met speedtest meet ik dik 90mbit maar met usenet kom ik niet verder dan 10,8 megabyte per secondequote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Rond 10 uur 'sochtend even kabelmodem uit en aan zetten, speedtest doen...... heb nu 90/9 Mb/s(bijna 4 jaar Ziggo Ai1+ abbo)!!![]()
Lekker met 11.25 MegaByte/s downloaden
Straks even een test doen.
Geen zorgen,in 15 minuten heb je een 1080P film binen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
met speedtest meet ik dik 90mbit maar met usenet kom ik niet verder dan 10,8 megabyte per seconde
Dat is bijna 90mbit, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
met speedtest meet ik dik 90mbit maar met usenet kom ik niet verder dan 10,8 megabyte per seconde
geen probleem xdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dat is bijna 90mbit, wat is het probleem?
Zal je wel SSL uit hebben staan bij Newsdemon, haal laatste week niet meer dan 7 mbit/s bij Newsdemon met SSL aan. ( heb 90 mbit)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
In elk geval
Ik ben dolblij met de 10,8 megabyte p/s en Newsdemon
Reboot modem.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:14 schreef MineraalWater het volgende:
Heb zelf het 150 pakket en krijg nogsteeds 80mbit binnen. DogNZB was weer open trouwens geen idee wat daar aan de hand is.
Nope! Europese SSL serverquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:14 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zal je wel SSL uit hebben staan bij Newsdemon, haal laatste week niet meer dan 7 mbit/s bij Newsdemon met SSL aan. ( heb 90 mbit)
poort 80quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:27 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat voor poort gebruik je bij Newsdemon en wat voor snelheid heb je van je ISP?
Apart, haal met alles 90 mbit ( speedtest enz) ....alleen met Newdemon niet. Och ja, voor die 3,50 per maand niks te klagenquote:
Misschien een domme vraag, maar heb je misschien in je Usenet download client (perongeluk) een cap ingesteld?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:29 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Apart, haal met alles 90 mbit ( speedtest enz) ....alleen met Newdemon niet. Och ja, voor die 3,50 per maand niks te klagen
Nee, gebruik NZBVortex. ( mac) Meer mensen met Newsdemon hebben er last van ( zie tweakers forum)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar heb je misschien in je Usenet download client (perongeluk) een cap ingesteld?
[ afbeelding ]
Vaag dat ik het dan niet heb!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, gebruik NZBVortex. ( mac) Meer mensen met Newsdemon hebben er last van ( zie tweakers forum)
Waar?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
En dit is voor maar ¤55 per maand triple-play abbonement.
sunnyusenet.nlquote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:43 schreef SlevinX het volgende:
Ik ben eindelijk van Eweka af (te veel takedowns), maar weet nu niet welke andere payserver ik moet nemen. Iemand advies? Het is maar voor 2 maanden want dan stap ik over op glasvezel en krijg ik nieuwsgroep er gratis bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |