En SdVfan is moeder van alle Sierd de Vos supportersquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar onderstaande clip blijft de moeder van alle Sierd de Vos commentaren en waarmee hij pas echt doorbrak.(ja,ook voor dat ratatatata geklets)
Ik lach nog steeds hardop als ik Mou Villanova in zn oog priktquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar onderstaande clip blijft de moeder van alle Sierd de Vos commentaren en waarmee hij pas echt doorbrak.(ja,ook voor dat ratatatata geklets)
en dat gezicht dat hij erna trektquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik lach nog steeds hardop als ik Mou Villanova in zn oog prikt
Puur goud.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
en dat gezicht dat hij erna trekt
Geweldigquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://foxsports.nl/video/250826-het-kortste-interview-ooit.html
Alwéér een diepteinterview van Sierd de Vos, ditmaal met Joop Gall.
"het gaat niet om mij, het gaat om de sport" - Sierd de Vos.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://foxsports.nl/video/250826-het-kortste-interview-ooit.html
Alwéér een diepteinterview van Sierd de Vos, ditmaal met Joop Gall.
Sierd is duidelijk een bescheiden bigstar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 04:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
"het gaat niet om mij, het gaat om de sport" - Sierd de Vos.
verstandig persoon die ver gaat komenquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd is duidelijk een bescheiden bigstar.
Dat denk ik ook, zijn ster is rijzende wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
verstandig persoon die ver gaat komen
Zou hij er zelf nou echt in geloven?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd is duidelijk een bescheiden bigstar.
Dat zal je aan hem zelf moeten vragen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou hij er zelf nou echt in geloven?
Jij hebt daar vast ook wel een mening over.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal je aan hem zelf moeten vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |