abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139060015
Hi FOK!ers,

Ik heb al geruime tijd een relatie met ook geregeld seks. Alleen mijn vriendin zit met het volgende: regelmatig komt het voor dat het voor haar onprettig is als ik haar begin te penetreren. Als ik dan de eerste paar minuten rustig aan doe, gaat het beter en heeft ze nergens last meer van en kan ze er ook volledig van genieten. Tijdens het voorspel heb ik wel het idee dat ze nat en opgewonden genoeg is, vingeren met twee, soms drie vingers gaat zonder problemen.

Herkent iemand deze problemen en hebben jullie tips, waardoor we dit probleem op kunnen lossen, dus zodat het beginnen met penetreren makkelijker gaat?

Alvast bedankt!
pi_139060141
Ben je haar eerste? Heb je ook al een geruime tijd seks? Voelt ze zich op haar gemak?
pi_139060861
Doe gewoon normaal of blijf weg

[ Bericht 87% gewijzigd door admiraal_anaal op 20-04-2014 00:33:28 ]
  zondag 20 april 2014 @ 00:33:24 #4
355931 crew  Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_139060909
Volgens mij heb ik dit een week geleden ook al gelezen...

Glijmiddel?

Misschien een bezoekje bij de dokter?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_139061163
Misschien kun je aan haar vragen of ze ook pijn heeft als ze in haar eentje een vibrator gebruikt, zoniet is het waarschijnlijk gewoon stress. Gewoon super rustig aan doen en misschien met een extra drupje glijmiddel proberen
-XOXO-
pi_139067170
We zijn elkaars eerste en hebben nu al zo'n 1,5 jaar seks :) ze voelt zich echt op haar gemak en raakt ook echt opgewonden en heeft wel altijd zin als we seks hebben. Een vibrator heeft ze niet, maar met het vingeren heeft ze dus absoluut geen last, dat gaat zonder problemen.
pi_139092371
Maar heeft ze dan pijn ronddom haar vagina of daar binnen in? Ik kan me voorstellen dat voordat ze ongesteld moet worden wat pijn kan hebben omdat je baarmoeder dan wat gezakt is.
pi_139102086
Het is echt pijnlijk bij het binnengaan, dus rond haar schaamlippen zegmaar. Ongesteld worden moet ze nooit echt, omdat ze de pil slikt :)
pi_139109534
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 09:11 schreef mrEXE het volgende:
Het is echt pijnlijk bij het binnengaan, dus rond haar schaamlippen zegmaar. Ongesteld worden moet ze nooit echt, omdat ze de pil slikt :)
ze slikt de pil door dus? Das niet goed en kan mede hiermee te maken hebben ook
pi_139111452
Te gespannen waarschijnlijk en ja, waarschijnlijk onbewust. Ik moet ook altijd 'even wennen'. Eerst heel langzaam en op den duur voelt het alsof het eindelijk past en dan kun je echt van bil. :+

Probeer gewoon rustig aan te doen in het begin. Dat is voor haar veel lekkerder en voor jou fijner omdat zij minder pijn heeft. Laat haar anders bovenop zitten zodat ze zelf kan bepalen hoe snel nog fijn is.

Als het alleen rond de schaamlippen is, kan er ook nog een candida infectie meespelen, daarvoor moeten jullie dan even naar de huisarts.
Your opinion of me is none of my business.
pi_139144744
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef DynastyL het volgende:

[..]

ze slikt de pil door dus? Das niet goed en kan mede hiermee te maken hebben ook
Dit is niet waar, er is geen enkel bezwaar tegen het doorslikken van de pil, aldus de prof. gynaecologie uit het Erasmus MC :)

quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 15:46 schreef Sarasi het volgende:
Te gespannen waarschijnlijk en ja, waarschijnlijk onbewust. Ik moet ook altijd 'even wennen'. Eerst heel langzaam en op den duur voelt het alsof het eindelijk past en dan kun je echt van bil. :+

Probeer gewoon rustig aan te doen in het begin. Dat is voor haar veel lekkerder en voor jou fijner omdat zij minder pijn heeft. Laat haar anders bovenop zitten zodat ze zelf kan bepalen hoe snel nog fijn is.

Als het alleen rond de schaamlippen is, kan er ook nog een candida infectie meespelen, daarvoor moeten jullie dan even naar de huisarts.
Thanks voor de info ;)
pi_139160542
Huiswerktopic
Zie SEX / Puberteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')