Als hij een kroeg in Rotterdam heeft, kan het dezelfde zijnquote:
Dat geeft toch niet mopquote:Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef Unites het volgende:
Oh, Rotterdam is best dichtbij...
Maar ik ben pas 17 en zo :$
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schijn ook te komen of jullie het nou op prijs stellen of niet. Ik ben achteraf over weinig dingen gepassioneerder dan het ESF.
Daar hebben we veel aanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schijn ook te komen of jullie het nou op prijs stellen of niet. Ik ben achteraf over weinig dingen gepassioneerder dan het ESF.
quote:
Jamaar je hebt het over enthousiasme achterafquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet jullie heus niet op een zijspoor hoor. Ik wilde enkel mijn enthousiasme voor het totaalpakket duidelijk maken.
Tegen zoveel scherpte kan ik niet op.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar je hebt het over enthousiasme achteraf
Uiteraardquote:
Ik bedoelde het niet gemeenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen zoveel scherpte kan ik niet op.
Ja, ji jwas toen helemaal fan van em !quote:
Tis allebei zó kut dat het weer leuk is.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft het ESF met sjoelen te maken?
Mijn autisme kan dit niet aan en dat staat op dit moment een bezoek aan deze meet nog in de weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |