SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste drie potjes zitten erop (FIFA WK14), wat vindt jij ervan Omni?
Wennen die nieuwe gameplay en hoop niet dat ze het in de nieuwe FIFA ook zo gaan doen. Komt in mijn ogen wel meer op skill aan dan nu blind alles naar voren gooien en pace. Bracht net ook Ozil in de 70e minuut erin en dat was de enige keer dat ik een stuk sneller dan de defensie van mijn tegenstander af (vermoeidheid speelt een rol??).![]()
Klinkt een beetje zoals H2H in Fifa 14quote:Op donderdag 17 april 2014 13:57 schreef Alovenac het volgende:
Eerste drie potjes zitten erop (FIFA WK14), wat vindt jij ervan Omni?
Wennen die nieuwe gameplay en hoop niet dat ze het in de nieuwe FIFA ook zo gaan doen. Komt in mijn ogen wel meer op skill aan dan nu blind alles naar voren gooien en pace. Bracht net ook Ozil in de 70e minuut erin en dat was de enige keer dat ik een stuk sneller dan de defensie van mijn tegenstander af (vermoeidheid speelt een rol??).![]()
Gameplay zelf is wel een stuk realistischer, maar gaat ook een stuk trager allemaal..quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Klinkt een beetje zoals H2H in Fifa 14![]()
waarom hoop je dan dat ze dat niet in de nieuwe FIFA gaan doen als het realistischer is?quote:Op donderdag 17 april 2014 13:59 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gameplay zelf is wel een stuk realistischer, maar gaat ook een stuk trager allemaal..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat het te langzaam is, mocht het allemaal wat sneller zijn en de bewegingen wat soepeler gaan dan kan het wellicht een toevoeging zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom hoop je dan dat ze dat niet in de nieuwe FIFA gaan doen als het realistischer is?
Minpunt trouwens: Camera's in sommige stadions zijn echt ontiegelijk kut.
![]()
Ik denk omdat realistisch voetbal te saai is. Zo'n typische Italiaanse 0-0, 0-1 of 1-0 wedstrijd speelt niet echt lekker weg.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom hoop je dan dat ze dat niet in de nieuwe FIFA gaan doen als het realistischer is?![]()
van mij mag FUT wel iets realistischer zijn. is nu wel heel erg op de snelle actie gebaseerd.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk omdat realistisch voetbal te saai is. Zo'n typische Italiaanse 0-0, 0-1 of 1-0 wedstrijd speelt niet echt lekker weg.
trouwens deze column![]()
http://www.nusport.nl/col(...)-steven-gerrard.htmlPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
FIFA World Cup 2014 - Digital World Cup qualification is begonnen!
http://www.twitch.tv/OmniRocket
American Samao tegen Tonga eerste wedstrijd![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet waarom.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef OmniRocket het volgende:
American Samao tegen Tonga eerste wedstrijdhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ga je alle wedstrijden doen ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef OmniRocket het volgende:
Sjezus, dan klinkt Costa Rica plots als een geweldige ploegquote:Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef OmniRocket het volgende:
![]()
Nou als dat geen subscriberhit wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 17 april 2014 14:05 schreef OmniRocket het volgende:
American Samao tegen Tonga eerste wedstrijd
Goedemiddag iedereenWaarom is er nog geen Tots
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja saai hequote:Op donderdag 17 april 2014 14:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Speel je zelf niet? Laat je alles simuleren?![]()
![]()
Why ?quote:
tevens IF chiellini de deur uit dus de magische grens van 1M cash weer bereikt![]()
blijft altijd een lekker gevoelPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wereldklassequote:Op donderdag 17 april 2014 14:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Op welk niveau staat het ingesteld dan?![]()
Zeker zo voor TOTS jaquote:Op donderdag 17 april 2014 14:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why ?
tevens IF chiellini de deur uit dus de magische grens van 1M cash weer bereikt![]()
blijft altijd een lekker gevoel
Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Jackson, Cillessen, Depay, Pogba (als die er komt), Hazard, Courtois, Strootman (zal er wel niet komen na die blessure) en Kompany staan hier op de wishlist. En deze week nog Quintero en Handanovic.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
als ik dat zo lees hoop ik dat je een grotere buidelzak hebt dan 1 miljoenquote:Op donderdag 17 april 2014 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker zo voor TOTS ja
Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Jackson, Cillessen, Depay, Pogba (als die er komt), Hazard, Courtois, Strootman (zal er wel niet komen na die blessure) en Kompany staan hier op de wishlist. En deze week nog Quintero en Handanovic.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Lijkt me wel grappigquote:Op donderdag 17 april 2014 14:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Why ?
blijft altijd een lekker gevoel![]()
![]()
Ik kan mijn TIF Hazard en IF Pogba in ieder geval inruilen en de rest zal niet zo duur zijn, behalve Depayquote:Op donderdag 17 april 2014 14:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als ik dat zo lees hoop ik dat je een grotere buidelzak hebt dan 1 miljoen
Ik heb tot nu toe steeds mijn Hazard versies kostenloos kunnen upgraden omdat de prijs zo hard steeg dat ik hem verkocht voor de prijs waar de nieuwe kaart op uitkwam in de eerste week..best bizar.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb mijn dure IF's nog op een redelijk moment verkocht. Bijna 3 mil in het laatje voor TOTS (en een deel van die IF's goedkoper terugkopen)quote:Op donderdag 17 april 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan mijn TIF Hazard en IF Pogba in ieder geval inruilen en de rest zal niet zo duur zijn, behalve Depay
Ik heb tot nu toe steeds mijn Hazard versies kostenloos kunnen upgraden omdat de prijs zo hard steeg dat ik hem verkocht voor de prijs waar de nieuwe kaart op uitkwam in de eerste week..best bizar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
vooral benieuwd hoe het gaat lopen met die TOTSen, of de cardweight net zo is als met het TOTY waar er dit jaar toch wel veel uit packs kwamen.
ga zelf denk niet voor veel TOTS spelers, eerder hoop ik een paar leuke IFs goedkoop te scoren en miss het goedkopere segment TOTS wat, courtois en el shaa die categorie een beetje.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was met dat BPL team wat als eerste uitkwam toen lelijk op mn bek gegaan, toen die spelers uit packs waren dacht ik dat de prijs zou gaan stijgen. Nou, bleef gewoon kelderen tot aan FUT 14quote:Op donderdag 17 april 2014 14:57 schreef FCsuarez het volgende:
vooral benieuwd hoe het gaat lopen met die TOTSen, of de cardweight net zo is als met het TOTY waar er dit jaar toch wel veel uit packs kwamen.
ga zelf denk niet voor veel TOTS spelers, eerder hoop ik een paar leuke IFs goedkoop te scoren en miss het goedkopere segment TOTS wat, courtois en el shaa die categorie een beetje.![]()
![]()
Ik heb toen wat coins gestoken in TOTS Vertonghen. Maar ik meen me toch te herinneren dat die ging stijgen zodra hij uit packs verdweenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was met dat BPL team wat als eerste uitkwam toen lelijk op mn bek gegaan, toen die spelers uit packs waren dacht ik dat de prijs zou gaan stijgen. Nou, bleef gewoon kelderen tot aan FUT 14
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorig jaar was de BPL TOTS hype zo groot dat de spelers op de eerste avond al hun bodemprijs aantikten (in die week tenminste). Was wel opvallend toen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan had je net de goede gepakt waarschijnlijk. Suarez ging van 1.2 miljoen naar tussen de 700 en 800K geloof ik. Maar dat probleem heb ik dit jaar niet, omdat ik geen 1.2 miljoen heb. Zo'n 3 miljoen verkocht aan mmoga. Moet het met 800K doen dit jaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb toen wat coins gestoken in TOTS Vertonghen. Maar ik meen me toch te herinneren dat die ging stijgen zodra hij uit packs verdween![]()
Dat begrenst direct je luxeprobleemquote:Op donderdag 17 april 2014 15:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan had je net de goede gepakt waarschijnlijk. Suarez ging van 1.2 miljoen naar tussen de 700 en 800K geloof ik. Maar dat probleem heb ik dit jaar niet, omdat ik geen 1.2 miljoen heb. Zo'n 3 miljoen verkocht aan mmoga. Moet het met 800K doen dit jaar.
Prijs van TOTS Vertonghen lag rond de 120k (meen ik). Wel van een andere orde dan Suarez dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gewoon nu al gewoon zo goedkoopquote:Op donderdag 17 april 2014 15:28 schreef Maver24 het volgende:
SiF Higuain is ook al 75k nu. Zo slecht of gewoon nu al gewoon zo goedkoop?![]()
Nieuwe cup over 3,5 uur. Dat wordt zweten.
Eggcellent: No entry req.
10k+ premium gold pack online
5k+gold pack offline (professional)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die oude loopt nog tot morgen door? Die moet ik namelijk ook nog halenquote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
5k+gold pack offline (professional)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toevallig. Dat heb ik nou altijd met kerst, en mijn zomervakantie.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
jahoor. Ik ga niet weg. Tots gebeuren komt er nog aan. Leukste tijd van het jaar.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga die niet eens proberen met m'n huidige teams, daarvoor zijn controllers te prijzig. Even een goedkoop zweetsquad in elkaar gooien BRB.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
5k+gold pack offline (professional)![]()
kloptquote:Op donderdag 17 april 2014 15:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die oude loopt nog tot morgen door? Die moet ik namelijk ook nog halenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:44 schreef OmniRocket het volgende:
lol heb mensen die naar mn stream kijken
Je hebt concurrentie Omni:
http://www.twitch.tv/rijst_van_fok
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
12 in een dozijnquote:Op donderdag 17 april 2014 15:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hebt concurrentie Omni:
http://www.twitch.tv/rijst_van_fok![]()
![]()
Rijst scoort met zijn keeper, best onderscheidendquote:
Wat is jouw unique selling point?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zelfs San Marino kan zich nog kwalificeren voor het WKquote:Op donderdag 17 april 2014 15:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rijst scoort met zijn keeper, best onderscheidend
Wat is jouw unique selling point?![]()
Wow. Daar moet ik bij zijn. Zo jammer dat ik nu geen tijd heb voor die streamquote:Op donderdag 17 april 2014 15:49 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zelfs San Marino kan zich nog kwalificeren voor het WK
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Daar moet ik bij zijn. Zo jammer dat ik nu geen tijd heb voor die stream![]()
![]()
ik heb altijd vakantiequote:Op donderdag 17 april 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Toevallig. Dat heb ik nou altijd met kerst, en mijn zomervakantie.![]()
Leuk om te horen dat je dat zo ziet. Voortaan dan ook niet meer aankomen met die tranentrekkende verhalen over die kutsituatie van je, bungelend aan de onderkant van de maatschappijquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door PrideoftheSouth op 17-04-2014 16:10:16 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
#nicequote:Op donderdag 17 april 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
5k+gold pack offline (professional)![]()
In het zonnetje, coctailtje erbij, niks meer aan doenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:05 schreef Maver24 het volgende:
SiF Higuain met bieden voor 60k. Nice nice![]()
Ik kan trouwens wel wat coins gebruiken maar jullie hebben allemaal geen xbox. Zit nu op 800k en wil graag weer de 1m aantikken. Met alleen packs kom je er niet in FUT
![]()
Ik denk dat het daarvoor wat te vroeg is, bij iedereen wordt het salaris meestal rond de 24e gestort.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:16 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan trouwens wel wat coins gebruiken maar jullie hebben allemaal geen xbox. Zit nu op 800k en wil graag weer de 1m aantikken. Met alleen packs kom je er niet in FUT
![]()
is dit nu een bedelpost ?quote:Op donderdag 17 april 2014 16:16 schreef Maver24 het volgende:
#FreeTrapz![]()
Tja, ik heb mijn steentje al bijgedragen elke maand. Het verschil tussen bruto en netto is best schrijnend af en toequote:![]()
![]()
Ik zou best wel wat coins willen kopen van jullie maar jullie hebben geen xbox dus daar houd het al op![]()
Kom op zegquote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
http://puu.sh/8cjut.jpg
gr gr je boiii trapzonspor![]()
![]()
haha. Ik wil ze gewoon kopen hoorquote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
Ah, daar gaan we weerquote:Op donderdag 17 april 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
Toevallig vandaag nog opgezocht, wist het ook niet meerquote:Op donderdag 17 april 2014 16:56 schreef Freire het volgende:
Weet iemand nog waar we deze info vandaan hadden?
[ afbeelding ]
http://www.fut-score.com/![]()
hoeveel heb je nog? Dm me anders evenquote:Op donderdag 17 april 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat coins voor je
ouwe reus /tim van der gijp![]()
Thanksquote:Op donderdag 17 april 2014 17:02 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Toevallig vandaag nog opgezocht, wist het ook niet meer
http://www.fut-score.com/![]()
![]()
Ik ga Man City ff mailen of ze Jovetic elke wedstrijd basis willen zetten en alle ballen op hem willen pompen met als argument dat we dan wellicht een mooie IF krijgen. Zou dit kans van slagen hebben?![]()
IF Jovetic zou echt een musthave zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 17:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ik ga Man City ff mailen of ze Jovetic elke wedstrijd basis willen zetten en alle ballen op hem willen pompen met als argument dat we dan wellicht een mooie IF krijgen. Zou dit kans van slagen hebben?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog geen fijnere dribbelaar in het spel gehad dan Joveticjovetic cam
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Dat is dan weer Santi's plekkiequote:Op donderdag 17 april 2014 17:29 schreef Revontulet het volgende:
Nog geen fijnere dribbelaar in het spel gehad dan Joveticjovetic cam
Gewoon spitske, samen met SIF Adje
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vind Santi zo ontzettend kut dit jaar. speelde niets klaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is dan weer Santi's plekkie
Gewoon spitske, samen met SIF Adjewat is een lach als je van binnen huilt![]()
Een van de beste CAM's vind ik. Ook duurdere alternatieven geprobeerd, maar die bevielen allemaal nietquote:Op donderdag 17 april 2014 17:40 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Vind Santi zo ontzettend kut dit jaar. speelde niets klaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed gelezen van jequote:Op donderdag 17 april 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Seol staat hoog in die top 50. En Eddie Johnson ook.![]()
Valbuena IF kan ook op CAM toch? Ik heb het nooit zo op Moutinhoquote:Op donderdag 17 april 2014 17:54 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat zo kut spelen![]()
Ken ik nie betalen nie.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:55 schreef Freire het volgende:
[..]
Valbuena IF kan ook op CAM toch? Ik heb het nooit zo op Moutinhowat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik wil eigenlijk een team met Reus en IF Payet. best lastig puzzelen zonder een compleet kutteam te maken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Payet op CAM en Matuidi CM wellicht?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pogba en Gomez gebruiken als links tussen de nationaliteiten wellicht? Gomez is echt een vreselijk goede spitsquote:Op donderdag 17 april 2014 17:58 schreef Revontulet het volgende:
Ik wil eigenlijk een team met Reus en IF Payet. best lastig puzzelen zonder een compleet kutteam te maken.Heeft me vanmiddag naar de divisie 3 geschopt.
![]()
Dat kan ookquote:Op donderdag 17 april 2014 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Payet op CAM en Matuidi CM wellicht?Of misschien Cabaye ofzo!
Beide al in een ander teamquote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Pogba en Gomez gebruiken als links tussen de nationaliteiten wellicht? Gomez is echt een vreselijk goede spitsHeeft me vanmiddag naar de divisie 3 geschopt.
Oja die vergeet ik vaak. Wel een beetje midget midfield, maar wel 2 gasten die ook prima kunnen verdedigen. Matuidi heeft wel wat meer power.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat kan ookOf misschien Cabaye ofzo!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
of zoquote:Op donderdag 17 april 2014 18:00 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat kan ookOf misschien Cabaye ofzo!
Mignolet op doel kan ook nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was ook net met de Benzebaas link bezigquote:Op donderdag 17 april 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
of zo
[ afbeelding ]
Mignolet op doel kan ook nog.
Hoeveel is hij waard?quote:Op donderdag 17 april 2014 18:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ] ik heb de NUP in mijn pack only team dus eigenlijk zou ik deze ook moeten gebruiken in dat team.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nicequote:Op donderdag 17 april 2014 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
33k laagste BIN. Met afstand de duurste silver die ik dit jaar uit een pack had.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekkere pullquote:Op donderdag 17 april 2014 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
33k laagste BIN. Met afstand de duurste silver die ik dit jaar uit een pack had.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 18:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
33k laagste BIN. Met afstand de duurste silver die ik dit jaar uit een pack had.![]()
![]()
quote:Zo kan ik het ook..zonder Payetquote:Op donderdag 17 april 2014 17:58 schreef Revontulet het volgende:
Ik wil eigenlijk een team met Reus en IF Payet. best lastig puzzelen zonder een compleet kutteam te maken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, begin denk ik toch maar af te zien van Payet. Zo geweldig goed zijn z'n stats ook niet om daarvoor een kutteam neer te zetten.quote:wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Team dat ik postte leek me best goed eigenlijkquote:Op donderdag 17 april 2014 18:41 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ja, begin denk ik toch maar af te zien van Payet. Zo geweldig goed zijn z'n stats ook niet om daarvoor een kutteam neer te zetten.
Ik vond Payet wel echt een baas, maar team dat ik eromheen had liep voor geen meter. Heb hem in 433(3) en 4222 gehad.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel lage passing voor een CAMquote:Op donderdag 17 april 2014 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team dat ik postte leek me best goed eigenlijk
Ik vond Payet wel echt een baas, maar team dat ik eromheen had liep voor geen meter. Heb hem in 433(3) en 4222 gehad.![]()
Enige wat iets lager is dat is zijn crossing. Merk je in de as sowieso al niks van. En in mijn 4222 op wide CAM eigenlijk ook niet (in de praktijk)quote:Op donderdag 17 april 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel lage passing voor een CAMAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
4-2-2-2 is natuurlijk wel iets anders dan is het eigenlijk ook een winger.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige wat iets lager is dat is zijn crossing. Merk je in de as sowieso al niks van. En in mijn 4222 op wide CAM eigenlijk ook niet (in de praktijk)![]()
Ja, maar jij maakt een opmerking over zijn "lage" passing. Hij heeft 80 passing en zonder zijn relatief lage crossing zou dat nog veel hoger zijn..ik zie het probleem niet zoquote:Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
4-2-2-2 is natuurlijk wel iets anders dan is het eigenlijk ook een winger.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
83 short passing en 80 long passingquote:Op donderdag 17 april 2014 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar jij maakt een opmerking over zijn "lage" passing. Hij heeft 80 passing en zonder zijn relatief lage crossing zou dat nog veel hoger zijn..ik zie het probleem niet zo![]()
Niks mis mee.quote:Op donderdag 17 april 2014 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
83 short passing en 80 long passingAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een topic over de wijk waar ik woon op FOK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Walcott en Lennon, bah.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:01 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie van dit team dan?PSN: DePresident_![]()
Echt ontzettend kut, sorryquote:Op donderdag 17 april 2014 19:01 schreef Revontulet het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie van dit team dan?
Als je dan een team om Reus heen wil bouwen moet je hem niet op LM zetten met nog een winger ervoor. En die tandem Walcott - Lennon doet ook pijn aan mijn ogen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bedenk me net dat Guardado ook nog kan, die heeft ook nog wel redelijke defence. Lennon is meer een placeholder, zag dat ik hem niet nodig heb om alles op 9/10 chem te krijgen.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt ontzettend kut, sorry
Als je dan een team om Reus heen wil bouwen moet je hem niet op LM zetten met nog een winger ervoor. En die tandem Walcott - Lennon doet ook pijn aan mijn ogenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bedenk me net dat Guardado ook nog kan, die heeft ook nog wel redelijke defence. Lennon is meer een placeholder, zag dat ik hem niet nodig heb om alles op 9/10 chem te krijgen.![]()
Als je een zweet team wilt maken doe dan dit.![]()
Zuniga vind ik echt heel goed in mijn 352 team, zou hem sowieso boven Armero verkiezen. Zijn enige nadeel is 3* skills, maar Armero heeft zelfs maar 2*.![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 19:09 schreef DutchSL het volgende:
Zuniga vind ik echt heel goed in mijn 352 team, zou hem sowieso boven Armero verkiezen. Zijn enige nadeel is 3* skills, maar Armero heeft zelfs maar 2*.
Links Armero, rechts Zuniga![]()
Dat is Cuadrado en niet Guardadoquote:Op donderdag 17 april 2014 19:06 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je een zweet team wilt maken doe dan dit.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er met de markt aan de hand. Kreeg net een if higauin in mijn pakje zet ik voor 150 te koop en wordt uiteindelijk voor 3000 verkocht. Had ik m nog beter kunnen quicksellen![]()
slim gedaanquote:Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef KC.PSV het volgende:
Wat is er met de markt aan de hand. Kreeg net een if higauin in mijn pakje zet ik voor 150 te koop en wordt uiteindelijk voor 3000 verkocht. Had ik m nog beter kunnen quicksellen'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja ik had geen zin om te kijken wst ie waard was omdat je normaal gesproken toch wel de waarde ongeveer krijgt maar dit slaat echt nergens opquote:![]()
Die van mij net voor 79k verkocht die ik vanmiddag voor 60k had met bieden. Hij valt me erg tegen. Loopt vaker op het middenveld dan in de spits.quote:Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef KC.PSV het volgende:
Wat is er met de markt aan de hand. Kreeg net een if higauin in mijn pakje zet ik voor 150 te koop en wordt uiteindelijk voor 3000 verkocht. Had ik m nog beter kunnen quicksellen![]()
#SMLENOquote:Op donderdag 17 april 2014 19:57 schreef KC.PSV het volgende:
![]()
Verkopen hier nog mensen coins voor ps3? Wil je me dan een dm sturen hoeveel je hebt en voor welke prijs![]()
Ik heb geen coins meer, anders had het wel gekund. Vorig jaar nog prettige zaken met je gedaanquote:Op donderdag 17 april 2014 20:03 schreef KC.PSV het volgende:
Verkopen hier nog mensen coins voor ps3? Wil je me dan een dm sturen hoeveel je hebt en voor welke prijs![]()
![]()
ook geen coins meer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jammer, ik ben opzoek naar een flink aantal. Wil straks een Nederlands team maken. Met TOTS Depay als deze komt. En het liefst ook sif robben en motm van persie.![]()
Kluivert >>>>>>>>>>>>> MOTM RVPquote:Op donderdag 17 april 2014 20:18 schreef KC.PSV het volgende:
Jammer, ik ben opzoek naar een flink aantal. Wil straks een Nederlands team maken. Met TOTS Depay als deze komt. En het liefst ook sif robben en motm van persie.![]()
MOTM van Persie is wel een baas ja.
Beste Nederlander in FUT kost maar 500 coins ofzo though, dat is Fer
edit. op de Turkstation dus, wij hebben geen Kluivert![]()
Had maar wat graag Kluivert gehad, maar zit op ps3quote:Op donderdag 17 april 2014 20:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kluivert >>>>>>>>>>>>> MOTM RVP![]()
Och ja legends zitten alleen op Xboxquote:Op donderdag 17 april 2014 20:22 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Had maar wat graag Kluivert gehad, maar zit op ps3![]()
Post van de dagquote:Op donderdag 17 april 2014 20:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Ratatatatatata
Bazenreactie van El Maver.![]()
![]()
De ruil van de controller tegen 200K coins pakt dus bijzonder goed uitquote:Op donderdag 17 april 2014 20:32 schreef Revontulet het volgende:
Ik sta in de finale van de nieuwe cup met dat kut team.![]()
Zo hey, ineens echt bizarre button lag..zo heb ik het in FUT nooit gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laat maar zitten deze cup, wat een aidsmongolen. Ik probeer het wel weer als de kids op bed liggen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zijn het de Amerikaanse kidsquote:Op donderdag 17 april 2014 21:06 schreef Tim86 het volgende:
Laat maar zitten deze cup, wat een aidsmongolen. Ik probeer het wel weer als de kids op bed liggen
En alle loco Latino's![]()
Die zijn minder erg dan de Britse en vooral Franse kinderen. Mijn god zegquote:Op donderdag 17 april 2014 21:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zijn het de Amerikaanse kids
En alle loco Latino's
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat gebeurde er?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die zijn minder erg dan de Britse en vooral Franse kinderen. Mijn god zeg![]()
4 potjes ofzo gespeeld, sowieso al iedere wedstrijd kick-off gebitch en tegen Ibarbo of een 41212 BPL met high pressure. Iedere goal is een ssh met een dansje aan het eind en als het enigszins spannend is en ze per ongeluk op voorsprong komen dan gaan ze achterin rondtikken. Echt alles draaide gewoon om provoceren..Heb daar echt geen zin in vandaag, 2x controller weggelegd. Ook pas de eerste 2x in jaren dat ik dat doequote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Tim86 op 17-04-2014 21:32:56 ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had dat ook vanochtend tegen een 41212 BPL high pressure. Bij 0-3 in de 38e minuut was ik het zat, en ging ik een sigaretje doen. Werd het uiteindelijk maar 0-5. Mijn conclusie was dat ik zonder controller beter speelde dan met.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
45 potjes ofzo gespeeld, sowieso al iedere wedstrijd kick-off gebitch en tegen Ibarbo of een 41212 BPL met high pressure. Iedere goal is een ssh met een dansje aan het eind en als het enigszins spannend is en ze per ongeluk op voorsprong komen dan gaan ze achterin rondtikken. Echt alles draaide gewoon om provoceren..Heb daar echt geen zin in vandaag, 2x controller weggelegd. Ook pas de eerste 2x in jaren dat ik dat doe![]()
als het tegenzit in fifa ga je overdrijvenquote:, als ik 3 wedstrijden op rij verlies zeg ik ook dat het er al 10 zijn
![]()
![]()
4quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb slecht nieuws voor het toernooi
Ik kijk vanmiddag in de la waar m'n PS in staat en opeens staat daar gewoon een laagje water in. Ik heb hem eruit gehaald en laten drogen, m'n pa heeft wat eraf geschroefd en laat hem nu verder drogen. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren?
Nu maar hopen dat m'n makker niet is overleden![]()
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Costa Rica gaat de cup winnen, Steven Bradbury stijl..quote:Op donderdag 17 april 2014 21:46 schreef el-blanchito het volgende:
Ik kijk vanmiddag in de la waar m'n PS in staat en opeens staat daar gewoon een laagje water in. Ik heb hem eruit gehaald en laten drogen, m'n pa heeft wat eraf geschroefd en laat hem nu verder drogen. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren?
Ik hoop dat ie het binnenkort weer doet... Volstoppen met Rijst-![]()
met je zatte ballen in die la lopen zeiken ofzo?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:46 schreef el-blanchito het volgende:
Nee, het was gewoon waterquote:Op donderdag 17 april 2014 21:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
met je zatte ballen in die la lopen zeiken ofzo?
En Omni succes denk ik dan maar
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Water moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:51 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon water
En Omni succes denk ik dan maar
En ik hoop dat ie het snel weer doet.. Komt wel goed!![]()
Kom je clubs?quote:Op donderdag 17 april 2014 21:52 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Water moet ergens vandaan komen.
En ik hoop dat ie het snel weer doet.. Komt wel goed!![]()
Ik heb m in 433(3) met Cech-Clichy-Vertonghen-Kompany-Walker-Paulinho-Eriksen-Ramires-Schürrle-Jovetic-Nani.quote:Op donderdag 17 april 2014 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is dan weer Santi's plekkie
Gewoon spitske, samen met SIF Adje
Erg goed team hoor, aanrader. En genoeg mogelijke aanpassingen beschikbaar![]()
![]()
Ok, dan denk ik dat ik dat toernooi niet ga proberen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
4 potjes ofzo gespeeld, sowieso al iedere wedstrijd kick-off gebitch en tegen Ibarbo of een 41212 BPL met high pressure. Iedere goal is een ssh met een dansje aan het eind en als het enigszins spannend is en ze per ongeluk op voorsprong komen dan gaan ze achterin rondtikken. Echt alles draaide gewoon om provoceren..Heb daar echt geen zin in vandaag, 2x controller weggelegd. Ook pas de eerste 2x in jaren dat ik dat doe
Al wil Choupo wel graag scoren.![]()
Waarbij?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:02 schreef Maver24 het volgende:
The Passion aan het kijken op ned1. Dat hoort er gewoon bij![]()
Omni, wie zitten er in het Classic XI team in de nieuwe fifa?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
R. Koemanquote:Op donderdag 17 april 2014 22:05 schreef Revontulet het volgende:
Omni, wie zitten er in het Classic XI team in de nieuwe fifa?![]()
Ik denk steeds:quote:Op donderdag 17 april 2014 22:09 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goedkoop geworden, die was bijna 2m 2 weken geleden ofzo
Waarom is het een Amerikaan?![]()
![]()
Valt ook geen fatsoenlijk team mee te maken, behalve met andere legends er omheen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:09 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goedkoop geworden, die was bijna 2m 2 weken geleden ofzo![]()
Neequote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef Zhano het volgende:
Omni komt je vriendin nog clubben vanavond?, ben World Cup qualification aan het doen...
![]()
Gewoon een full USA squad. Die staan in de halve finale van het WK!quote:Op donderdag 17 april 2014 22:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Valt ook geen fatsoenlijk team mee te maken, behalve met andere legends er omheen.![]()
Hoe wil je een full USA team met Weah?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Gewoon een full USA squad. Die staan in de halve finale van het WK!![]()
Not sure if serious..quote:Op donderdag 17 april 2014 22:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Gewoon een full USA squad. Die staan in de halve finale van het WK!![]()
![]()
Niet snappen dat Freire het over omni's eigen opmerking heeft
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft me niet gequotequote:Op donderdag 17 april 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Niet snappen dat Freire het over omni's eigen opmerking heeft![]()
![]()
Ging even douchen voordat ik de finale van die nieuwe cup ging spelen. Kom ik terug, is mijn PS+ abo afgelopen, kan ik niet meer online. kkzemmers.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
quote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef Revontulet het volgende:
Ging even douchen voordat ik de finale van die nieuwe cup ging spelen. Kom ik terug, is mijn PS+ abo afgelopen, kan ik niet meer online. kkzemmers.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
pauperquote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef Revontulet het volgende:
Ging even douchen voordat ik de finale van die nieuwe cup ging spelen. Kom ik terug, is mijn PS+ abo afgelopen, kan ik niet meer online. kkzemmers.![]()
Wat kost dat nou?quote:Op donderdag 17 april 2014 22:17 schreef Revontulet het volgende:
Ging even douchen voordat ik de finale van die nieuwe cup ging spelen. Kom ik terug, is mijn PS+ abo afgelopen, kan ik niet meer online. kkzemmers.![]()
Oh, okequote:Op donderdag 17 april 2014 23:05 schreef Revontulet het volgende:
[..]
je heb zo'n ps+ jaar abo voor ongeveer 30 eu.Als de markten van ps3 en ps4 hetzelfde blijven zing ik het denk ik nog wel een jaartje uit met de ps3 denk ik.
![]()
Wel interessant zijn al die games die je gratis kunt spelen met PS+ (als je tenminste een brede interesse hebt in games en niet alleen Fifa/CoD speelt)![]()
Ik heb mijn Playstation de deur uit gedaan, deed er echt niks mee. Speel alleen maar Fifa op de Xbox. Straks in Mei als ik Jarig ben krijg ik wel van me vriendin een Xbox one spel naar keuze maar heb nog geen idee welke ik moet gaan nemen![]()
![]()
Ik heb best veel dezelfde spelers, maar Eriksen deed het echt niet voor mijquote:Op donderdag 17 april 2014 21:56 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb m in 433(3) met Cech-Clichy-Vertonghen-Kompany-Walker-Paulinho-Eriksen-Ramires-Schürrle-Jovetic-Nani.
Erg goed team hoor, aanrader. En genoeg mogelijke aanpassingen beschikbaar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom zou ik daar mijn kostbare energie in steken?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:16 schreef Maver24 het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet het Ultimate XI Brazil team in te vullen op de ESPN website![]()
FIFA world cupquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn Playstation de deur uit gedaan, deed er echt niks mee. Speel alleen maar Fifa op de Xbox. Straks in Mei als ik Jarig ben krijg ik wel van me vriendin een Xbox one spel naar keuze maar heb nog geen idee welke ik moet gaan nemenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hier ook ja. Matig schot en erg slap..werkte niet echt. De Bruyne deed het 100x beter.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb best veel dezelfde spelers, maar Eriksen deed het echt niet voor mijAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon fifa pointsquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn Playstation de deur uit gedaan, deed er echt niks mee. Speel alleen maar Fifa op de Xbox. Straks in Mei als ik Jarig ben krijg ik wel van me vriendin een Xbox one spel naar keuze maar heb nog geen idee welke ik moet gaan nemen![]()
Die hoofdletters zijn wel erg randomquote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb mijn Playstation de deur uit gedaan, deed er echt niks mee. Speel alleen maar Fifa op de Xbox. Straks in Mei als ik Jarig ben krijg ik wel van me vriendin een Xbox one spel naar keuze maar heb nog geen idee welke ik moet gaan nemen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat vrijdag waarschijnlijk EA een team gaat uitbrengen naargaande de uitslagen van deze team. Gaan ze kijken wie de meeste votes hebben gekregen per positiequote:Op donderdag 17 april 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar mijn kostbare energie in steken?![]()
Ah, okee. Dan bespaar ik me de moeite, ik laat me verrassen in deze. Ik zal de meeste spelers toch niet kunnen betalen denk ik.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Omdat vrijdag waarschijnlijk EA een team gaat uitbrengen naargaande de uitslagen van deze team. Gaan ze kijken wie de meeste votes hebben gekregen per positie![]()
Speciaal voor jou danquote:Op donderdag 17 april 2014 23:19 schreef Maver24 het volgende:
http://espnfc.com/ultimatexi?cc=5739
Even invullen graag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 17 april 2014 23:10 schreef DutchSL het volgende:
Wel interessant zijn al die games die je gratis kunt spelen met PS+ (als je tenminste een brede interesse hebt in games en niet alleen Fifa/CoD speelt)![]()
![]()
Verrassendquote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]![]()
Wat een kut teamquote:Op donderdag 17 april 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
[ afbeelding ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Vraag me nog steeds af wat ze ermee willen doen. Posities slaan al nergens op namelijk..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En ik geloof niet in een lancering van een aparte TOTS, zo kort voor de andere TOTS. Daarnaast komen ze dan misschien in de knel met de rating van CR7 of Messi.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me nog steeds af wat ze ermee willen doen. Posities slaan al nergens op namelijk..NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Volgens mij is het gewoon bezigheidstherapie. En ook een beetje creëren van WK koorts, om dat pauperspel te kunnen verkopen.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik geloof niet in een lancering van een aparte TOTS, zo kort voor de andere TOTS. Daarnaast komen ze dan misschien in de knel met de rating van CR7 of Messi.![]()
Veel van die spelers zitten ook weer in hun eigen league TOTS..zou idd nergens op slaan..maarja..let's wait and find out.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik geloof niet in een lancering van een aparte TOTS, zo kort voor de andere TOTS. Daarnaast komen ze dan misschien in de knel met de rating van CR7 of Messi.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had eerst Nasri daar, maar Eriksen vond ik beter haha. Scheelt per persoon natuurlijk. Fernandinho deed het ook wel goed daar.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb best veel dezelfde spelers, maar Eriksen deed het echt niet voor mij![]()
Heb je De Bruyne al gehad?quote:Op donderdag 17 april 2014 23:35 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik had eerst Nasri daar, maar Eriksen vond ik beter haha. Scheelt per persoon natuurlijk. Fernandinho deed het ook wel goed daar.![]()
Als je GSM abonnement afloopt, en je een beetje gaat kijken naar sim-only abonnementen, word je wekenlang doodgegooid met allerlei advertenties op websites![]()
Iemand nog aanraders voor goede sim-only abonnementen?![]()
Ik ben ook benieuwd wat EA gaat doen met de uitslagen.Misschien wel een team met andere kleur kaartjes. Dat zou wat zijn![]()
Met een andere kleur en dezelfde ratings. Voor de echte verzamelaar.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat EA gaat doen met de uitslagen.Misschien wel een team met andere kleur kaartjes. Dat zou wat zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, poeh.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:39 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat EA gaat doen met de uitslagen.Misschien wel een team met andere kleur kaartjes. Dat zou wat zijn![]()
Niet leuk ? lijkt me juist van wel. Ik vind dat EA zelfs nog te weinig doet op het gebied van nieuwe dingen uitbrengenquote:![]()
Wauw. Ik zou wel een team willen met kaartjes met verschillende kleuren. Zodat ik alle kleuren van de regenboog in mijn team heb.quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry, maar wat is er nou leuk aan? Ik heb 800K. Jij ook. Dat is het zelfde als dat BMW een nieuwe elektrische sportauto gaat uitbrengen. Super leuk. maar kan het toch niet kopen. Ook al heeft het een leuk kleurtje.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet leuk ? lijkt me juist van wel. Ik vind dat EA zelfs nog te weinig doet op het gebied van nieuwe dingen uitbrengen![]()
En daarbij: veel beter speelt het doorgaans ook niet.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is er nou leuk aan? Ik heb 800K. Jij ook. Dat is het zelfde als dat BMW een nieuwe elektrische sportauto gaat uitbrengen. Super leuk. maar kan het toch niet kopen. Ook al heeft het een leuk kleurtje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat laatste woord omdraaienquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godverdomme wat een youtube vervuiling omni![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit kan toch niet allemaal van Omni zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme wat een youtube vervuiling omni![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het is toch echt zoquote:Op donderdag 17 april 2014 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit kan toch niet allemaal van Omni zijn![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Godver.![]()
Ik wil net het woord 'pindakaas' naar een chick appen; autocorrect m'n telefoon het even naar Peniskaas en druk ik op send.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe komt in godsnaam het woord peniskaas in je telefoonquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
Godver.![]()
Ik wil net het woord 'pindakaas' naar een chick appen; autocorrect m'n telefoon het even naar Peniskaas en druk ik op send.![]()
![]()
![]()
Tuurlijk. Kunnen ook alleen vrienden zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:15 schreef Freire het volgende:
Moet wel gespeeld zijn
Dit is de volgende
[ afbeelding ]
E: Ronaldo ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe komt in godsnaam het woord peniskaas in je telefoon![]()
![]()
Hij accepteert wel iedereen die m toevoegtquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kunnen ook alleen vrienden zijn
Hij heeft wel rijke vrienden![]()
Er zijn inmiddels al een stuk of 10 verschillende legends geweest en de current bid staat op 3 mil
[ Bericht 19% gewijzigd door Freire op 18-04-2014 00:24:11 ]![]()
Ja hij discard het Feyenoord shirtquote:Op vrijdag 18 april 2014 00:25 schreef Maver24 het volgende:
Wat een sukkel is het ook. Volgens mij gewoon gespeeld
En De Vrij![]()
![]()
Zo de tyfus zeg... Nu pas klaar met het afmaken van mijn deel van een presentatie.
We moeten zelf een college geven en ik heb echt uren gewerkt om slechts 12 slides te maken
In de notities eronder heb ik wel de complete tekst/uitleg moeten uitschrijven, want de docent moet dit nog wel goedkeuren en andere mensen moeten het daar vanaf kunnen leren. Ook heb ik allerlei modellen zelf moeten tekenen, omdat het model in het hoofdstuk niet duidelijk was.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik ook.. maar dan vooral door de clip.quote:Op vrijdag 18 april 2014 01:03 schreef Maver24 het volgende:
Na het horen van dit nummer gelijk weer zin in de zomer, heerlijk nummertjeLang niet gehoord
![]()
Hij heeft goede vrijdag gewoon in zijn CAO. Het vakantiegevoel zeg maar is hem vandaag gegund.quote:Op vrijdag 18 april 2014 07:30 schreef Zhano het volgende:
Oh die lul heeft zeker vrijhet duurde even voor ik doorhad waarom het zo rustig was op het perron
![]()
De tering zeg, kan ik een keertje goed uitslapen (en het was 2.00 geworden gisteren), ben ik nu al wakker
Geen internet? En op zich geen verkeerde prijs, maar je zit er wel twee jaar aan vast. Maar goed als je dat niets kan schelen is het niet verkeerd nee.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een hele goede aanbieding?![]()
Die sim only 550 is 550 eenheden. Een eenheid is een belminuut, een smsje of een MB. Daaronder dan nog 500MB extra voor 3 euroquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen internet? En op zich geen verkeerde prijs, maar je zit er wel twee jaar aan vast. Maar goed als je dat niets kan schelen is het niet verkeerd nee.Ik bel toch zelden, dus eigenlijk heb ik dan een gig internet per maand
![]()
![]()
Zo goedemorgenquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die sim only 550 is 550 eenheden. Een eenheid is een belminuut, een smsje of een MB. Daaronder dan nog 500MB extra voor 3 euroIk bel toch zelden, dus eigenlijk heb ik dan een gig internet per maand
Maar dan is het zeker een mooie aanbieding!
![]()
Ik heb 2x een 2 jaar abo genomen bij Hi. En dan kan je 3 maanden van te voren verlengen. 2x gedaan. Alleen nu wil ik af van hi maar dan moet ik die 2x 3 maanden extra ook nog wachten dus eigenlijk heb ik gewoon een 2.5 jaar abo nu.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:29 schreef Toefjes het volgende:
Oh, ik kan pas overstappen vanaf 60 dagen dat mn abonnement afloopt. Aids.mag nu wel 6 maanden van te voren verlengen
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe bedoel je sneakyquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb 2x een 2 jaar abo genomen bij Hi. En dan kan je 3 maanden van te voren verlengen. 2x gedaan. Alleen nu wil ik af van hi maar dan moet ik die 2x 3 maanden extra ook nog wachten dus eigenlijk heb ik gewoon een 2.5 jaar abo nu.mag nu wel 6 maanden van te voren verlengen
Hoe groter de bedrijven zijn , hoe makkelijker ze je naaien lijkt het wel. Heb nu een galaxy S3, maar die doet het nog perfect, levert een besparing op van 30 euro per maand. Koop wel een galaxy S4 los als de S3 het niet meer doet
![]()
![]()
Ik heb nu ook de S3 maar ik wil eingelijk de S5. Al gaat dat voorlopig nog niet gebeuren omdat ik over een week in mijn eigen huisje kan en dan de hoge abonnement kosten er niet bij kan hebben. Nu maar tot sept wachten tot mijn 2.5 jaar is afgelopen en ik een goedkopen sim only ergens kan scoren.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je sneakyHoe groter de bedrijven zijn , hoe makkelijker ze je naaien lijkt het wel. Heb nu een galaxy S3, maar die doet het nog perfect, levert een besparing op van 30 euro per maand. Koop wel een galaxy S4 los als de S3 het niet meer doet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En dan ga je met Sim only verder en de S5 los kopen? Is het dan niet wijzer om nog een jaartje geduld te hebben? De S4 is nu (volgens tweakers) vanaf ¤ 329 te krijgen. Dus zo duur zal de S5 volgend jaar rond deze tijd ook wel zijnquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb nu ook de S3 maar ik wil eingelijk de S5. Al gaat dat voorlopig nog niet gebeuren omdat ik over een week in mijn eigen huisje kan en dan de hoge abonnement kosten er niet bij kan hebben. Nu maar tot sept wachten tot mijn 2.5 jaar is afgelopen en ik een goedkopen sim only ergens kan scoren.![]()
![]()
Heb pas de s4 gekocht voor 200 EU. Niet echt veel spannender dan de s3.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Daarom. Heb de telefoons naast elkaar gelegd pas met een collega. Keken elkaar aan met een blik vanquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:43 schreef Revontulet het volgende:
Heb pas de s4 gekocht voor 200 EU. Niet echt veel spannender dan de s3.Ietsjes groter, maar dat is echt milimeter werk hoor. En opnemen in hogere resolutie, het zal allemaal wel.
![]()
Nee dan ga ik denk ik nog een jaar verder met mijn s3 en daarna s5 nemen. Al ligt het er ook een beetje aan hoe het met mijn werk gaat. Werk op dit moment 20 uur in de week maar binnen nu en paar maanden werk ik waarschijnlijk 40 uur dus denk dat die s5 er dan als nog komt.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan ga je met Sim only verder en de S5 los kopen? Is het dan niet wijzer om nog een jaartje geduld te hebben? De S4 is nu (volgens tweakers) vanaf ¤ 329 te krijgen. Dus zo duur zal de S5 volgend jaar rond deze tijd ook wel zijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Slim. Ken genoeg mensen die zeggen financiele problemen te hebben. Maar wel altijd de nieuwste GSM's, met bijbehorend 50 euro abonnementquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dan ga ik denk ik nog een jaar verder met mijn s3 en daarna s5 nemen. Al ligt het er ook een beetje aan hoe het met mijn werk gaat. Werk op dit moment 20 uur in de week maar binnen nu en paar maanden werk ik waarschijnlijk 40 uur dus denk dat die s5 er dan als nog komt.![]()
![]()
financiele problemen heb ik gelukkig niet en dat wil ik zo houden.quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slim. Ken genoeg mensen die zeggen financiele problemen te hebben. Maar wel altijd de nieuwste GSM's, met bijbehorend 50 euro abonnement
Dank Toefjesquote:Op vrijdag 18 april 2014 07:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft goede vrijdag gewoon in zijn CAO. Het vakantiegevoel zeg maar is hem vandaag gegund.
Al moet ik dit weekend wel stevig aan de bak voor mijn scriptie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verstandig. Is een beetje de aard van deze tijd: wel in de pas willen lopen met de nieuwste gadgets (want de blits kunnen maken bij vrienden), maar intussen geen brood op de plank en een huur/hypotheekachterstandquote:Op vrijdag 18 april 2014 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
financiele problemen heb ik gelukkig niet en dat wil ik zo houden.Iets met consumptiemaatschappij ofzo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
beste toefjes,quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slim. Ken genoeg mensen die zeggen financiele problemen te hebben. Maar wel altijd de nieuwste GSM's, met bijbehorend 50 euro abonnement
indien je al klant bent bij ziggo
ziggo mobiel![]()
teven goede morgen
#FreeTrapz![]()
Voor luxe producten heb ik een spaarrekeningquote:Op vrijdag 18 april 2014 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verstandig. Is een beetje de aard van deze tijd: wel in de pas willen lopen met de nieuwste gadgets (want de blits kunnen maken bij vrienden), maar intussen geen brood op de plank en een huur/hypotheekachterstandIets met consumptiemaatschappij ofzo.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: