KLB / (mannelijke) Dwergen van 1 meter 75 en kleinerquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
Frank heeft een wijntje teveel op merk ik
Nee, dat was ikquote:
Toch moet ie er prima uitzien. Hele legendes bestaan er over mortaxx zijn schoonheid.quote:
Hehe snowbells ook meteen weer wakker door die reactie van wenferquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / (mannelijke) Dwergen van 1 meter 75 en kleiner
Vriend!quote:
Er staat wel nog een schrijffout in de TTquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat was ik. Wijntje te veel op.
no pics no proofquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch moet ie er prima uitzien. Hele legendes bestaan er over mortaxx zijn schoonheid.
Dat is echt schromelijk overdreven helaasquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Toch moet ie er prima uitzien. Hele legendes bestaan er over mortaxx zijn schoonheid.
Aangepast, en dat deed je gewoon zelf.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er staat wel nog een schrijffout in de TT. Maar het is je vergeven uiteraard.
Snowbells lijkt me een vrij lastig pubermeisje.quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe snowbells ook meteen weer wakker door die reactie van wenfer
1.50 maar, niet moeilijk om te handlen tog?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Snowbells lijkt me een vrij lastig pubermeisje.
Ik heb haar daarom ook aan Rodawa geschonken Frank. Dat is een goede jongen en aantal jaar jonger dan mij. Heb nu mijn zinnen op vera166 gezetquote:Op zaterdag 19 april 2014 23:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Snowbells lijkt me een vrij lastig pubermeisje.
Chloro aan de kant gegooid?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb haar daarom ook aan Rodawa geschonken Frank. Dat is een goede jongen en aantal jaar jonger dan mij. Heb nu mijn zinnen op vera166 gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |