twitter:Louis_Bontes twitterde op maandag 25-01-2016 om 13:45:16Debat hierover aangevraagd #Baybasin #Demmink. Joris Demmink bemoeide zich met zaak-Baybasin - AD.nl https://t.co/ATNHawAxI2 reageer retweet
Ctr-c Ctrl-v.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:49 schreef StaceySinger het volgende:
twitter:Louis_Bontes twitterde op maandag 25-01-2016 om 13:45:16Debat hierover aangevraagd #Baybasin #Demmink. Joris Demmink bemoeide zich met zaak-Baybasin - AD.nl https://t.co/ATNHawAxI2 reageer retweet
oh mag dat niet ?quote:
Al je posts in dit topic bestaan uit knip- en plakwerk. Zo lok je toch geen discussie uit?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:51 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh mag dat niet ?
daarvoor is de twitter knop toch ?
TS heeft er niet zoveel mee te maken, het staat gewoon in de AD.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef hottentot het volgende:
Het verhaal op zich vind ik al ongeloofwaardig (En natuurlijk ontbreken de bewijsstukken weer zoals gewoonlijk)
is gewoon nieuws en staat in het AD dus wat is je puntje ?quote:Op maandag 25 januari 2016 13:55 schreef hottentot het volgende:
Het verhaal op zich vind ik al ongeloofwaardig (En natuurlijk ontbreken de bewijsstukken weer zoals gewoonlijk),
ja en Baybasin kreeg levenslangquote:Op maandag 25 januari 2016 14:00 schreef RM-rf het volgende:
Oh mijn god...!!!!111
dus een hoofd van het Openbaar Ministerie van Internationale Zaken en Vreemdelingenzaken houd zich bezig zich met de Strafvervolging van een buitenlandse crimineel waar op dat moment een uitleveringsverzoek van de Turkse Overheid voor gesteld was (een verzoek dat de nederlandse overheid uiteindelijk afwees wegens vrees dat Baybasin in Turkije gefolterd zou kunnen worden, waarna Baybasin uiteindelijk in nederland vervolged werd wegens meerdere moorden, ontvoeringen en betrokkenheid in de drugshandel, op dat moment gold hij als een van de rijkste drugshandelaren, met een vermogen van ruim een miljard britse pond).
Nou-nou-nou, dat is wel een heel erge zaak.. ambtenaren behoren natuurlijk niet gewoon hun werk te doen.
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:58 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
is gewoon nieuws en staat in het AD dus wat is je puntje ?
Demmink heeft zich met de zaak bezig gehouden, meer is nog niet duidelijk op dit moment. En dat hij zich ermee heeft bezig gehouden lijkt mij gezien zijn functie eerder normaal dan niet normaal.quote:Op maandag 25 januari 2016 13:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
TS heeft er niet zoveel mee te maken, het staat gewoon in de AD.
Dit is toch wel interessant:quote:Op maandag 25 januari 2016 14:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Demmink heeft zich met de zaak bezig gehouden, meer is nog niet duidelijk op dit moment. En dat hij zich ermee heeft bezig gehouden lijkt mij gezien zijn functie eerder normaal dan niet normaal.
Niet zo heel vreemd, zelfs Baybasin heeft bekend een belangrijke spil in de heroinehandel geweest te zijn, hooguit beweert hij dat hij dat enkel was 'omdat de Turkse Overheid hem chanteerde'...quote:Op maandag 25 januari 2016 14:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ja en Baybasin kreeg levenslang
Wat zegt dat verder of 'iemand in zijn eigen land nooit veroordeeld is' ...?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is toch wel interessant:
'Demmink was in 1997 Directeur-Generaal Internationale Aangelegenheden en Vreemdelingenzaken. In de stukken staat verder ontlastend bewijs voor Baybasin. De Koerd is altijd neergezet als een doorgewinterde drugsbaron. Uit een Turks document blijkt dat hij in zijn geboorteland nooit is veroordeeld.'
AD heeft de kopie stukken dus ik verwacht dat hier nog wel wat uit gaat komen.
Wat is daar interessant aan? Precies een functie om je hier actief mee te bemoeien.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dit is toch wel interessant:
'Demmink was in 1997 Directeur-Generaal Internationale Aangelegenheden en Vreemdelingenzaken. In de stukken staat verder ontlastend bewijs voor Baybasin. De Koerd is altijd neergezet als een doorgewinterde drugsbaron. Uit een Turks document blijkt dat hij in zijn geboorteland nooit is veroordeeld.'
AD heeft de kopie stukken dus ik verwacht dat hier nog wel wat uit gaat komen.
Je kunt het ook niet willen zien natuurlijk. Ik vermoed dat dat hier het geval is.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Wat is daar interessant aan? Precies een functie om je hier actief mee te bemoeien.
Daarnaast zijn er wel meer drugsbaronnen die in eigen land niet niet zijn veroordeeld.
ja en is erg doorzichtigquote:Op maandag 25 januari 2016 14:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet willen zien natuurlijk. Ik vermoed dat dat hier het geval is.
En dat hij in 1984 in Engeland is veroordeeld tot 12 jaar wegens drugssmokkel doet er ook niet toe natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2016 14:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet willen zien natuurlijk. Ik vermoed dat dat hier het geval is.
link graag !quote:Op maandag 25 januari 2016 14:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
En dat hij in 1984 in Engeland is veroordeeld tot 12 jaar wegens drugssmokkel doet er ook niet toe natuurlijk.
dit is de linkquote:
Staat zelfs op zijn wiki pagina.quote:
Ja en dus is zijn veroordeling onterecht geweest?quote:Op maandag 25 januari 2016 14:16 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dit is de link
https://nl.wikipedia.org/wiki/H%C3%BCseyin_Bayba%C5%9Fin
Baybaşin werd in 1984 in Londen gearresteerd en veroordeeld tot 12 jaar cel wegens drugssmokkel, na drie jaar werd hij uitgeleverd aan Turkije waar hij direct werd vrijgelaten.
bedankt !quote:Op maandag 25 januari 2016 14:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nogal.
In 2014 was er nog een Brandpunt uitzending over Baybasin:
Dat is al meer dan 10 jaar bekend.quote:Ook verschijnen er drie boeken over zijn zaak, onder meer door Ton Derksen, die daarin aantoont dat de telefoontaps waarop de Koerdische leider veroordeeld is, vervalst waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |