Als ik op mn knieën ga jaquote:Op donderdag 17 april 2014 12:22 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij bent toch ook maar iets van 1.75-1.77?
99% van de succesvolle mensen is kleiner dan 1.90. Zegt genoeg.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:29 schreef plesner het volgende:
Niet boven de 1.90 zijn als man zijnde
Dat zei ik dus net ook, na aper!quote:Op donderdag 17 april 2014 08:46 schreef netflanders het volgende:
Toch wel bijzonder in hoeverre het maatschappelijk geaccepteerd lijkt om kleine mannen belachelijk te maken, terwijl iedereen - vooral vrouwen - op hun hoogste poten staan wanneer zij geconfronteerd worden met enige imperfectie.
Klinkt een beetje bekend. Toen ik mijn vriendin een jaar geleden leerde kennen was ik maar een heel klein stukje groter dan haar. Vreemd genoeg ben ik afgelopen jaar (op mijn twintigste) nog 2 a 3 cm gegroeid en steek ik nu meer boven haar uit. Voelde ook gek in het beginquote:Op donderdag 17 april 2014 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had vroeger een vriendin die langer was dan ik en ik ben met 1m80 toch niet zó vreselijk klein maar dat voelde inderdaad altijd wel een beetje akward als ik ernaast liep
True, al moet ik zeggen dat écht kleine dames toch wel voor het nodige ongemak zorgen. Bieden anderzijds ook wel weer een aantal andere mogelijkheden natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig, kleine vrouwen.
Nou, zo heel vreemd is dat toch niet? Kan me goed voorstellen dat het wel lastig is om in Nederland als man korter dan 1.75-1.80 te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Wat de neuk... kom tegenwoordig ook echt vaker tegen dat mannen onzeker zijn over hun lengte hier op het forum. Damn, waar gaat het heen.
Dat zal gezellig geweest zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 09:01 schreef Starfucker_ het volgende:
Ik voel me zo awkward als ik hier naar kijk, kon het na 10 seconden niet meer aanzien.
Mij werd laatst verteld dat ik een beetje klein ben als Nederlander. Ben verdorie 1.78mHeb haar gelijk verteld dat ik haar een beetje dik vind als Nederlander. Was een leuk gesprek
quote:Op donderdag 17 april 2014 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Niks mis mee, zou zeker doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1,74 m hier (Turkse genen) en sta nooit stil bij mijn lengte. Net zoals bij de lengte van mijn penis. Het is zoals het is.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nou, zo heel vreemd is dat toch niet? Kan me goed voorstellen dat het wel lastig is om in Nederland als man korter dan 1.75-1.80 te zijn.
Ohquote:Op donderdag 17 april 2014 16:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
1,74 m hier (Turkse genen) en sta nooit stil bij mijn lengte. Net zoals de lengte van mijn pik. Het is zoals het is.
Het is allemaal de schuld van het feminisme.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Wat de neuk... kom tegenwoordig ook echt vaker tegen dat mannen onzeker zijn over hun lengte hier op het forum. Damn, waar gaat het heen.
Nee, hij wordt niet als man gezien maar als jongetje.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef LazyDave het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat is niet gebruikelijk voor een man om een hand op de schouder te leggen en te zoenen?
Als je de uitstraling van een natte dweil hebt ja.quote:Op donderdag 17 april 2014 15:17 schreef SchoneZoon het volgende:
In Nederland ben je sowieso fucked als je als man onder de 1.85 bent
hommoquote:Op donderdag 17 april 2014 12:27 schreef dick_laurent het volgende:
Pff nou je kan over die gozer zeggen wat je wil, ook al is hij vrij klein, ik vind hem niet een super erge rotkop hebben ofzo (en dat zeg ik als hetero man)
Ik kan het me juist niet voorstellen. Wat kan er in godsnaam nu lastig aan zijn?!? Wat een flauwekulquote:Op donderdag 17 april 2014 16:17 schreef Drxx het volgende:
[..]
Nou, zo heel vreemd is dat toch niet? Kan me goed voorstellen dat het wel lastig is om in Nederland als man korter dan 1.75-1.80 te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |