Tenzij Hamilton weer een keer uitvalt, dan moet hij weer drie keer zoveel races winnen als Rosberg om in de buurt te blijven.quote:Op zondag 20 april 2014 10:44 schreef kepler het volgende:
Hamilton wordt met 2 vingers in de neus WK zo!
Wat met Hamiltons wagen gebeurt, kan evengoed met die van Rosberg gebeurenquote:Op zondag 20 april 2014 11:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Tenzij Hamilton weer een keer uitvalt, dan moet hij weer drie keer zoveel races winnen als Rosberg om in de buurt te blijven.
ik denk niet dat het een vertekend beeld is, maar het gaat om kleine beetjes.quote:Op zondag 20 april 2014 10:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Mclaren faalt hard nu, en de Williamsen waren anoniem deze race. Dat zijn 2 Mercedes aangedreven teams die de eerste race(s) voor hen zaten.
Dus het kan een vertekend beeld zijn dat Ferrari beter is geworden.
Geeft ook aan dat WK punten niet alles zegt over een teamduel.quote:Op zondag 20 april 2014 11:02 schreef Montov het volgende:
[..]
Tenzij Hamilton weer een keer uitvalt, dan moet hij weer drie keer zoveel races winnen als Rosberg om in de buurt te blijven.
Werd net als de Duitsers door zijn teammaat om de oren geredenquote:Op zondag 20 april 2014 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:
Raikkonen ook weer ouderwets hard aan het stampen.
Is echt voor Vettel te hopen dat ze weer iets weten te vinden voor de achterkant van de auto. Met een minder stabiele achterkant heeft hij het toch een stuk moeilijker, die diffuser hielp hem daar aardig bij de afgelopen jaren.quote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd net als de Duitsers door zijn teammaat om de oren gereden
Dubbel zo hard om zijn oren gereden zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd net als de Duitsers door zijn teammaat om de oren gereden
Hoezo? Ze hebben het toch heel goed gedaan, die Mercs zijn voorlopig onverslaanbaarquote:Op zondag 20 april 2014 11:44 schreef Meike26 het volgende:
RBR moet zich echt achter de oren krabben, een snelheidsverschil van enkele tot 10km's was nog te overbruggen, nu hebben ze met verschillen van circa 20km/u echt een probleem.
Kan nog leuk worden als ze straks in Montreal, Spa en Monza gaan rijdenMonaco is wel koekie-eitje voor ze.
In de afgelopen jaren zagen we wel enkele keren dat ze op de snellere circuits iets van de downforce opgaven om het snelheidsverschil op de echt snelle circuits kleiner te maken. Dat zorgde er dan wel voor dat ze makkelijker in konden halenquote:Op zondag 20 april 2014 11:44 schreef Meike26 het volgende:
RBR moet zich echt achter de oren krabben, een snelheidsverschil van enkele tot 10km's was nog te overbruggen, nu hebben ze met verschillen van circa 20km/u echt een probleem.
Kan nog leuk worden als ze straks in Montreal, Spa en Monza gaan rijdenMonaco is wel koekie-eitje voor ze.
Ja hier op Shnagai hebben ze het redelijk gedaan, maar Montreal, Spa en Monza zijn toch echt wel snellere banen dan dit circuit. Daar gaan ze heel veel plekken mee verliezen.quote:Op zondag 20 april 2014 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben het toch heel goed gedaan, die Mercs zijn voorlopig onverslaanbaar
Maar toen was het snelheidsvershil nog niet zo groot. Zover ik weet. Nu zijn er verschillen van 15km/u en meer. Dan kan je wel aan je downforce rommelen, maar dat doen de anderen ook.quote:Op zondag 20 april 2014 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de afgelopen jaren zagen we wel enkele keren dat ze op de snellere circuits iets van de downforce opgaven om het snelheidsverschil op de echt snelle circuits kleiner te maken. Dat zorgde er dan wel voor dat ze makkelijker in konden halen
Die verbeteringen moeten voornamelijk van het motorische/aandrijf gedeelte komen, vind het al knap dat Ferrari en RBR de andere Mercedes power auto's voorblijven, al zal dat op de circuits die jij hier noemt wel weer wat anders liggen.quote:Op zondag 20 april 2014 11:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hier op Shnagai hebben ze het redelijk gedaan, maar Montreal, Spa en Monza zijn toch echt wel snellere banen dan dit circuit. Daar gaan ze heel veel plekken mee verliezen.
RBR kan veel meer omlaag met downforce al ze willen, want ze rijden met een veel hoger downforce level. Renault motor scheelt ook veel natuurlijk, kunnen zij niks aan doen.quote:Op zondag 20 april 2014 11:48 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar toen was het snelheidsvershil nog niet zo groot. Zover ik weet. Nu zijn er verschillen van 15km/u en meer. Dan kan je wel aan je downforce rommelen, maar dat doen de anderen ook.
Niet alle Duitsers. Hulkenberg deed het beter dan Perez.quote:Op zondag 20 april 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Werd net als de Duitsers door zijn teammaat om de oren gereden
quote:Race ended two laps early due to flag error
April 20, 2014 at 10:36 am by Keith Collantine 19 comments
Lewis Hamilton, Mercedes, Shanghai International Circuit, 2014The Chinese Grand Prix was accidentally shortened by two laps because race winner Lewis Hamilton was shown the chequered flag early.
Hamilton said on the radio he had been shown the chequered flag before beginning his final lap.
The classified results published by the FIA noted that the race was “declared at the end of lap 54, in accordance with Article 43.2 of the FIA Formula One Sporting Regulations”.
The rule states: “Should for any reason the end-of-race signal be given before the leading car completes the scheduled number of laps, or the prescribed time has been completed, the race will be deemed to have finished when the leading car last crossed the line before the signal was given.”
The error means Jules Bianchi is classified 18th despite having been overtaken by Kamui Kobayashi at the end of the race.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |