Hoe lang ben je dan welquote:Op donderdag 17 april 2014 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Gewoon een beetje onzekere jongetjes zoals
[..]
Uitlokken. Hebben duidelijk een minderwaardigheidscomplex maar dan mogelijk wel een meer dan gemiddelde lichaamslengte. Wat dan ook direct het enige wapenfeit is dat ze in bezit hebben. Hoezee!
Als je zelf als man lang bent heb je ook weinig aan een kleine vrouw... Heb er ooit 1 gehad dat als ik met haar danste mijn piellemans in haar rug stak...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:38 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Dat nou als reden aanwijzen dat hij maagd is, is ook wel triest. Het is nou niet dat hij uitstraalt een fucking baas te zijn, al is het wel een smooth openingszin eerste klas. Eet je veel kip? De enige overtreffende had geweest: Hey, wil je me ontmaagden?
Alleen de meeste vrouwen die groter dan je zijn vallen gewoon af, dus kleinere vijver om uit te vissen.
Mwa, wel es een vriendin gehad die 20-25 cm. kleiner was. Geen probleem, lekker handzaam formaat.quote:Op donderdag 17 april 2014 09:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je zelf als man lang bent heb je ook weinig aan een kleine vrouw... Heb er ooit 1 gehad dat als ik met haar danste mijn piellemans in haar rug stak...
Zij was ongeveer 30cm kleiner... Het was leuk totdat er zeg maar dingen staand gingen gebeuren...quote:Op donderdag 17 april 2014 09:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mwa, wel es een vriendin gehad die 20-25 cm. kleiner was. Geen probleem, lekker handzaam formaat.
Hoe lang wil je dat ik ben?quote:
Net als kaalheid (nee ik ben niet kaalquote:Op donderdag 17 april 2014 08:46 schreef netflanders het volgende:
Toch wel bijzonder in hoeverre het maatschappelijk geaccepteerd lijkt om kleine mannen belachelijk te maken, terwijl iedereen - vooral vrouwen - op hun hoogste poten staan wanneer zij geconfronteerd worden met enige imperfectie.
Daarentegen vind ik het wel mooi hoe de kleine mannen hier en elders er zo'n dikke huid voor lijken te hebben, zonder het gejank dat bijna iedere andere getroffen groep wel teweeg brengt. Chapeau. Bewijst voor mij wederom dat kleine mannen doorgaans mannelijker zijn dan hun langere geslachtsgenoten.
Kleine mannen hebben vaak ook wel compensatie drang in bijvoorbeeld sport of gains. Kijk naar een Yuri van Gelder. Mooi voorbeeldquote:Op donderdag 17 april 2014 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Haha dat is echt niet de reden dat ie nog maagd is, hij straalt gewoon totaal niets uit. De ukkies die ik ken hebben trouwens wel praktisch allemaal een grote mond over chicks en allerlei wilde gebeurtenissen.
Dat is ook zoiets. Is het wel écht compensatiedrang? Wanneer een lange man hart voor zijn sport heeft en zich de tering werkt, is hij gewoon gemotiveerd. Is het een minder lange man, dan is het ineens 'compensatiedrang'.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kleine mannen hebben vaak ook wel compensatie drang in bijvoorbeeld sport of gains. Kijk naar een Yuri van Gelder. Mooi voorbeeld
Lol Napoleon was gewoon gemiddelde lengte in die tijdquote:Op donderdag 17 april 2014 10:29 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Is het wel écht compensatiedrang? Wanneer een lange man hart voor zijn sport heeft en zich de tering werkt, is hij gewoon gemotiveerd. Is het een minder lange man, dan is het ineens 'compensatiedrang'.
Zie je ook terug bij wereldleiders. Putin, Hitler, Napoleon en Berlusconi zouden allemaal compensatiedrang (gehad) hebben. Alles in het spectrum van Obama tot Stalin zijn gewoon ambitieus al dan niet machtsgeil, maar nooit wordt er gesproken over het moeten compenseren. Waarom zouden kleine mannen niet ook gewoon ambitieus kunnen zijn?
Ik zeg dan ook vaak. En ik denk dat het een redelijk beeld is wanneer ik zeg dat er meer spierbollen rondlopen van onder de 1,75m dan boven de 1,85m ofzo. Je zou ook kunnen stellen dat lange mannen daar niet echt voor zijn gemaakt... Maar toch gaat het bij de kleine mannen ook gepaard met een driftig karakter.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:29 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets. Is het wel écht compensatiedrang? Wanneer een lange man hart voor zijn sport heeft en zich de tering werkt, is hij gewoon gemotiveerd. Is het een minder lange man, dan is het ineens 'compensatiedrang'.
Zie je ook terug bij wereldleiders. Putin, Hitler, Napoleon en Berlusconi zouden allemaal compensatiedrang (gehad) hebben. Alles in het spectrum van Obama tot Stalin zijn gewoon ambitieus al dan niet machtsgeil, maar nooit wordt er gesproken over het moeten compenseren. Waarom zouden kleine mannen niet ook gewoon ambitieus kunnen zijn?
Nu je het zegt, zijn ook allemaal van die poedershake fitness-quote:Op donderdag 17 april 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kleine mannen hebben vaak ook wel compensatie drang in bijvoorbeeld sport of gains. Kijk naar een Yuri van Gelder. Mooi voorbeeld
Epische foto dat jaquote:Op donderdag 17 april 2014 10:41 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[ afbeelding ]
klein is fijn, ik wil niet groter worden
Ook dat betwijfel ik dus. Ik citeer een samenvatting van een onderzoek van Eslea (2007). Het is niet zo dat kleine mannen daadwerkelijk agressiever zijn, maar wanneer ze agressief gedrag vertonen zien men direct correlatie/causaliteit met hun lengte. Deze gevolgtrekking is compleet afwezig bij lange mannen.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:34 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Maar toch gaat het bij de kleine mannen ook gepaard met een driftig karakter.
Zelf heb ik veel mannen gedate, en mijn huidige vriend ken ik al sinds ik 8 ben (hebben pas een paar jaar natuurlijk). Toen hij 9 was, was hij bovengemiddeld lang en een ontzettend gemotiveerd karateka. Dit is hij nog steeds, ondanks dat hij is blijven 'steken' bij de 1.70m (ik ben 178). Hij is bizar goed, en veegt de vloer aan in wedstrijden met mensen die langer zijn en gewichtsklassen hoger zitten. Tevens is hij in zijn vakgebied een gerenommeerd wetenschapper.quote:In research conducted for a BBC3 program, 10 men below 5' and 10 men of average height were told that they were going to be tested on physical attributes, reaction times and eye/hand coordination. They would participate in a game of "Chopsticks" - the World's first test derived to study the theory of "short man complex".
The men were paired off at differing heights and given a set of wooden sticks. They were instructed to duel with their partners across a table. One of the men was briefed secretly and instructed to provoke his opponent by hitting him with the sticks across the knuckles.
Contrary to what had been believed about short men, heart monitors attached to the dueling subjects indicated that is was the taller of the two that reacted with more hostility.
Dr Mike Eslea, the psychologist from the university who led the research said: "The results were consistent with the view that "Small Man Syndrome" is a myth. When people see a short man being aggressive, they are likely to think it is due to his size, simply because that attribute ... grabs their attention
The study basically concluded that there is no more logic to concluding that a man of smaller stature, exhibiting aggressive behavior, is doing so because of his height, than there is to conclude that a man with blonde hair behaving the same way is doing so because he is a blonde.
Meeste van de voorbeelden die jij noemt waren trouwens niet klein. Zeker napoleon was voor zijn tijd eigenlijk een lange man.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:29 schreef netflanders het volgende:
[..]
Dat weet ik - des te gekker dat hun ambitie gecorreleerd werd aan hun vermeend geringe lengte.quote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Meeste van de voorbeelden die jij noemt waren trouwens niet klein. Zeker napoleon was voor zijn tijd eigenlijk een lange man.
Werd puur als klein Door de Engelsen neergezet als vorm van antipropaganda
Als we met onderzoeken gaan smijten:quote:
En jij bent hier om de leukste uit te zoeken?quote:Op woensdag 16 april 2014 21:40 schreef Chai het volgende:
Lol, manlets met kleine piemels verzameltopic.
Ik had vroeger een vriendin die langer was dan ik en ik ben met 1m80 toch niet zó vreselijk klein maar dat voelde inderdaad altijd wel een beetje akward als ik ernaast liepquote:Op woensdag 16 april 2014 22:47 schreef Chocovloek het volgende:
Kleine mannen... Het probleem ligt bij m'n eigen lengte. Genoeg mooie mannen maar ik voel me niet 'veroverd' als ie gewoon een kop kleiner is dan ik(1,78 m)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |