dank!!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:33 schreef AchJa het volgende:
1X Invitation DOGnzb in de aanbieding, DM het mailadres maar. Het eerst komt het eerst maalt enzo...
En al vergeven...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
Topsite dat Dognzb!!!! Overzichtelijk, netjes en veeeeeeel content!!!
Dankquote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:02 schreef Folkwin het volgende:
Ik heb nog 9 invites voor matrix, en 1 voor dognzb.
PM maar bij interesse.
bij my profilequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:41 schreef alwaysonhold het volgende:
DogNZB is echt heel ideaal. Vandaag weer 1 release gevonden wat sneller op DogNZB staat dan Spotweb.
Waar kan ik zien of ik invites kan weggeven in mijn profiel? Kan ik ook mensen gelukkig maken
quote:Pinksteren komt er weer aan bij YabNews. Dat betekent dit jaar extra veel
voordeel! Als u vóór 13 juni een abonnement afsluit of verlengt ontvangt u
nu 35% korting. Pak uw kans en geniet van deze geweldige aanbieding!
Hoe werkt het? (verlenging)
1) U logt in op http://yabnews.nl met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
2) Kies de optie ‘verlengen’ uit het menu.
3) Kies uw gewenste abonnement.
4) Kies uw gewenste betalingsmethode.
5) Vul het veld ‘couponcode’ in. De code voor de pinksteractie is:
PINKSTEREN2014
6) Klik op bestel
Na het bestellen wordt uw korting meteen verwerkt.
(Let op!! Wanneer er geen couponcode wordt ingevuld wordt er ook geen
korting verrekend. Wanneer u de kortingscode vergeet in te vullen kunt u
naderhand geen aanspraak meer maken op deze geweldige aanbieding.)
Was ook niet als reactie op jouw post, was gewoon ter infoquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Vind deze redelijk prijzig als ik het vergelijk met Eweka.
Sunny Usenet. Beste prijs/kwaliteit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef appelsjap het volgende:
Ik gebruik al jaren Eweka zonder problemen maar de laatste tijd moet ik alles via torrents binnen halen omdat ik bij bijna alles article not found krijg, weet iemand een goede usenet server voor een redelijke prijs (~7.50 per maand), hoge retentie en ongeveer 100mbit of meer snelheid? Nederlands of buitenlands maakt me niet uit, ik denk dat de buitenlandse servers minder last hebben van takedowns.
Heb lang sunny gebruikt, maar vind Newshosting toch beter. 2000 dagen retentie, onbeperkte snelheid voor $9.99 = ~¤7.50quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:30 schreef appelsjap het volgende:
Ik gebruik al jaren Eweka zonder problemen maar de laatste tijd moet ik alles via torrents binnen halen omdat ik bij bijna alles article not found krijg, weet iemand een goede usenet server voor een redelijke prijs (~7.50 per maand), hoge retentie en ongeveer 100mbit of meer snelheid? Nederlands of buitenlands maakt me niet uit, ik denk dat de buitenlandse servers minder last hebben van takedowns.
Ziet er ook goed uit dat Newshosting. Verbindingen delen kan ook met SunnyUsenet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Heb lang sunny gebruikt, maar vind Newshosting toch beter. 2000 dagen retentie, onbeperkte snelheid voor $9.99 = ~¤7.50
Download lekker stabiel en je kunt de verbindingen delen
NB: over beide trouwens erg tevreden qua stabiliteit van verbinding
Heb je bij newshosting geen last van takedowns en articles not found?quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:29 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Heb lang sunny gebruikt, maar vind Newshosting toch beter. 2000 dagen retentie, onbeperkte snelheid voor $9.99 = ~¤7.50
Download lekker stabiel en je kunt de verbindingen delen
NB: over beide trouwens erg tevreden qua stabiliteit van verbinding
Nog nietquote:Op woensdag 4 juni 2014 22:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Heb je bij newshosting geen last van takedowns en articles not found?
Nee, niet vaak. Hoop niet dat de site offline is gehaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
dognzb ligt op het moment van posten plat.
Gebeurt dat vaak?
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:24 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, niet vaak. Hoop niet dat de site offline is gehaald
zul je net hebben, hoop van nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Heb ik er net $10 naartoe gestuurd
Godsamme. Duimen dan maar. gelukkig is nzbs.org nog wel gewoon in leven.
At any rate, newsdemon knalt hier rustig verder met 10,7 megabyte per secondequote:
Nee zelden, maar van de week is hij ook even offline geweest zag ik vanmiddag in de logs.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
dognzb ligt op het moment van posten plat.
Gebeurt dat vaak?
Alleen CC en nog een raar dingquote:Op donderdag 12 juni 2014 18:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Absolute knallerprijs. Newsgroupdirect ( ooit 1 maand gehad, werkte geweldig). 2000 dagen retentie, onbeperkte snelheid voor 60 dollar komende jaar. Normaal 200 dollar. Netjes! Is maar 4 euro per maand. Vergelijking, SunnyUsenet is 6,23 per maand. Toch weer 24 euro goedkoper op jaarbasis.
http://newsgroupdirect.co(...)310024c53e-118524081
Dognzb is heel relaxt ja.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:49 schreef Fukushima het volgende:
Is dat dognzb wat? Ik had ooit een Lifetime account op nZbsrus.. Maarja....
quote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef appelsjap het volgende:
iemand nog een invite over voor Dognzb?
| 1 | http://dognzb.cr/register |
Werkt niet.quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:12 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
(geen idee of het nog werkt)
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:29 schreef Beach het volgende:
Sickbeard pakt tegenwoordig ook echt niks meer.
NzbDronequote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:29 schreef Beach het volgende:
Sickbeard pakt tegenwoordig ook echt niks meer.
Ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, want het ligt aan het programma...
Is weer openquote:Op donderdag 12 juni 2014 19:53 schreef appelsjap het volgende:
iemand nog een invite over voor Dognzb?
Yup dognzb.cr/registerquote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus nu kan iedereen zich inschrijven ?! Nice!
url veranderen naar api.dognzb.crquote:Op maandag 16 juni 2014 20:16 schreef escalatie het volgende:
Mijn Sickbeard lijkt ook al een aantal dagen niet meer goed te werken (5 dagen geleden voor het laatst). Viel mij nu pas op, dat ik GoT mis.
Melding:
2014-06-16 20:48:46 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading DogNZB URL: http://dognzb.cr/api?apikey=blablabla
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Betaald is altijd beter. Ziggo heeft maar een hele kleine retentie.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Chat93 het volgende:
Hai, ik ben nieuw hier dus excuseer mij als i k domme vragen stel.
Ik heb een link uit de openingspost gelezen en ben nieuw met usenet.
Ik heb SABnzbd gedownload en krijg nu : Please enter in the details of your primary usenet provider.
Raden jullie een betaalde aan of van je eigen provider(Ziggo)?
Dank voor de reactie!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Betaald is altijd beter. Ziggo heeft maar een hele kleine retentie.
Klopt inderdaad. Wanneer je de provider gebruikt kan je usenet posts ophalen die tot zo'n 10 tot 20 (wat al lang is) dagen oud zijn. Dat was in ieder geval mijn ervaring.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Chat93 het volgende:
[..]
Dank voor de reactie!
Dus het enigste waar je voor hoeft te betalen is de provider.
De rest is in feite gratis.
Ik ben momenteel in de war met 2 dingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Wanneer je de provider gebruikt kan je usenet posts ophalen die tot zo'n 10 tot 20 (wat al lang is) dagen oud zijn. Dat was in ieder geval mijn ervaring.
Wanneer je dan betaald voor een usenet-provider is de retentie zo'n 900 dagen bij SunnyUsenet en bij NewsDemon zo'n 2000 dagen.
Die van Ziggo is best prima als je dingen van dezelfde week downloadt. Ik zou gewoon beginnen met je Ziggo-groups en dan kijken of het bevalt. Is er te veel wat niet binnen komt? Dan een payserver nemenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Chat93 het volgende:
Hai, ik ben nieuw hier dus excuseer mij als i k domme vragen stel.
Ik heb een link uit de openingspost gelezen en ben nieuw met usenet.
Ik heb SABnzbd gedownload en krijg nu : Please enter in the details of your primary usenet provider.
Raden jullie een betaalde aan of van je eigen provider(Ziggo)?
Providers geven alleen een connectie aan jou zodat je kan downloaden.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:42 schreef Chat93 het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in de war met 2 dingen.
Je hebt usenet providers en nieuwsgroepen NZB zoekmachines. Het laatste zorgt ervoor dat je kan zoeken naar content en de eerste is geloof ik de verbinding zelf?
Op newsdemon lees ik dat ze een usenet provider zijn. Maar die hebben toch weinig te maken met NZB zoekmachines?
Sunnyusenet. Probeer het een weekje gratis uit. Beste prijs/kwaliteit. Is retentie geen probleem zou ik Frugal Usenet eens uitproberen.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Chat93 het volgende:
Ik kwam net newshosting tegen.
Dat is zoals ik tegen kom een zoekmachine. En wat er nu nog mist is dus de provider voor een verbinding. Welke raden jullie aan? Niet te duur, maar wel goed.
Bedankt! Ga ik vanavond proberen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
url veranderen naar api.dognzb.cr
Kak, ben te laat voor registratiequote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus nu kan iedereen zich inschrijven ?! Nice!
Misschien is dit ook wel handig als uitleg voor je.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Chat93 het volgende:
Ik kwam net newshosting tegen.
Dat is zoals ik tegen kom een zoekmachine. En wat er nu nog mist is dus de provider voor een verbinding. Welke raden jullie aan? Niet te duur, maar wel goed.
Toevallig nog ergens sales? Vriend van mij vroeg dat, Anders dat hij maar gewoon per maand sunnyusenet koopt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Absolute knallerprijs. Newsgroupdirect ( ooit 1 maand gehad, werkte geweldig). 2000 dagen retentie, onbeperkte snelheid voor 60 dollar komende jaar. Normaal 200 dollar. Netjes! Is maar 4 euro per maand. Vergelijking, SunnyUsenet is 6,23 per maand. Toch weer 24 euro goedkoper op jaarbasis.
http://newsgroupdirect.co(...)310024c53e-118524081
Nergens leuke aanbieding op dit moment nee...quote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Toevallig nog ergens sales? Vriend van mij vroeg dat, Anders dat hij maar gewoon per maand sunnyusenet koopt.
Helaasch, Bedankt in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 juni 2014 20:43 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nergens leuke aanbieding op dit moment nee...
Met spotnet/ spotlite.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 17:48 schreef redboyke het volgende:
op nzbserver worden er soms comments gepost. hoe moet je daar op antwoorden?
Gelijk heb je. Ik gebruik het ook niet.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat is dat voor trage shit.
heb het al terug verwijderd
Nice thanks voor de post!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier trouwens weer een super aanbieding. Newsgroupdirect voor 4 (!!) euro per maand als je het uitrekent.
Onbeperkte snelheid, 50 connecties, en goede reviews overal, actie nog 3 dagen ( betalen kan wel alleen met CC):
http://newsgroupdirect.co(...)58e7bae9d1-118524081
Ook maar ff een abbo genomen, goeie deal!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Hier trouwens weer een super aanbieding. Newsgroupdirect voor 4 (!!) euro per maand als je het uitrekent.
Onbeperkte snelheid, 50 connecties, en goede reviews overal, actie nog 3 dagen ( betalen kan wel alleen met CC):
http://newsgroupdirect.co(...)58e7bae9d1-118524081
Hele goede deal...quote:Op zondag 22 juni 2014 22:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ook maar ff een abbo genomen, goeie deal!
ben te lui om te installeren. geef maar een reviewquote:
Wat is de pro van Nzbdrone? Makkelijk in te stellen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ikBen geswitched van Sickbeard naar NZBdrone al een paar maanden terug
Ja en dat hij bijv. naar andere releases gaat zoeken als hij faalt. Verder is het gewoon de simplicity zodat m'n ouders het ook makkelijk kan gebruiken voor bijv, afleveringen te downloaden en bij NZBdrone heb je ook vaak updates met goeie nieuwe features bijv, Sommige dingen werken nog niet zoals Trakt.tv inladen enzo maar dat komt misschien nog wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:21 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat is de pro van Nzbdrone? Makkelijk in te stellen?
Zojuist geïnstalleerd op mijn Synology. Zie er goed uit, wel is het zwaarder dan SickBeard. Maar het oog wil ook wat..quote:
Inderdaad. Alleen jammer dat het package wat achter loopt op de laatste versie en dat je hem niet zoals SB kunt updaten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:00 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Zojuist geïnstalleerd op mijn Synology. Zie er goed uit, wel is het zwaarder dan SickBeard. Maar het oog wil ook wat...
Je kan hem vanuit de app updaten hoor.. (system, updates, install)quote:Op woensdag 25 juni 2014 10:33 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat het package wat achter loopt op de laatste versie en dat je hem niet zoals SB kunt updaten.
Hm, dan word ik alleen maar doorverwezen naar de installatie pagina op de wiki. (ik draai 'm op mijn Synology).quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:29 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Je kan hem vanuit de app updaten hoor.. (system, updates, install)
Welke versie draai je nu dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:35 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hm, dan word ik alleen maar doorverwezen naar de installatie pagina op de wiki. (ik draai 'm op mijn Synology).
Ja, dat is wel jammer. Maar verder werkt het wel mooi, zeker het automatisch downloaden van een andere versie als er iets faalt, is een behoorlijk pluspunt t.o.v. Sickbeard.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:22 schreef relativity het volgende:
Jammer dat hij gebruikt maakt van die rotte mono libraries
Ik bedoel de versie van je package, ik draai: 2014.05..18-2quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:09 schreef Chevalric het volgende:
[..]
v2.0.0.1397, volgens de update pagina zijn er 4 nieuwere versies.
Weet je dan ook hoe ik voorkom dat ie weer episodes gaat downloaden die hij reeds gedownload heeft maar door mij verwijderd zijn omdat ik ze gekeken heb?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:11 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer. Maar verder werkt het wel mooi, zeker het automatisch downloaden van een andere versie als er iets faalt, is een behoorlijk pluspunt t.o.v. Sickbeard.
Ik draai het package van synocommunity (v2.0.0.1397-1). Waar heb jij je package vandaan dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:22 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Ik bedoel de versie van je package, ik draai: 2014.05..18-2
Door de monitoring uit te zetten. Dat kan per serie, seizoen of aflevering door op het "bookmark" icoontje te klikken, zie: https://github.com/NzbDro(...)-Series-and-Episodesquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:22 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Weet je dan ook hoe ik voorkom dat ie weer episodes gaat downloaden die hij reeds gedownload heeft maar door mij verwijderd zijn omdat ik ze gekeken heb?
http://mysynology.nl/nzbd(...)ckbeard-installatie/quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:27 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ik draai het package van synocommunity (v2.0.0.1397-1). Waar heb jij je package vandaan dan?
Ow, en dan download hij nog wel nieuwe releases, maar blijft ze niet downloaden. Top!quote:[..]
Door de monitoring uit te zetten. Dat kan per serie, seizoen of aflevering door op het "bookmark" icoontje te klikken, zie: https://github.com/NzbDro(...)-Series-and-Episodes
Hm, zoals ik die instructies lees, download die dan ook geen nieuwe releases meer. Je zou dat dus handmatig moeten aanpassen nadat je een episode verwijderd hebt...quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:33 schreef Folkwin het volgende:
[..]
http://mysynology.nl/nzbd(...)ckbeard-installatie/
.spk file.
[..]
Ow, en dan download hij nog wel nieuwe releases, maar blijft ze niet downloaden. Top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |