Jezus, natuurlijk! Billquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:27 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Meneer Murray heet Bill.
Die grondmarmot heet 'Phil' van achteren; nu z'n voornaam nog.
Heb m ook meerdere keren gezien jaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die kun je ook rustig vaker dan één keer zien.
Bill Shit ?quote:
Sorry; wilde even proberen of het 'grapje' wél leuk was als ik het zelf zou maken.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/7889quote:
Inmiddels niet meer ?quote:Op zondag 20 april 2014 16:29 schreef Treinhomo het volgende:
Weet je trouwens wie er vandaag óók jarig was ? [ afbeelding ]
Nope; THT-datum is inmiddels ruimschoots verstreken.quote:
Die ja.quote:Hitler ?
Daar heeft ie ook zijn snor vandaan.quote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; THT-datum is inmiddels ruimschoots verstreken.
[..]
Die ja.
Wat veel mensen niet weten, maar wat wel vermeldenswaardig is: ome Adolf kon een verrekt leuke immitatie doen van Charles Chaplin.
De toetsenist van The Sparks wilde Chaplin persifleren. Had niet nagedacht over Hitler.quote:Op zondag 20 april 2014 16:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope; THT-datum is inmiddels ruimschoots verstreken.
[..]
Die ja.
Wat veel mensen niet weten, maar wat wel vermeldenswaardig is: ome Adolf kon een verrekt leuke immitatie doen van Charles Chaplin.
Tja; de Duitse school. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 20 april 2014 17:13 schreef tong80 het volgende:
De toetsenist van The Sparks wilde Chaplin persifleren. Had niet nagedacht over Hitler.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien het visserhoedje: McLean Stevenson ?
Huh was ik aan de beurt?quote:Op zondag 20 april 2014 17:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tussen neus en lippen door.
Jij bent trouwens aan de beurt om een nieuw plaatje te plaatsen.
quote:Op zondag 20 april 2014 19:26 schreef Treinhomo het volgende:
Gezien het visserhoedje: McLean Stevenson ?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:27 schreef Treinhomo het volgende:
Tja; de Duitse school. Dan krijg je dat.
quote:
quote:
quote:
quote:
Heeft ie goed gedaan, wist heel niet dat ik aan de beurt was. Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 20 april 2014 19:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja.
Maar die vuige Scrutinizer is voorgekropen.
Omdat ik het zeg.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef lubje25 het volgende:
Heeft ie goed gedaan, wist heel niet dat ik aan de beurt was. Waarom eigenlijk?
Dat doe je goed dan.quote:Op zondag 20 april 2014 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik streep Justin Bieber, Dan Aykroyd en John Candy van m'n lijstje af.
Goed gezienquote:Op zondag 20 april 2014 19:47 schreef Treinhomo het volgende:
Rechtshandige gitaarmeneer van den negroïde persuasie ?
'Heb jij hier netwerk ? Ik heb maar twee streepjes' ?quote:Op zondag 20 april 2014 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Goed gezien![]()
Voor die hint moet je je kunnen herinneren wat die mannetjes tegen elkaar riepen terwijl dat stelletje op de ijsschots steeds verder afdreef.
Nietquote:Op zondag 20 april 2014 20:17 schreef Treinhomo het volgende:
Is 't al eens iemand opgevallen dat de smileys hier, huidskleur-technisch, verdomd veel op de Simpsons lijken ?
Natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nou snap ik 'm !!!
Bing Crosby natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een succesvolle reductie.quote:Op zondag 20 april 2014 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
Michael J. Fox, Pamela Anderson (Duh; da's een vrouw) en Jim Carrey kunnen we ook wel elimineren.
Nee, bij deze meneer is iedereen na 12 maten klaar. Blues dus.quote:Op zondag 20 april 2014 20:38 schreef Treinhomo het volgende:
Is meneer van het aftikken, met z'n allen beginnen te rammelen en dan maar hopen dat een en ander ook gelijktijdig eindigt ?
Oftewel jazz ?
Tóch de Simpsons.quote:Op zondag 20 april 2014 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, bij deze meneer is iedereen na 12 maten klaar. Blues dus.
Dan weet ik of het wel of niet de moeite loont om mijn Janeane Garofalo plaatjes-archief in te duiken.quote:
Hij heeft niets met (de lelijke tatoeages van) Janeane Garafalo te maken.quote:Op zondag 20 april 2014 21:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan weet ik of het wel of niet de moeite loont om mijn Janeane Garofalo plaatjes-archief in te duiken.
Wat heb jij eigenlijk tegen plaatjes ?quote:Op zondag 20 april 2014 21:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft niets met (de lelijke tatoeages van) Janeane Garofalo te maken.
Ze was gewoon mooier zonder. En dat geldt eigenlijk voor iedereen, een tatoeage vind ik een enorme afknapper.quote:Op zondag 20 april 2014 21:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk tegen plaatjes ?![]()
Jammer; ik had gehoopt dat je met een kosten-effectieve manier van tattoo-removal op de proppen was gekomen.quote:Op zondag 20 april 2014 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze was gewoon mooier zonder. En dat geldt eigenlijk voor iedereen, een tatoeage vind ik een enorme afknapper.
Naar verluidt heeft die zelf een plaatje.quote:Op zondag 20 april 2014 21:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat lijkt me een mooie uitdaging voor Dr. Wyccie.
Dat is misschien wel een extra stimulans.quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Naar verluidt heeft die zelf een plaatje.
Die heeft eerder platjes.quote:Op zondag 20 april 2014 22:00 schreef Treinhomo het volgende:
Sarah Silverman heeft bij mijn weten geen plaatjes.
En ze is Amerikaans.
Dat archief maar 's induiken derhalve.
Wel godverdomme.quote:
Zij zijn niet goed genoeg voor jou.quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wel godverdomme.
Yeardley Smith, Janeane Garofalo, Sarah Silverman; werkelijk geen enkele deerne die ik leuk vind kan bij jou iets goed doen, is het niet ?
Nee, dat is een prima meid. Ik ken haar héél goed, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Heb je ook nog iets te zeiken over mijn muze Kaatje, hier in de flat ?
De vuile vieze stinkhoeren !quote:
Deze lovende woorden zijn toch niet louter ingegeven door het feit dat Kaatje een vechtsport beoefent ?quote:Nee, dat is een prima meid. Ik ken haar héél goed, als je begrijpt wat ik bedoel.
Aan zulke vrouwen heb je niks. Die willen alleen maar seks.quote:
Karate Kaatje?quote:[..]
Deze lovende woorden zijn toch niet louter ingegeven door het feit dat Kaatje een vechtsport beoefent ?
Je reinste vuiligheid.quote:Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan zulke vrouwen heb je niks. Die willen alleen maar seks.
Nope. Pugilisme.quote:Karate Kaatje?
Weet ik niet; ik heb geen verstand van autotechniek.quote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze kwijlen wel enorm die boksters. Of niet dan?
Maakt niet uit. Mechani Kaatje zal dat wel hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Weet ik niet; ik heb geen verstand van autotechniek.
Ook van Hentai heb ik geen kaas gegeten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Maakt niet uit. Mechani Kaatje zal dat wel hebben.
In Hentai filmpjes wordt ook verdomd weinig kaas gegeten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ook van Hentai heb ik geen kaas gegeten.
Ik heb zelfs een boek.quote:Zo op de keper beschouwd ben ik best wel low-brow, vergeleken met de rest van het gezelschap alhier.
Ik kijk dan wel weer heel veel naar documentaires, dat moet gezegd.![]()
Klopt; die zijn meer van de inktvisringen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
In Hentai filmpjes wordt ook verdomd weinig kaas gegeten.
Aad van den Heuvel, bent u het ?quote:Ik heb zelfs een boek.
Ik heb nog nooit een inktvis gezien die ringen omhad. Hoe zit dat eigenlijk?quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt; die zijn meer van de inktvisringen.
No, it is I: Leclerc.quote:
Wijlen? Is-ie inmiddels overleden terwijl jij zijn naam hier probeert te raden?quote:Op zondag 20 april 2014 22:50 schreef Treinhomo het volgende:
Worden er, tussen de diverse olijke kwinkslagen door, misschien ook nog wat hintjes verstrekt omtrent wijlen de openstaande, rechtshandige overhemdneger ?
Tong is dan misschien een beetje aangekomen maar om hem nu meteen voor anderhalve man te rekenen gaat mij te ver.quote:Voor die anderhalve man en een Julia Roberts die dit spelletje nog wél serieus nemen.![]()
Olympische inktvis.quote:Op zondag 20 april 2014 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit een inktvis gezien die ringen omhad. Hoe zit dat eigenlijk?
Oh, Jack Haig.quote:No, it is I: Leclerc.
Ik zit tegenwoordig in de profetieën.quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wijlen? Is-ie inmiddels overleden terwijl jij zijn naam hier probeert te raden?
Ben maar niet bang; als er íemand is die Tong absoluut niet voor vol aanziet...quote:Tong is dan misschien een beetje aangekomen maar om hem nu meteen voor anderhalve man te rekenen gaat mij te ver.
Voetbal? Ik zie liever wat vuurwerk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Olympische inktvis.
Jij bent toch niet van die uitermate low-brow voetbal()uitslagen voorspellende armlastige ?
Die is wel dood, denk ik.quote:Oh, Jack Haig.
Ik zou ook graag goeroe willen worden. Lijkt me wel relaxed. Je hoeft vast niet vroeg op te staan als goeroe.quote:Op zondag 20 april 2014 22:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig in de profetieën.
Gouden handel.![]()
... dan is het Julia Roberts wel.quote:[..]
Ben maar niet bang; als er íemand is die Tong absoluut niet voor vol aanziet...
Veel high-brower gaat het niet worden, vrees ik.quote:
Meneer en mevrouw Wikipedia bevestigen dit vermoeden.quote:Die is wel dood, denk ik.
Strikt genomen hoeft dat inderdaad niet, maar tóch zit ik elke morgen om 08:30 paraat om The Simpsons te kijken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou ook graag goeroe willen worden. Lijkt me wel relaxed. Je hoeft vast niet vroeg op te staan als goeroe.
Ik vond haar vooral érg sterk in The Godfather.quote:... dan is het Julia Roberts wel.
Later die avond hebben die dekselse jongens vast nog een stevig robbertje gebridged met z'n allen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Veel high-brower gaat het niet worden, vrees ik.
Gelukkig maarquote:[..]
Meneer en mevrouw Wikipedia bevestigen dit vermoeden.
En dat allemaal voor de schamele beloning die het pisgeldschoteltje hen biedt.quote:
Ik zie zelf nog geel genoeg om half negen 's ochtends.quote:Op zondag 20 april 2014 23:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Strikt genomen hoeft dat inderdaad niet, maar tóch zit ik elke morgen om 08:30 paraat om The Simpsons te kijken.
Zo rol ik.
Die bedscène is heel geilquote:[..]
Ik vond haar vooral érg sterk in The Godfather.
Ze gaan zelfs niet op vakantie dit jaar.quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En dat allemaal voor de schamele beloning die het pisgeldschoteltje hen biedt.
Zoek 'altruïsme' op en je zal een foto zien van meneer en mevrouw Wikipedia.
Jij bent de Chinees van (nacht)dienst ?quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie zelf nog geel genoeg om half negen 's ochtends.
Wel vreemd dat pas op goed driekwart van de film de kop eraf is.quote:Die bedscène is heel geil
Klopt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaan zelfs niet op vakantie dit jaar.
Nee, ik werk tot 's avonds laat in de kernreactor.quote:Op zondag 20 april 2014 23:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent de Chinees van (nacht)dienst ? [ afbeelding ]
Dat hadden ze tijdens de Franse revolutie beter voor elkaar.quote:[..]
Wel vreemd dat pas op goed driekwart van de film de kop eraf is.
Tja, Coppola. Wat doe je eraan ?
Ze zaten nog wel in dubio maar ze namen geen enkel risico.quote:Op zondag 20 april 2014 23:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Klopt.
Ze hebben wel nog getwijfeld over België.
Maar dat is het dan tóch niet geworden.
Altijd stralend weer dus.quote:Op zondag 20 april 2014 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik werk tot 's avonds laat in de kernreactor.
Leuke revolutie.quote:Dat hadden ze tijdens de Franse revolutie beter voor elkaar.
Als ze risico hadden willen lopen hadden ze wel bijgeklust bij cirque du soleil.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze zaten nog wel in dubio maar ze namen geen enkel risico.
Ik ben liever een goeroe in de regen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:23 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Altijd stralend weer dus.
Da's ook wat waard.
Ze hebben wel die joie de vivre, hè? Paar mensen onthoofden, stokbroodje er bij, beetje knoflookboter, stukkie kaas, wijntjequote:[..]
Leuke revolutie.
Allen jammer van al die Fransen.
Mevrouw Wikipedia blieft geen stokbrood, daarvan raakt ze verstopt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als ze risico hadden willen lopen hadden ze wel bijgeklust bij cirque du soleil.
Ik dacht; ik zeg maar niks.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef Treinhomo het volgende:
Ook helemaal niemand die me even waarschuwt dat ik al anderhave pagina vergeten was te aandachtshoeren.![]()
![]()
![]()
Ik heb het eigenlijk liever niet dat je mijn signature-smiley zo frivool en losbandig gebruikt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze hebben wel die joie de vivre, hè? Paar mensen onthoofden, stokbroodje er bij, beetje knoflookboter, stukkie kaas, wijntje
quote:Op zondag 20 april 2014 23:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Rosco zei tenminste nog 'woef'.
Zo tussen het voorlezen door.
Ik zal mijzelf kastijdenquote:Op zondag 20 april 2014 23:38 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk liever niet dat je mijn signature-smiley zo frivool en losbandig gebruikt.![]()
Dat schijnt enkel bij de buren te mogen.quote:
Allicht; da's heul niet Nederlandstalig.quote:Op zondag 20 april 2014 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn Rosco was zeker weer te highbrow voor jou?
Mijn buurvrouw stelt dat niet op prijs.quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat schijnt enkel bij de buren te mogen.
Drie c's in één zin. Ik word daar een beetje duizelig van.quote:Binnenkort maar 's crossposten in het cryptogram van de dag topic.
Jij zit jezelf bonuspunten te geven? Zal ik dan m'n eigen plaatje maar raden?quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
Bij deze vergeef ik trouwens een bonuspunt aan degene die als eerste met het trivium op de proppen komt dat 'Homer Simpson' oorspronelijk een personage is in 'Day of the locust', vertolkt door Donald Sutherland.
Neehee !quote:Op zondag 20 april 2014 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij zit jezelf bonuspunten te geven? Zal ik dan m'n eigen plaatje maar raden?
Ik ga niet weer aanbellen daar. Ze keek zonet al niet al te vriendelijk toen ik aanbelde en vroeg of ik me daar mocht kastijden.quote:Op zondag 20 april 2014 23:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Neehee !
Dat mag alleen bij de buren.
De buren hebben het nogal hoog in de bol sinds ze zich hebben laten wijsmaken dat ze high-brow zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga niet weer aanbellen daar. Ze keek zonet al niet al te vriendelijk toen ik aanbelde en vroeg of ik me daar mocht kastijden.
Het zijn geen slechte mensen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
De buren hebben het nogal hoog in de bol sinds ze zich hebben laten wijsmaken dat ze high-brow zijn.
Dat ligt nogal gecompliceerd en is derhalve dan ook aan flink wat regels gebonden.quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
En waar valt die tijdsgeest in te zien? Of kun je die downloaden?
Vooral Gellius, hè? Gelukkig hebben wij het hier nooit over anderen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:14 schreef Treinhomo het volgende:
't is daar inderdaad meer 'roddel je plaatje'.
Precies; wij spreken hier hooguit een hele enkele keer schande over die van Nr. 13.quote:Op maandag 21 april 2014 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral Gellius, hè? Gelukkig hebben wij het hier nooit over anderen.
Een pedo, toch? Ik zie 'm altijd op z'n racefietsie rijden.quote:Op maandag 21 april 2014 00:19 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Precies; wij spreken hier hooguit een hele enkele keer schande over die van Nr. 13.
Want dat is een nicht.![]()
Als je 'm dan even aantikt met de Alfa (of reed jij nou Mercedes ?) kun je met een voldaan gevoel zeggen 'pedo viel'.quote:Op maandag 21 april 2014 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Een pedo, toch? Ik zie 'm altijd op z'n racefietsie rijden.
Ik ben nu aan het sparen voor een BMW. Geert heeft ook een BMW.quote:Op maandag 21 april 2014 00:29 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je 'm dan even aantikt met de Alfa (of reed jij nou Mercedes ?) kun je met een voldaan gevoel zeggen 'pedo viel'.
Dat moet je wel doen hoor; anders hebben de terroristen gewonnen.
DKDB zal wel een BMW hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben nu aan het sparen voor een BMW. Geert heeft ook een BMW.
Een dikke!quote:
TT staat mij ook bij.quote:Had die neo-Mozart niet een Audi TT of een ander dameskappersvehikel ?
Bolhoedje toch?quote:Mijn vorige auto was een 1-serie.
Dat is dan weer jammer. Dat is als in een Honda Civic zonder petje achter het stuur.quote:Op maandag 21 april 2014 00:42 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Yep. Zonder beertjesvelgen helaas.![]()
Ik heb ook geen petje achter m'n stuur.quote:Op maandag 21 april 2014 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is dan weer jammer. Dat is als in een Honda Civic zonder petje achter het stuur.
Da's ook weer zo.quote:Op maandag 21 april 2014 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Alleen maar? Alsof dat zomaar iets is.
Die Denen zijn daar erg goed in. Henry Ford speelde als kind ook al met technisch Lego. Alleen met de zwarte stukjes natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 00:56 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's ook weer zo.
Ik zei het inderdaad een beetje oneerbiedig.
Zo'n stuurkolom is immers een puik staaltje technisch Lego![]()
Ik kan me geen Ford-reclame voor de geest halen.quote:Op maandag 21 april 2014 01:04 schreef Treinhomo het volgende:
Over Ford gesproken; is in de nieuwe TV-commercial een vleugje Simpsons-muziek te horen of verbeeld ik me dat maar ?
Ik krijg 'm op joetjoep ook niet zo 1,2,3 gevonden.quote:Op maandag 21 april 2014 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me geen Ford-reclame voor de geest halen.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 21 april 2014 01:08 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik krijg 'm op joetjoep ook niet zo 1,2,3 gevonden.
Nee, ik spoorde je aan wat beter te zoeken. Maar ik begrijp dat de jacht je weinig voldoening opgeleverd heeft?quote:Op maandag 21 april 2014 01:16 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij gelooft in dat new age hippie gelul dat de jacht meer voldoening oplevert dan de vangst ?
Nope. Veel Amerikaanse commercials.quote:Op maandag 21 april 2014 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik spoorde je aan wat beter te zoeken. Maar ik begrijp dat de jacht je weinig voldoening opgeleverd heeft?
Neurie het even. Misschien dat ik het dan weet.quote:Op maandag 21 april 2014 01:21 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. Veel Amerikaanse commercials.
Een Nederlandse reclame uit 1993.
Maar niet wat ik zoek.
quote:Op maandag 21 april 2014 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Neurie het even. Misschien dat ik het dan weet.
Ja, lijkt er op.quote:
Ja; heel even had ik zelfs een licht euforisch gevoel over me.quote:
Voor mij was het ook heel fijn. Maar nu ga ik slapen, morgen om half negen weer een nieuwe aflevering uit Springfield.quote:Op maandag 21 april 2014 01:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja; heel even had ik zelfs een licht euforisch gevoel over me.
Maar ik voel nu toch ook wel een beetje een kater opkomen.
Respectquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:40 schreef pyl het volgende:
Deze schone jongeling heeft de blik van Marc Bolan, maar niet de haardos. Ik vermoed dat het om een jeugdfoto gaat.
Als-ie dood is, heb ik dat gemist - en dat zou zomaar kunnen. Simple Minds kon mij overigens niet bekoren. Maar ik heb ze wel zien optreden. Ooit. Op een festival in Duitsland, waar ook Zappa optrad. Afijn.quote:
Heel goed, Scrutinizer. Zie je, ik kan best positief zijn.quote:
Onder Overschat low-brow niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef pyl het volgende:
Elf top-tien hits, waarvan drie zelfs op nummer 1. Kan niet moeilijk zijn.
'Schot' verschilt maar één letter van 'schoft'.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch moet je ze nooit helemaal vertrouwen, die Schotten. Je weet maar nooit.
Precies. Net als Schietalianen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'Schot' verschilt maar één letter van 'schoft'.
Toeval kan dat nooit zijn.![]()
Spijkers op low water zoeken noem ik dat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan durft pyl te zeggen dat het niveau hier niet hoog is.
Dat of het is gewoon spylerei.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Spijkers op low water zoeken noem ik dat.
Duh; je zei zelf dat het een Schot was.quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:11 schreef pyl het volgende:
Merkwaardig genoeg was meneer niet zoetgevooisd.
Aids ?quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn plaatje is ook nog niet geraden, buddy.
Voor wat betreft die koelkastneger van jou zie ik het dan ook donker in.quote:Op maandag 28 april 2014 22:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn plaatje is ook nog niet geraden, buddy.
Misschien moet ik dat afzwakken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:12 schreef Treinhomo het volgende:
Ik ben trouwens officieel boos op Dr. Wyccie.![]()
Mwoah; lichtelijk ontsteld.quote:Op dinsdag 29 april 2014 03:22 schreef Treinhomo het volgende:
Misschien moet ik dat afzwakken.
Teleurgesteld.![]()
Omdat je het gewaagd hebt het formaat van het verlengstuk van mijn penis in twijfel te trekken.quote:
Niet piemel, verlengstuk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik DM nooit over de lengte van mijn piemel.
Ikke niet; Dr. Wyccie.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Impliciet heb je het dan toch over de (te geringe) lengte van je pielemuisje gehad.
Ze speelde in The Curious Case of Benjamin Button.quote:
Leeft Johnnie Hoes eigenlijk nog ?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 06:55 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze speelde in The Curious Case of Benjamin Button.
Voor haar naam moet ik dan op de hoes kijken en dan begint er weer iemand te zeiken.
Die vraag ging eigenlijk over een Schotse meneer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 06:55 schreef Pugg het volgende:
Ze speelde in The Curious Case of Benjamin Button.
Voor haar naam moet ik dan op de hoes kijken en dan begint er weer iemand te zeiken.
Nou vooruit dan maar, al wordt het dan wel erg gemakkelijk. Hier was hij al een tijdje voorbij de houdbaarheidsdatum:quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vraag me af of het ons zou lukken z'n naam te raden als we een foto van hem als volwassene hadden.
Lyle Lovett ?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:03 schreef pyl het volgende:
En, weten jullie het nu nóg niet???
[ link | afbeelding ]
The Sweet ?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar, al wordt het dan wel erg gemakkelijk. Hier was hij al een tijdje voorbij de houdbaarheidsdatum:
[ link | afbeelding ]
Misschien werkte deze man voor de BBC, daar gebeurden ook vreemde zaken.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Gary Glitter is toch nog niet dood ? [ afbeelding ]
én zingen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien werkte deze man voor de BBC, daar gebeurden ook vreemde zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |