wat heb je ingesteld voor postprogress van rename van bestanden sickbeard of sabnzbd?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:27 schreef Devolution het volgende:
Ik heb sinds een paar weken het probleem dat de combinatie Sickbeard+SABnzbd mijn series wel gewoon vindt en download, maar deze vervolgens uitpakt als bestanden zonder extensie (bijv. "The Vampire Diaries - S05E21 - 720p HDTV X264-DIME" ipv "The Vampire Diaries - S05E21 - 720p HDTV X264-DIME.mkv"). Ligt dit aan de indexer/zoeksite of ligt dit probleem ergens anders? En zijn er meer mensen met dit probleem? Want dit is heel irritant aangezien ik nu elke keer handmatig de bestanden moet hernoemen en ik heb juist Sickbeard voor de automatisering.
Misschien komt het doordat de bestandsnamen te lang worden. Binnenkort maar eens wat beter onderzoeken.quote:ERROR: Failed to rename similar file:
L:\Marvels Agents of S H I E L D\Season 1\Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S01E20.720p.HDTV.x26\marvels.agents.of.s.h.i.e.l.d.s01e20.720p.hdtv.x26 to
L:\Marvels Agents of S H I E L D\Season 1\Marvels.Agents.of.S.H.I.E.L.D.S01E20.720p.HDTV.x26\Marvels Agents of S H I E L D - S01E20 - 720p HDTV x26.x26
denk dat de meeste wel sunny hebben hier. maar wel een tip neem het wel iedere keer voor een maand moest je dan een betere vinden kan je altijd overstappenquote:Op zondag 11 mei 2014 21:32 schreef Clayton1 het volgende:
Ik zoek een payserver, iemand tips?
Betaalbaar en redelijke retentie
Ik kreeg de tip Sunny usenet. Iemand ervaring mee en houden ze daar bij wat je doen/upload?
quote:Op zondag 11 mei 2014 19:55 schreef Hiya het volgende:
Post een screenshotje van post processing instelling van SickBeard en Sab
Sunny +1. Nooit problemen met hunquote:Op zondag 11 mei 2014 23:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Sunny Usenet is altijd aan te raden idd.
quote:Op maandag 12 mei 2014 11:45 schreef redboyke het volgende:
[..]
maak een screenshot van sorting in sabnzbd
lijkt er dus op dat je 2 keer renamed zie wel dat .%ext erin staat dus eigenlijk zou die een extentie moeten hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar bij jou zou dat dan de category tv zijn en andere download complete folder.
dan in sickbeard config/search/ bij sabnzbd category staat er bij mij series of in jou dan tv moeten staan
en dit staat bij sickbeard config/postProcessing/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als je liever sabnzbd gebruikt voor rename dan weet ik het niet want ik gebruik dat niet
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2014 22:47:57 ]
Via private indexers krijg ik ze gewoon binnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ha, die game of thrones posts worden wezenloos snel down gehaald
Vanmiddag 3 of 4 exemplaren geprobeerd maar het mocht niet baten.
Dus toen maar getorrent
Ik heb 3-4 posts geprobeerd die ik via nzbs vond, (De 1080p BATV rip) en die waren allen down.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Via private indexers krijg ik ze gewoon binnen.
Torrents doe ik al jaren niet meer. Downloaden met 1 mb per seconde terwijl het 8 keer zo snel kanquote:Op woensdag 14 mei 2014 08:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb 3-4 posts geprobeerd die ik via nzbs vond, (De 1080p BATV rip) en die waren allen down.
Toen stond die ook op mijn favo private torrent tracker dus daar gehaald.
Ik beperk mij niet graag tot 1 methode om mijn series binnen te halen
Neuh. Gewoon 9 a 10 mb ps.quote:Op woensdag 14 mei 2014 08:53 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Torrents doe ik al jaren niet meer. Downloaden met 1 mb per seconde terwijl het 8 keer zo snel kan
Dat zou moeten werken. Maar je hebt straks een 500MB synchroon verbinding met glasvezel?quote:Op woensdag 14 mei 2014 16:42 schreef stoeltafel het volgende:
Mensen die hier downloaden met 500mbps, zo ja werkt dit altijd? Vandaag heb ik het kastje van glasvezel gekregen en rond de zomer moet alles werken. Hopelijk kan ik de verbinding maximaal open trekken.
in sickbeard had ik ook api disabled error maar heb toen de link aangepast en werkt terug goed.quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:27 schreef MineraalWater het volgende:
Holyshit wist niet dat DogNZB api link was veranderd, Even veranderd in NZBdrone en nu krijg ik opeens dit te zien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2014 16:55:20 ]
Dus over naar Torrents? Ik vind dat met huidige downloadverbod niet echt een alternatief.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:39 schreef VacaLoca het volgende:
Ik ben na vele jaren klaar met usenet.
Had laatste jaren Eweka maar te frustrerend om steeds incompletes te hebben laatste maanden.
Met alle takedowns e.d. is me het het geld niet meer waard.
SSL aan met buitenlandse usenet provider is gouden combi...quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:59 schreef VacaLoca het volgende:
Dacht dat juist nu downloaden ook verboden is usenet daar geen voordeel meer in heeft?
- De bewijsvoering voor bittorrent is wat makkelijker. Ze kunnen makkelijker (legaal) achterhalen wie wat download en upload. Dit is veel lastiger met usenet+ssl.quote:Op donderdag 15 mei 2014 22:59 schreef VacaLoca het volgende:
Dacht dat juist nu downloaden ook verboden is usenet daar geen voordeel meer in heeft?
Goed stuk.quote:Op donderdag 15 mei 2014 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Dat angstige gedoe over een downloadverbod
De individuele gebruiker die zo nu en dan iets download is helemaal niet interessant jongens.
Je komt pas op de radar als je zelf een torrentsite oid beheert, of petabytes verspreid, heus.
Laat het los, tenzij je een webseeder bent ofzo
lees bijvoorbeeld http://popcornculture.nl/(...)ert-er-verder-niets/
spotweb heeft vaak weblinks met nzbs die niet neergehaald zijnquote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:32 schreef ufopiloot het volgende:
Tijdje geen Usenet gebruikt. Nu weer wel.. Belachelijk hoe snel alles verdwijnt van Usenet. 'Vroeger' kon je bestanden lekker binnen halen, ook al waren ze 2 jaar oud. Nu is het telkens een feest met take-downs en alles verdwijnt binnen de korste keren. Helaas.
Zijn er mensen die alternatieven gebruiken?
http://www.sunnyusenet.com/pakkettenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Kadooosh het volgende:
Wat is tegenwoordig een goeie provider? Zoek er eentje rond de 20mbit voor een schappelijke prijs.
Truequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:15 schreef relativity het volgende:
Wat klaagt iedereen toch altijd over incomplete downloads? Zorg dat je een privé indexer hebt. Dan heb je dat gelazer niet
ik mis via nzbs toch erg vaak 1080p web-dl exemplaren van mijn favoriete shows.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:34 schreef Rainesz het volgende:
3 dagen geen internet gehad wegens kabelbreuk.
Vandaag slurpte sickbeard alles binnen wat ik deze week gemist had.
Takedowns zijn voor n00b's
1080P Web-DL worden helaas niet altijd of met grote vertraging pas geupload.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik mis via nzbs toch erg vaak 1080p web-dl exemplaren van mijn favoriete shows.
zoek ik verkeerd??
Inderdaad. Vaak worden die 1080p rips geupscaled en zijn vaak ook nog minder groot dan de 720p, lol.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:55 schreef Rainesz het volgende:
[..]
1080P Web-DL worden helaas niet altijd of met grote vertraging pas geupload.
720P Web-DL zijn er vrijwel altijd direct.
Maar kan je vertellen dat een 720P WEB-DL vaker beter van kwaliteit is dan een 1080P versie.
Weet zeker dat je het verschil niet ziet.
Gebruiken vast een P2P source, wat tegen de regels is.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:39 schreef Geralt het volgende:
Waarom is 3DM tegenwoordig altijd eerder dan een Reloaded of een van de andere gevestigde orde?
waarom neem je geen deftige indexer zoals dognzb ofzo?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:38 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb net openelec opnieuw geďnstalleerd en daarmee sabnzbsuite vervangen voor audo maar ik krijg telkens een error als ik sick beard index gebruik in sickbeard. Is die bij jullie ook down?
Ik gebruik al jaren EasyUseNet en ben er zeer tevreden over....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:26 schreef Kadooosh het volgende:
Wat is tegenwoordig een goeie provider? Zoek er eentje rond de 20mbit voor een schappelijke prijs.
Graag maar alle deftige indexers die ik tegenkom hebben gesloten registratie.quote:Op zondag 25 mei 2014 02:05 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom neem je geen deftige indexer zoals dognzb ofzo?
die sickbeard index is geregeld offline toch om de paar maanden daarom staat die bij mij ook uit.
Super handig idd. Nu 5 maanden DogNZB ala indexer. Super!quote:Op zondag 25 mei 2014 11:07 schreef MineraalWater het volgende:
https://ifttt.com/recipes/108974-reddit-dognzb-email-alert
https://ifttt.com/recipes(...)ge-when-dognzb-opens
Krijg je een mail of SMS als DogNZB open is voor registratie
Thanksquote:Op zondag 25 mei 2014 11:07 schreef MineraalWater het volgende:
https://ifttt.com/recipes/108974-reddit-dognzb-email-alert
https://ifttt.com/recipes(...)ge-when-dognzb-opens
Krijg je een mail of SMS als DogNZB open is voor registratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |