Tweede Wereldoorlog grapjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Duitsers in het Duits belachelijk maken
genotquote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze man vindt het niet zo leuk.twitter:
Sierd zijn ster is rijzende, we have ignition.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Sierd op CNN https://twitter.com/KlaasHa/status/1047822505023553536?s=19
Potloodventerquote:Op donderdag 4 oktober 2018 10:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze man vindt het niet zo leuk.twitter:
dit fragment ging te ver iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:47 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels dat fragment gezien, maar halverwege het fragment uitgezet. Wat een mongool.
SdVfan had dit jaren geleden al door.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 15:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sierd zijn ster is rijzende, we have ignition.
Sierd niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem kennende, schijtlollig.
Ben echt enorm blij dat ik die mongool niet aan hoef te horen tijdens Ajax.
Als voetbal cabaret wordt haak ik af.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sierd niet kunnen waarderen!!!! Gooi jezelf weg
We kunnen niet allemaal alleen maar lachen om de lama's hequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 16:47 schreef GGMM het volgende:
Inmiddels dat fragment gezien, maar halverwege het fragment uitgezet. Wat een mongool.
Wat hebben de lama's met voetbal te maken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal alleen maar lachen om de lama's he
lol, wat geestig, zo bedoelde ik het natuurlijk nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kijkt al jaren niet meer naar ajax dus begrijp ik. Dat is lachwekkend slecht
Ik ben fan van duidelijk operationaliseren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
lol, wat geestig, zo bedoelde ik het natuurlijk niet
Teleurstellend dat anderen zijn succes nu proberen te claimen inderdaad.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
SdVfan had dit jaren geleden al door.
tja jij kijkt dan ook op veronica en kan ziggosport niet betalen. En mis je dus Sierdgod.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hem kennende, schijtlollig.
Ben echt enorm blij dat ik die mongool niet aan hoef te horen tijdens Ajax.
Waarom de eerste 'en' wel in diezelfde zin en begin je bij die 2e 'en' een nieuwe zin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tja jij kijkt dan ook op veronica en kan ziggosport niet betalen. En mis je dus Sierdgod.
En nu combineer je beide berichten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:53 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tja jij kijkt dan ook op veronica en kan ziggosport niet betalen. En mis je dus Sierdgod.
Hahah mad
Ik verbaas mij dat mensen zo belachelijk arm zijn dat ze zich geen Ziggo kunnen veroorloven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom de eerste 'en' wel in diezelfde zin en begin je bij die 2e 'en' een nieuwe zin.
Ik verbaas mij hier ten zeerste over.
gefeliciteerd.quote:
Dit raakt me. Ik ga direct Ziggo bestellen om je ongelijk te bewijzen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 22:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik verbaas mij dat mensen zo belachelijk arm zijn dat ze zich geen Ziggo kunnen veroorloven.
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |