abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:37:54 #1
426213 inderdaad1982
zo is het en niet anders.
pi_139015568
Ben nu 2 weken uit een relatie...het duurde 3 maanden totaal... Maar ben nog erg verliefd op deze vrouw.

Het liep allemaal leuk, ze vond mijn slechte grappen leuk en het was top op skype met elkaar praten.

Ze woont op afstand na genoeg dus we hebben alleen contact op whats app en skype ( waarvan ze me heeft verwijdert nu lol ). Ik haat die dingen op zich maar het is de enige manier voor ons, ik vind teksten zo on persoonlijk.

We gingen daten en het liep stroef, ze is 8 jaar ouder als ik en een pittige vrouw merkte ik. De eerste dag ging het helemaal top , de seks was een kwartier maar niks op aan te merken. Ik lag met mijn snuffie in die boobies en dacht dit word top die avond.

Ik wou knuffelen maar nee, ze had pijn in haar neus en hoofd, ze was ziek lekker dan..de volgende morgen had ik geen reet te doen daar..besloot maar wat tv te kijken met haar want er was niks anders te doen...Werd niks gezegd verder, ik vroeg wat wil je gaan doen...ze wist niks zei ze...lekker dan... Dus we gingen shoppen...ja serieus...shoppen.. :') :') :') Die avond film gekeken weinig gezegd weer... Ik kom die volgende middag thuis na het reizen en toen begon het...Niks meer besproken en het contact was die dagen erna weinig tot niks.

Ze had gehoopt op een romantiek etc en dat ik daar alles zou doen , in een weekendje maar het was tegen gevallen :') toen wist ik het... totaal verkeerd aan gepakt... Nou ja ok valt nog te fiksen voor een volgende date dacht ik, breng dan wat mee een roos en chocola ( doet het voor haar vrouwen he ), ze zei ja is goed over paar maandjes doen we het wel weer. Maar heb even ruimte nodig...

Met mijn domme kop heb ik vrienden gevraagd wat ik hiermee moet en ik moest maar gaan praten anders werd het niks...Slecht idee de hel brak los en ik moest haar maar met rust laten...Verwijdert van skype ik dacht ok het is over...Ik laat het gaan.. Maar toen begon ze op whatsapp...hoop discussies eindeloos proberen het goed te praten maar het was alleen drama..

Gister avond thuis komende dacht ik, laten we het met humor proberen en ik gooide allemaal slechte grappen er tegenaan waarover we ruzie maakten...Ze had 1 van mijn vrienden gevraagd of ik nog contact met hem had hoorde ik van hem...We hadden weer wat lol.

Waar ben ik nu in hemelsnaam aan toe, je delete me van skype maar zoekt me dan toch langzaam weer op als vrienden... We waren verliefd maar we kunnen nog steeds leuk overweg als vrienden...Hoe werkt dat bij vrouwen dan... is er een knop ergens of zo dat ze omzetten...goed we zijn vrienden nu is alles ok laten we er maar over lachen zei ze. Huh?!

3 maanden is nog wel heel erg pril maar ik ben in de 30 en dit voelde als een echte match..Ik ben ook nog steeds verliefd...

maar laat haar met rust meeste dagen opdringerig wil ik totaal niet zijn maar ben bang haar te verliezen... Arrogant misschien dat ik hoop dat we het leuk houden hopende op een volgende date in een maandje ofzo of is dit valse hoop. :')
  vrijdag 18 april 2014 @ 16:39:58 #2
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_139015638
Ga lekker verder met je leven, ga lekker rond neuken ! dat zal ze leren
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:04:01 #3
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139016411
Ik vind het chronologisch maar een vaag verhaal.

Ik lees de volgende steekwoorden: drie maanden relatie - skype - stroef - kwartier neuken - 'snuffie in die boobies' - kut - saai - niks meer te melden - verwijderd van skype

...Klinkt als een ongelofelijke kutdate, toch? Waarom ben je verliefd op haar? :') Hoe vaak heb je haar uberhaupt gezien? 1 keer?
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:11:09 #4
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_139016650
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:04 schreef Silenus het volgende:
Ik vind het chronologisch maar een vaag verhaal.

Ik lees de volgende steekwoorden: drie maanden relatie - skype - stroef - kwartier neuken - 'snuffie in die boobies' - kut - saai - niks meer te melden - verwijderd van skype

...Klinkt als een ongelofelijke kutdate, toch? Waarom ben je verliefd op haar? :') Hoe vaak heb je haar uberhaupt gezien? 1 keer?
Precies dit. Het klinkt niet alsof hier iets op gaat bloeien.
pi_139016747
Deze op leest echt extreem kut weg.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_139016831
Ontopic: dit gaat nooit wat worden :') Waarom doe je jezelf dit aan? Je moet wel wanhopig zijn.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_139016900
hardop gelachen. :') Wauw.
pi_139017044
quote:
16s.gif Op vrijdag 18 april 2014 16:37 schreef inderdaad1982 het volgende:
en dit voelde als een echte match
als dit wat je beschrijft een 'match' is, wil ik niet weten wat je dan op relatiegebied wél een flinke mislukking vind...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:31:34 #9
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_139017325
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:18 schreef Murdera het volgende:
hardop gelachen. :') Wauw.
QFT.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
  vrijdag 18 april 2014 @ 17:53:19 #10
426213 inderdaad1982
pi_139018075
Misschien een beetje te negatief :') er waren ook goeden dingen daar niet van haha nee ik ben ioet wanhopig alleen verliefd dat is alles. Maar achteraf gezien hebben jullie gelijk.

Ik weet het kut weg te lezen maar het is ongeveer toch nog leesbaar.

Ja het is ook lachen...op zich euh.
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:09:16 #11
426213 inderdaad1982
pi_139018513
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 17:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ontopic: dit gaat nooit wat worden :') Waarom doe je jezelf dit aan? Je moet wel wanhopig zijn.
Ik kom net uit een relatie van 2 jaar nee niet wanhopig we hadden gewoon top tijd voor deze maanden.

Ja het was een ramp date, maar dat wil toch niet zeggen dat dat de 2 de keer ook zal zijn?

Aan de andere kant zit ik ook maar te wachten nu op wat misschien niks zal worden maar ik was verliefd en zij ook...dus ja..
  vrijdag 18 april 2014 @ 18:56:08 #12
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_139019776
Ik snap er werkelijk waar GEEN KUT van.

Als ik goed begrijpend lees dan ben je nu weer twee weken vrijgezel uit een relatie die die (naar jouw zeggen) drie maanden heeft geduurd, waarin je haar een keer hebt gezien?

Lees ik dat goed? Dan hebben jij en ik twee heel verschillende ideeën over wat een relatie is.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')