abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 oktober 2002 @ 20:20:28 #2
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_6280559
ik doe het wel altijd ..Glassex erop, ff poetsen ..hoppa!

..wel alleen met huur dvd's, met mijn eigen durf ik het niet

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_6280606
Ik gebruik zo'n doekje waar je ook je bril mee schoonmaakt. Zoiets als geen krassen op m'n bril, dan werkt het ook wel bij een DVD
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Doekje haal of koop je bij een opticien.

MChaser

maandag 14 oktober 2002 @ 20:23:00 #4
21073 dubbel0zeven
^[Bl!nd]^ Zombie Cro
pi_6280612
Ik maak ze schoon met dreft.

Zo kreeg ik vroeger zeer beschadigde playstation spellen weer aan de praat

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Als je maar een zacht doekje gebruikt. je cd weer als nieuw is

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_6280640
Waarom niet, tis maar plastic. Maar poets wel loodrecht op de afspeelrichting en niet rondjes draaien. Dat zie ik zelfs DJ's wel eens doen. Als je dan een krasje maakt, dan zit'ie niet over een groot deel van 1 track.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 14 oktober 2002 @ 20:29:04 #6
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_6280774
Van mij mag je hem met alles schoonmaken, ik weet alleen niet of het goed voor de cds is.
Use Soap
pi_6280798
zolang je ze niet in het water dompeld kan er weinig mis gaan, denk ik zo. Gewoon doen dus.
"We do sincerely hope you'll all enjoy the show, and please remember people, that no matter who you are, and what you do to live, thrive and survive, there are still some things that make us all the same. You, me them, everybody, everybody."
pi_6280889
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 20:30 schreef elwoodblues het volgende:
zolang je ze niet in het water dompeld kan er weinig mis gaan, denk ik zo. Gewoon doen dus.
Zoals Lucille zegt, het is in feite een stukje plastic.
Dan zou ie dat toch ook moeten kunnen hebben, toch?
  maandag 14 oktober 2002 @ 20:52:55 #9
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_6281285
Ik maak ze zelf meestal met een zacht doekje en wat glassex schoon, tenzij ze onder de krassen zitten dan doe ik het met een soort van polijst spul wat de krasjes weghaald.
pi_6283917
Alstie hapert, haal ik het siliconenlaagje eraf met pure alcohol. Doettie het tenminste.
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 01:10:29 #11
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_6286911
Je kan der ook speciale doekjes voor kopen de heb ik hier ook staan, kan je ook je beeldscherm mee schoon maken. Geen idee hoe ik er aan kom.
pi_6293897
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 01:10 schreef Tweek het volgende:
Je kan der ook speciale doekjes voor kopen de heb ik hier ook staan, kan je ook je beeldscherm mee schoon maken. Geen idee hoe ik er aan kom.
Zoon doekje kreeg ik bij mijn Liquid plasma scherm, en idd hij maakt ook heel goed cd's schoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop