met deze map kan je langer bezig zijn maar mag ik rood zijnquote:Op maandag 21 april 2014 19:45 schreef mickeyD het volgende:
chips, server is al weer gereset..
was net zo lekker bezig!
Ik heb nog niet gekeken maar d'r zal wel een wachtwoord op moetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef Tjarda010 het volgende:
echt slim ben jij jtt check ff je bedrijf
je spoor is vastgelopen alles staat stil je verdient niks O.oquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:46 schreef JTT het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken maar d'r zal wel een wachtwoord op moeten
Vergeet ik dus altijd![]()
Bart misschien een idee om dat in de welkomstboodschap te zetten?
''Vergeet niet een wachtwoord op je bedrijf te zetten''
wat is O.oquote:Op woensdag 23 april 2014 16:13 schreef Tjarda010 het volgende:
[..]
je spoor is vastgelopen alles staat stil je verdient niks O.o
um er zijn 2 bedrijven in 1 bedrijf actiefquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:03 schreef mickeyD het volgende:
vragen ze om een nieuwe game "omdat t landje zo vol is" (boehoe jankerds)
maken er welgeteld 3 een bedrijf, waarvan 2 vervolgens nooit meer inloggen :/
VRAAG DAN NIETS, je helpt wel andermans bedrijf om zeep waar die lekker mee bezig is!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:03 schreef mickeyD het volgende:
vragen ze om een nieuwe game "omdat t landje zo vol is" (boehoe jankerds)
maken er welgeteld 3 4 een bedrijf, waarvan 2 1 vervolgens nooit meer inloggen :/
VRAAG DAN NIETS, je helpt wel andermans bedrijf om zeep waar die lekker mee bezig is!
met mij en mickey volgens mij _o_quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef cablegunmaster het volgende:
Zijn we al weer gereset? Ik mis mijn bedrijfen als ik met iemand mee kan spelen ook best
.
Jep, alleen snap je reden niet waarom 1 goederen spoor ipv 2.quote:
wat jij hebt gedaan met en 2de station was al mijn idee drm wou ik er geen spoor bij heb ik trouwens 10x gezegt maar goedquote:
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 27 april 2014 12:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sinds ik 1.4.0 heb, krijg ik de melding bij Online inhoud zoeken: Kon geen verbinding maken met de contentserver...
Ik verwijder ze meestal met de magic bulldozer.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:01 schreef JTT het volgende:
Weet iemand of je ergens die antennes kan uitzetten?
Ze zijn namelijk vreselijk irritant
antennes
Het infoscherm van een ander bedrijf openen en onderaan op de knop drukken?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef swaggydebever het volgende:
Weet iemand hoe je shares kan kopen op de FOK! server?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:33 schreef swaggydebever het volgende:
Weet iemand hoe je shares kan kopen op de FOK! server?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:23 schreef Peter het volgende:
[..]
Het infoscherm van een ander bedrijf openen en onderaan op de knop drukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |