Zie net die nieuwe clip van 'haar' , beeldbuisje begint gewoon keihard te
quote:Wat vind je nou weer lelijk aan haar dan. Sjonge jonge.
Op maandag 14 oktober 2002 17:31 schreef mcintosh het volgende:
Godsgruwelijkhondsachterlijkvieslelijk zeg!!!!Zie net die nieuwe clip van 'haar' , beeldbuisje begint gewoon keihard te
![]()
Alleen omdat ze commerciele muziek maakt vind je haar lelijk? Onderbouw eens ofzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 14-10-2002 17:34]
quote:Waar heb jij kont gezien bij dat mormel
Op maandag 14 oktober 2002 17:32 schreef extreme het volgende:
wel eenkontje..
quote:Rare kop, geen gram vet, eng dun dus en een kut karakter (als ik de sterallures verhalen kan geloven)
Op maandag 14 oktober 2002 17:33 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Wat vind je nou weer lelijk aan haar dan. Sjonge jonge.
quote:Ben je homo ofzo?
Godsgruwelijkhondsachterlijkvieslelijk zeg!!!!Zie net die nieuwe clip van 'haar' , beeldbuisje begint gewoon keihard te
![]()
quote:Waar haal jij uit mijn verhaal dat ik haar lelijk vindt om haar commerciėle muziek??
Op maandag 14 oktober 2002 17:33 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Wat vind je nou weer lelijk aan haar dan. Sjonge jonge.
Alleen omdat ze commerciele muziek maakt vind je haar lelijk? Onderbouw eens ofzo.
quote:ben je homo ofzo..
![]()
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 17:35 schreef mrcool het volgende:[..]
Ben je homo ofzo?
Die clip is het meest geile wat TMF, MTV en The Box dit jaar tot nu toe hebben uitgezonden.
Ik snap niet , echt niet, dat je daar op kunt geilen, heb ik nog liever Britney Spears!
quote:Welke kont?
wel eenkontje..
Als je knippert hem je 'm gemist.
quote:Heb je dat gat niet gezien in haat pants?
Op maandag 14 oktober 2002 17:33 schreef mcintosh het volgende:[..]
Waar heb jij kont gezien bij dat mormel
quote:Noem jij dat een kontje
wel eenkontje..
Altijd als ik 't over haar heb is het eerste wat ik zeg "leuk koppie, jammer dat ze geen kont heeft".
Ook heb ik soms het idee dat de verhoudingen niet helemaal kloppen. (OF een te groot hoofd, OF een te dun lijf)
[Dit bericht is gewijzigd door KreKkeR op 14-10-2002 17:39]
quote:Nee, doe eens ff niet zo gek, Christina is dus wel ff 100x beter dan onze Lady Spears.
Op maandag 14 oktober 2002 17:36 schreef mcintosh het volgende:[..]
Ik snap niet , echt niet, dat je daar op kunt geilen, heb ik nog liever Britney Spears!
quote:Asteblief zeg, de enige die blij zou kunnen zijn met die zak met botten is m'n hond!
Op maandag 14 oktober 2002 17:38 schreef mrcool het volgende:[..]
Nee, doe eens ff niet zo gek, Christina is dus wel ff 100x beter dan onze Lady Spears.
quote:Oh, dus jij vind alle slanke wijven lelijk. Nou ieder zijn smaak zouk maar zeggen.
Op maandag 14 oktober 2002 17:39 schreef mcintosh het volgende:[..]
Asteblief zeg, de enige die blij zou kunnen zijn met die zak met botten is m'n hond!
quote:We verschillen duidelijk van mening hier over, maar ik zeg je wel dat je hond dan one lucky dog is.
Op maandag 14 oktober 2002 17:39 schreef mcintosh het volgende:[..]
Asteblief zeg, de enige die blij zou kunnen zijn met die zak met botten is m'n hond!
quote:Ja geef mij liever maar zo christina ipv zo'n dik mormerl
Op maandag 14 oktober 2002 17:40 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Oh, dus jij vind alle slanke wijven lelijk. Nou ieder zijn smaak zouk maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |