Heb mijn lengte al vermeld. 178. Voor mij zeker geen bron voor onzekerheid, zelfs als ik wel langer of kleiner zou zijn.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als we met onderzoeken gaan smijten:
http://www.telegraph.co.u(...)st-a-tall-story.html
Verder is dus ook jouw enige ervaring vanuit een persoonlijke beleving en dus even waar als die van mij.
Verder heb je een erg cynische ondertoon en vermoed ik dat je zelf ook niet de langste bent
Alsof ik verder venijn heb naar kleine mannen? Ik heb wel wat beters te doenEn mannen zeiken niet. Die klappen. Wijven zeiken onder elkaar en geven steken onder water
Ik zei in mijn voorgaande posts toch ook dat die kleinere jongen ook jalours zijn vaak, afgaande op mijn observatie.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:58 schreef netflanders het volgende:
[..]
Heb mijn lengte al vermeld. 178. Voor mij zeker geen bron voor onzekerheid, zelfs als ik wel langer of kleiner zou zijn.
Tevens gaat dat onderzoek van jou niet over agressie maar over jaloezie. Is dat écht zo verwonderlijk als je alleen al de reacties in dit topic leest?
Interessant, bedankt voor de links.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:06 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zei in mijn voorgaande posts toch ook dat die kleinere jongen ook jalours zijn vaak, afgaande op mijn observatie.
En dan nu maar over agressie als je daar ook onderzoeken over wilt:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1564107/
http://www.rodcollins.com(...)ndrome-its-very-real
En natuurlijk Howard Wallowitz als strijdsymbool voor de kleine man.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:08 schreef Devano het volgende:
nou ben ook klein (1,65) er zijn genoeg manne die klein zijn maar wel sucsesvol of populer
napoleon
putin
en filmsteren
tom cruse
robert downy jr
jonnie dep
al pacino
dustin hoffman
michael j fox
harrie poter
elija wood
En nu een lijst met succesvolle mensen die langer zijnquote:Op donderdag 17 april 2014 11:08 schreef Devano het volgende:
nou ben ook klein (1,65) er zijn genoeg manne die klein zijn maar wel sucsesvol of populer
napoleon
putin
en filmsteren
tom cruse
robert downy jr
jonnie dep
al pacino
dustin hoffman
michael j fox
harrie poter
elija wood
Mannen worden vrouwelijkerquote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Wat de neuk... kom tegenwoordig ook echt vaker tegen dat mannen onzeker zijn over hun lengte hier op het forum. Damn, waar gaat het heen.
ik bem omgesteltquote:
Hier op het forum is iedereen onzeker over allesquote:Op donderdag 17 april 2014 11:32 schreef zarGon het volgende:
Wat de neuk... kom tegenwoordig ook echt vaker tegen dat mannen onzeker zijn over hun lengte hier op het forum. Damn, waar gaat het heen.
idd. Onder de 1,90 blijf je altijd een knulletje.quote:Op donderdag 17 april 2014 07:29 schreef plesner het volgende:
Niet boven de 1.90 zijn als man zijnde
Ik heb een relatie gehad met een meid van 1,60 terwijl ik zelf 1,93 ben. Dat ging prima.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je zelf als man lang bent heb je ook weinig aan een kleine vrouw... Heb er ooit 1 gehad dat als ik met haar danste mijn piellemans in haar rug stak...
Ja, alles kan... Maar het is toch wat makkelijker als er maar een 10-15cm tussen zit. Teminste dat vind ik dan...quote:Op donderdag 17 april 2014 12:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met een meid van 1,60 terwijl ik zelf 1,93 ben. Dat ging prima.
Jij bent toch ook maar iets van 1.75-1.77?quote:Op donderdag 17 april 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Gewoon een beetje onzekere jongetjes zoals
Ik vind het altijd wel schattig, kleine vrouwen.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:21 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ja, alles kan... Maar het is toch wat makkelijker als er maar een 10-15cm tussen zit. Teminste dat vind ik dan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |