die opnames waren van gisteren. Nog niet aan toegekomenquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:34 schreef Salatrel het volgende:
mensen die hun geheugenkaartje niet deleten. bedankt voor de duikfilmpjes stinkie
Hmm, raar. Bij mij dus ook al niet, maar bij mijn vader en broer wel. Zal dan wel een slecht setje zijnquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:44 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd maar ze bleven niet plakken
Nee, heb dat niet gezien in het therorie boek.quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Stond dat niet in het theorieboek?
Mgoed, ken gebeuren. Goed puntje voor de volgende keer.
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:52 schreef Salatrel het volgende:
die kut deka weer met zn clips van 30 minuten
Kom maar op met het filmpje!quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
geen eigen huis & tuin dit keer maar wel al ander soundtrack
ben nu eerst even de beelden aan het doorspitten om te kijken wat ik kan/wil gebruikenquote:
Heb Ed een handje geholpen maar dat was niet zo spectaculairquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:10 schreef Erasmo het volgende:
Wie moest ook alweer de motor met z'n tweeën duwen bij de beruchte grindparkeerplaats
Die 160 kilo zakt er niet zo gauw in nee. Al had ik toch maar een plankje gepakt voor mijn standaard...quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:13 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Heb Ed een handje geholpen maar dat was niet zo spectaculair
En Nero kan het niet zijn met zijn tomos![]()
De alpjes deden het zonder vreesplankjequote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die 160 kilo zakt er niet zo gauw in nee. Al had ik toch maar een plankje gepakt voor mijn standaard...
Tiny ookquote:Op zaterdag 19 april 2014 21:16 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
De alpjes deden het zonder vreesplankje
Die hebben er dan ook al standaard een plank onder zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:22 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen; De allroads deden het zonder vreesplankje
Gewoon omdat het kan. Die plank is achterwege gelaten bij een ninja 250 omdat ie dan helemaal geen vaart kan maken.quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:23 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Die hebben er dan ook al standaard een plank onder zitten.
Die hadden meer CC's dan die kwaakquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2014 21:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die hadden meer CC's dan die kwaak(sorry, te makkelijk)
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |