SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Geen speciale kaarten dusquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:42 schreef wieisboos het volgende:
he mavertje dit staat er bij TOTW op fut
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zat er dik in, maar dit is wel heel erg nutteloosquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Inderdaad, EA komt met iets speciaals na afloop van de verkiezingen. Een team dat je kan uitdagenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat er dik in, maar dit is wel heel erg nutteloos
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom ook met die posities kutten, Messi RW, Toure RM etcquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, EA komt met iets speciaals na afloop van de verkiezingen. Een team dat je kan uitdagen![]()
![]()
Paulus, ik snap nu pas wat je bedoelt met zo'n collectors groupquote:Op vrijdag 18 april 2014 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
Lars hoe heet het team? ID? Password?
Heb er eentje aangemaakt, login bij mij verkrijgbaar, via DM graag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die pack luck van jou dit jaarquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef DutchSL het volgende:
Eerste de beste pack:
[ afbeelding ]
Robbery !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je dat maar in FUT was je binnen :pquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:25 schreef DutchSL het volgende:
Eerste de beste pack:
[ afbeelding ]
Robbery !Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was niet eerste pack overigens, maar eerste pack opening wel.
Verder o.a. vd Vaart, Sakho en Casillas en een hoop crap, dubbelen Medel en wat tyfes Algerijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |