Ja, en een zweedse sauna!quote:Op donderdag 17 april 2014 10:22 schreef spijkerbroek het volgende:
SS? Je gaat er een stoomturbine/-machine in zetten?
Budget: +- 2000 (boot en trailer voor ¤450 kunnen overnemen) dus een goede 1500 euro voor de klussen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef Kreator het volgende:
Ben benieuwd. Ziet eruit alsof ie wel wat werk kan gebruiken. Je hoort altijd dat het een bodemloze put is, een boot.
Al een budget? Ervaring?
2K is voor dit seizoen, Het idee is om 'm dit seizoen on a budget varend te krijgen en een beetje te toeren in de regio hier. Volgend jaar dan uitbreiden en luxer maken.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:41 schreef Sounddragon het volgende:
Potentieel leuk bootje, maar 2K is wel erg krap denk ik; zeker nog nooit bij een botenzaak binnen geweest voor wat spulletjes?![]()
![]()
Enneh... 8 PK? 40 viertakt is veel leuker
Voor de vloer dacht ik zelf aan van die compositie vlonderplanken? De zijkanten wil ik met betonplex afwerkenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:45 schreef Captain_koek het volgende:
Betonplex wordt wel spekglad als het nat is! Zelfs de antislip types!
Verder leuk projectje!
Indien vloer/dek; goed opschuren en ontvetten, men neme een pot coating in de gewenste kleur, goed aanmengen met grof zand en smeren maarquote:Op donderdag 17 april 2014 10:45 schreef Captain_koek het volgende:
Betonplex wordt wel spekglad als het nat is! Zelfs de antislip types!
Verder leuk projectje!
Ok, plausibel, dat moet wel lukken. Varen doet hij natuurlijk al met een doodsimpele BBM zonder stuurstand, dan ben je rap klaarquote:Op donderdag 17 april 2014 10:44 schreef Gutz het volgende:
[..]
2K is voor dit seizoen, Het idee is om 'm dit seizoen on a budget varend te krijgen en een beetje te toeren in de regio hier. Volgend jaar dan uitbreiden en luxer maken.
En die 8PK is omdat ik het 'm onder de 20Kmh wil houden, geen zin om een vaarbewijs te halen op dit moment.
Was dat op één van die ochtenden toen jullie samen wakker werden?quote:Op donderdag 17 april 2014 10:51 schreef nutoj het volgende:
"SS Morningwood"
Zo noemde Hitler zijn ochtenderectie
Polyesterquote:Op donderdag 17 april 2014 11:12 schreef sturmpie het volgende:
die ziet er fukking stoer uit man
vette stealth
is het een stalen kuip ?
volgens mij is er wel een markt voor zulke 'stealth' boten in iets sterkers dan polyester.quote:
Polyester kan heel sterk zijn ligt erg aan de diktequote:Op donderdag 17 april 2014 11:19 schreef sturmpie het volgende:
[..]
volgens mij is er wel een markt voor zulke 'stealth' boten in iets sterkers dan polyester.
polyester, ben jij daar blij mee ? wat gaat dat doen jonge als jij een paaltje raakt. polyester, is dat spul waar je met je elleboog per ongeluk door valt.![]()
succes ermee
vette stealth boot !!
polyester is niet sterk. het is licht gewicht.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:27 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Polyester kan heel sterk zijn ligt erg aan de dikte.
Maar een fatsoenlijke stoot rand is misschien wel verstandig.
Ik heb ook ervaring met watersport, en dikte helpt wel hoor.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
polyester is niet sterk. het is licht gewicht.
ik heb ervaring met watersport en imo,epoxy, polyethyleen, e.d. zijn veeeul sterker
ja dat welquote:Op donderdag 17 april 2014 11:48 schreef imanidiot het volgende:
Die dingen zie je over de hele wereld nog rondvaren.
Alleen jammer dat de boot pas leuk begint te varen vanaf windkracht 6/7.quote:
probeer eens een groter zeil en langer zwaardquote:Op donderdag 17 april 2014 12:00 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de boot pas leuk begint te varen vanaf windkracht 6/7.
Details.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |