SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had dezelfde tt hahaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bloedlip van woedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja ik zat er ook al naar te kijken.quote:
hij zat zich te verbijtenquote:Op zondag 20 april 2014 18:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja ik zat er ook al naar te kijken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 20 april 2014 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beker aan zwolle geven en niet verder spelen
Hmm hier regent het al keihard.. dus zal niet lang meer duren voor het daar gaat regenen.
De veldmeester heeft het liefst dat ze allemaal oprotten. Zo zei hij het niet maar dat bedoeld tie wel![]()
Ach dat trieste kut volk van 410 altijdquote:Kan nooit normaal gaan met die mongolen. Als Ajax ballen heeft heffen ze heel dat clubje eens op.
![]()
Baasje.quote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat trieste kut volk van 410 altijdKan nooit normaal gaan met die mongolen. Als Ajax ballen heeft heffen ze heel dat clubje eens op.
![]()
Het meest trieste vond ik wel dat ze die fakkels bijna op hun eigen keeper gooien
regenen? Ik zit op de buienradar te kijken maar zie geen regen. Hier buiten is het gewoon droogquote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hmm hier regent het al keihard.. dus zal niet lang meer duren voor het daar gaat regenen.![]()
Europees gaat het 9 van de 10 keer mis, tegen Feyenoord mogen er al geen supporters meer mee en nu ga je de beker weer verzieken. Gewoon opheffen dat clubje dan ben je er misschien niet vanaf maar dan beseffen ze misschien wel wat ze doen.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Baasje.![]()
Het meest trieste vond ik wel dat ze die fakkels bijna op hun eigen keeper gooien![]()
Dan klopt buienradar niet of de buurman is vanuit zijn zolderraam aan het zeiken.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
regenen? Ik zit op de buienradar te kijken maar zie geen regen. Hier buiten is het gewoon droogRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maak es filmpje dan.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
regenen? Ik zit op de buienradar te kijken maar zie geen regen. Hier buiten is het gewoon droog![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat trieste kut volk van 410 altijdKan nooit normaal gaan met die mongolen. Als Ajax ballen heeft heffen ze heel dat clubje eens op.
![]()
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |