abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6277379
http://mtv.tmf.nl/specials/nirvana.htm

De videoclip van de song You Know You're Right. Gemaakt uit allemaal oude live en backstage beelden, niet echt spectaculair maar wel ok

yankee charlie dinges
pi_6277395
thx
*kijken gaat
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  maandag 14 oktober 2002 @ 17:53:03 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_6277455
vind het trouwens niet zo'n sterk nummer van ze
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_6277502
kewl! I still love Nirvana!
het is best wel een goeie clip...omdat Nirvana live altijd goed is om te zien! het is een zelfde soort videoclip als "Lithium"....ook met alleen maar veel live beelden....nu maar hopen dat tie veel word uitgezonden!
hoe meer Nirvana hoe beter!!! nee, geen commentaar hierover!!
I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_6277522
zelfs als echte Kurt fan, vind ik het nummer ook niet echt geweldig ofzo, gewoon lekker kvind het meer een opzetje om een beter nummer te schrijven eigenlijk, maar leuk is't wel ...

die video houdt eigenlijk niet zoveel in, de beelden zijn allemaal bekend bij de echte fan dus, doe ermee wat u wilt

yankee charlie dinges
pi_6277584
Fijn om dat soort livebeelden weer eens te zien!
Ik blijf het een lekker nummer vinden. Net meer dan goed, maar minder dan geweldig. Het hangt er ergens tussen in. Vooral het couplet vind ik heerlijk. Al is het eigenlijk alleen maar om eens wat normale muziek op die klotezender te zien.
pi_6277599
niet overdrijven, No One Knows van de Queens Of The Stone Age was zonet ook op MTV

de beelden in de clip komen voor het overgrote deel uit oude videoclips (o.a. Come As You Are), het MTV Unplugged concert en de Live Tonight Sold Out videodocucompilatielivedinges.

yankee charlie dinges
pi_6277658
Nirvana - You know you're right

Kan in het topic wat ook over het nummer gaat.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')