Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Het nummer van Vivaldi geloof ik die ze draaien in een NS reclame ongeveer een jaar geleden??? Meisje werd uiteindelijk op de trein gedropt door vriendje.
Ik zoek een nummer dat ik op vakantie tot vervelens toe heb gehoord.. Het is een soort van hardcore/gabber (HAKKUH) nummer, en de enige tekst die erin voorkomt is: There is no society, NO NO NO (vrouwenstem, gevolgd door hakkuh terror enzo). Ik heb me de pleuris gezocht, maar niets.. weet iemand iets?
Oeps, foutje..
Ja toch, zeker wel.. OF dan toch weer niet? WICKED!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.