlijk. Haha.
En hoezo provinciaaltjes, Amsterdam ligt ook gewoon in een provincie. Altijd die misplaatste arrogantie.
Geen excuus, wel een constateringquote:
Zeg toch ook niet dat hij het hele seizoen slecht heeft gespeeld? Het is gewoon treurig dat zo'n aidsnegertje bij Ajax speelt.quote:Op zondag 20 april 2014 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou eens op met onzin verkondigen aub.quote:Op zondag 20 april 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
De Jong heeft in het verleden genoeg krediet opgebouwd wmb
Ik denk omdat Ajax achter staat. gokje.quote:
doe die oogkleppen af manquote:Op zondag 20 april 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Ajax niet zo slecht spelen eigenlijk. Onterechte tussenstand imo
Ga weg joh dat is ook niksquote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef BobW het volgende:
Dit laat wel zien hoe goed Veltman wel niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |