Dat was in 2006 ook zo, inderdaad. Toen was de coup eigenlijk een tijd van relatieve stabiliteit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:14 schreef breaky het volgende:
Op de meeste Thaise tv zenders nu ook hetzelfde beeld: Thaise volks liederen onderbroken met toespraken van het leger.
Tja dat beeld is nu op 24 van de 50 kanalen die we hier hebben te zienquote:Op donderdag 22 mei 2014 13:49 schreef Speculant. het volgende:
klik
Hier kun je tv kijken. Ze spreken blijkbaar engels
Ik verwacht ook weinig problemen. Mijn vrouw gaat volgende week een weekendje shoppen in Bangkok en behalve een avondklok zal er niet niet veel veranderen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:14 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat was in 2006 ook zo, inderdaad. Toen was de coup eigenlijk een tijd van relatieve stabiliteit.
@RichardBarrow is, zolang de sociale media het doen, een van de beste bronnen van informatie.
Dat is waar...het was gewoon een welles-nietes spelletje geworden waar maar geen eind aan kwam en alleen maar geld kostte.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:27 schreef Gaoxing het volgende:
Het zou niet nodig moeten zijn, maar iedereen die ik in Thailand ken zag al sinds begin dit jaar geen andere uitweg meer. Op de een of andere, bizarre, manier is het een deel van de politieke cyclus in Thailand.
als je het nu niet gekregen hebt zal het ook niets meer worden, t moest voor vandaag binnen zijn.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:35 schreef rogier21 het volgende:
Hebben de mensen die uit NL vertrokken zijn een stemformulier ontvangen voor de euroverkiezingen? Ik heb nog niks gehad
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:40 schreef Speculant. het volgende:
Hoe regel je dat eigenlijk? Aanmelden bij de Ambassade? Ook daar gaan stemmen?
Wie is verantwoordelijk voor het versturen daarvan? Ik wil wel een klacht indienen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
als je het nu niet gekregen hebt zal het ook niets meer worden, t moest voor vandaag binnen zijn.
Je moet je aanmelden bij de gemeente den haag, geloof ik. Ik heb het gewoon ontvangen en weer met de post teruggestuurd. Hopelijk is het er op tijd!
Ministerie van buitenlandse zaken toch? Maar ze moeten natuurlijk wel weten waar je woontquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor het versturen daarvan? Ik wil wel een klacht indienen eigenlijk.
http://www.denhaag.nl/hom(...)n-een-gemeente-1.htmquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:48 schreef Jag�rtrut het volgende:
Je moet je aanmelden bij de gemeente den haag, geloof ik. Ik heb het gewoon ontvangen en weer met de post teruggestuurd. Hopelijk is het er op tijd!
en toen vroeg ze m'n burgerservicenummer... is het raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:16 schreef Speculant. het volgende:
[..]
http://www.denhaag.nl/hom(...)n-een-gemeente-1.htm
Daar dus.
Ik ging er altijd vanuit dat je naar de Ambassade moest gaan en daar had ik dus echt nooit zin in. Het kan dus gemakkelijker
Dat is toch gewoon je sofi-nummer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef Prego het volgende:
[..]
en toen vroeg ze m'n burgerservicenummer... is het raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:42 schreef Speculant. het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon je sofi-nummer?
Ik ben daar ook niet 100% zeker van, maar die vul ik altijd in als ze om een BSN vragenquote:
quote:Bent u vķķr 26 november 2007 buiten Nederland gaan wonen, maar ná 30 september 1994? Dan is uw sofinummer automatisch omgezet in uw BSN. Uw BSN bestaat uit dezelfde cijfers als uw sofinummer.
dit dus. En ik kan me de laatste keer dat ik m'n SOFI-nummer heb gezien/genoteerd niet eens meer herinneren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:50 schreef Speculant. het volgende:
Wel raar dat ze daarom vragen bij een doelgroep die dat niet in hun paspoort hebben staan.
Staat in m'n paspoort.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:54 schreef Prego het volgende:
[..]
dit dus. En ik kan me de laatste keer dat ik m'n SOFI-nummer heb gezien/genoteerd niet eens meer herinneren.
Gewoon er 10 jaar niks meer aan doen, dan ben je het kwijtquote:Op donderdag 22 mei 2014 16:38 schreef Prego het volgende:
[..]
en toen vroeg ze m'n burgerservicenummer... is het raar dat ik daar nog nooit van gehoord heb?
Ooit nog eens de ambassade daarvoor gemaild omdat ik dacht dat ze een fout hadden gemaakt (in eens persoonsnummer verdwenen uit mn paspoort). Toen zeiden ze dat ik die gewoon weer terug zou krijgen als ik in NL terug kom wonen. Of dat het dan een nieuw nummer is weet ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:56 schreef CherryOnTop het volgende:
Hou je dat nummer de rest van je leven dan?
heb je je wel aangemeld dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:02 schreef rogier21 het volgende:
[..]
Wie is verantwoordelijk voor het versturen daarvan? Ik wil wel een klacht indienen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |