Tien euro overmaken naar de server admin.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef swaggydebever het volgende:
Weet iemand hoe je shares kan kopen op de FOK! server?
wat zijn sharesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef swaggydebever het volgende:
Weet iemand hoe je shares kan kopen op de FOK! server?
hetgene waar we 75% van hebben van elke spelerquote:
quote:Op zondag 11 mei 2014 09:15 schreef mickeyD het volgende:
klopt!
tegen de tijd dat je een beetje winst maakt met het weer verkopen van de aandelen, heb je zelf ook al miljoenen (zo niet miljarden)
Je moet ze wel orders geven natuurlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2014 15:50 schreef Wielracer het volgende:
Even een vraagje over de seinen.
Hoe komt het dat alle treinen alleen via het 2de spoor gaan?
Ik heb toch echt een entrance signal en daarachter 2 exit signals geplaatst.
[ afbeelding ]
In jouw geval waarschijnlijk wel, maar dan neemt ie volgensmij de kortste route en dan rijdt alles dus over 1 spoor...quote:Op zaterdag 17 mei 2014 20:58 schreef Wielracer het volgende:
[..]
ik dacht dat een trein bij geen orders gewoon alle stations af zou gaan
Gelukt, dank je.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:28 schreef JTT het volgende:
[..]
In jouw geval waarschijnlijk wel, maar dan neemt ie volgensmij de kortste route en dan rijdt alles dus over 1 spoor...
Probeer het gewoon eens met orders zou ik zeggen...
Huh? Kan dat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Kort vraagje, ik ben die statusbalk onder in beeld kwijt. Heb gezocht onder de geavanceerde instellingen maar niet tegen gekomen. Hoe krijg ik hem terug?
Wat kan? Het hebben van die statusbalk of het laten verdwijen ervan?quote:
Verdwijnen natuurlijkquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:55 schreef Hojdhopper het volgende:
W
[..]
Wat kan? Het hebben van die statusbalk of het laten verdwijen ervan?
Persoonlijke smaak en google eens HD towns pack bvb?quote:Op maandag 19 mei 2014 11:21 schreef Wielracer het volgende:
[..]
Gelukt, dank je.
Wat is de beste en mooiste town replacement?
Op dit moment heb ik de UK Towns erin staan als grf, maar is er nog een die mooier is?
Nou, ik heb hem anders niet.quote:
Haaaaa, grapje!quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 11:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haaaaa, grapje!
Ik speel niet full screen, en kwam er net achter dat de statusbalk was verborgen achter de Windows startbalk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |