Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:13 schreef ElizabethR het volgende:
De eerste verjaardag van mijn leven waarop het geen feestdag is.....
Stomme Willy!!!
quote:Op woensdag 30 april 2014 10:13 schreef ElizabethR het volgende:
De eerste verjaardag van mijn leven waarop het geen feestdag is.....
Stomme Willy!!!
Als "bijbaan"? Klinkt dubieus heujquote:Op woensdag 30 april 2014 10:22 schreef Fogel het volgende:
Zeg Barbusse, hoe is het belastingklimaat op Malta? Het ziet er naar uit dat ik een paar opdrachten krijg daar als "bijbaan". Het zal op jaarbasis niet zo heel veel zijn, 5-10k¤ ofzo.
Naast mijn normale baan, dus vandaar bijbaanquote:Op woensdag 30 april 2014 10:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als "bijbaan"? Klinkt dubieus heujIk weet niet zozeer hoe dat belastintechnisch geregeld is, aangezien je er niet woont, en het hangt volgens mij ook af van wat je precies gaat doen.....
Ik zal eens navraag doenquote:Op woensdag 30 april 2014 10:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naast mijn normale baan, dus vandaar bijbaan
Gewoon wat (voornamelijk schriftelijk) advies geven. Kan niet al te veel details neerzetten hier, maar ik kan het gewoon vanaf thuis doen dus.
Ahwaliefquote:Op woensdag 30 april 2014 10:17 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Hier een Cheesecake van je kaaskoppenslowchatvriendjesinhetbuitenland!![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zo boeiend is het toch niet om voor dat bedrag minder belasting te betalen?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:22 schreef Fogel het volgende:
Zeg Barbusse, hoe is het belastingklimaat op Malta? Het ziet er naar uit dat ik een paar opdrachten krijg daar als "bijbaan". Het zal op jaarbasis niet zo heel veel zijn, 5-10k¤ ofzo.
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die belasting betalen helemaal niet erg vind. Wilde alleen een indicatie. In Noorwegen betaal ik maar rond de 30% aan inkomstenbelasting en ik heb inmiddels via DM vernomen dat het 30-35% is op Malta.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zo boeiend is het toch niet om voor dat bedrag minder belasting te betalen?
Met het bedrag wat jij aangeeft op jaarbasis te verdienen zelfs maar 15%quote:Op woensdag 30 april 2014 12:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die belasting betalen helemaal niet erg vind. Wilde alleen een indicatie. In Noorwegen betaal ik maar rond de 30% aan inkomstenbelasting en ik heb inmiddels via DM vernomen dat het 30-35% is op Malta.
Ik weet niet eens waar ik die belasting zou moeten afdragen, maar nu weet ik dus dat het nagenoeg gelijk is, prima.
Indien ik daar zou wonen ja, maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met het bedrag wat jij aangeeft op jaarbasis te verdienen zelfs maar 15%
Oh ja, ik zat de verkeerde te bekijkenquote:Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Indien ik daar zou wonen ja, maar dat doe ik niet.
Maaruh, hebben jullie maar een hele kleine regering enzo? Weinig mensen en lage belasting = weinig inkomsten. Een kleine plas olie helpt misschien wat, en toerisme natuurlijk, maar draait de hele economie daarop?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja, ik zat de verkeerde te bekijken
Het dichtsbevolkte land van Europa dit, dus mensen zatquote:Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maaruh, hebben jullie maar een hele kleine regering enzo? Weinig mensen en lage belasting = weinig inkomsten. Een kleine plas olie helpt misschien wat, en toerisme natuurlijk, maar draait de hele economie daarop?
Als ze weinig improductief zijn werken ze dus erg hard. Dubbele ontkenning, mijn beste.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vooral weinig improductieve mensen die op de pay-roll van vadertje staat staan
Hij was hier afgelopen maart en had het al warmquote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ze weinig improductief zijn werken ze dus erg hard. Dubbele ontkenning, mijn beste.
Ondertussen alweer een jaartje geleden dat ik op Malta was. Fantastisch eiland!! Ik zou erop staan om die paar weken op lokatie te mogen werken, Fogel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |