Als hij een kroeg in Rotterdam heeft, kan het dezelfde zijnquote:
Dat geeft toch niet mopquote:Op woensdag 30 april 2014 11:49 schreef Unites het volgende:
Oh, Rotterdam is best dichtbij...
Maar ik ben pas 17 en zo :$
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schijn ook te komen of jullie het nou op prijs stellen of niet. Ik ben achteraf over weinig dingen gepassioneerder dan het ESF.
Daar hebben we veel aanquote:Op woensdag 30 april 2014 12:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schijn ook te komen of jullie het nou op prijs stellen of niet. Ik ben achteraf over weinig dingen gepassioneerder dan het ESF.
quote:
Jamaar je hebt het over enthousiasme achterafquote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zet jullie heus niet op een zijspoor hoor. Ik wilde enkel mijn enthousiasme voor het totaalpakket duidelijk maken.
Tegen zoveel scherpte kan ik niet op.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:53 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jamaar je hebt het over enthousiasme achteraf
Uiteraardquote:
Ik bedoelde het niet gemeenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen zoveel scherpte kan ik niet op.
Ja, ji jwas toen helemaal fan van em !quote:
Tis allebei zó kut dat het weer leuk is.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat heeft het ESF met sjoelen te maken?
Mijn autisme kan dit niet aan en dat staat op dit moment een bezoek aan deze meet nog in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |