Andersom is het net zo.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:06 schreef LesMiserables het volgende:
Ik bedoelde het meer in het algemeen, ik zie regelmatig berichten die mannen gestuurd hebben naar vrouwen en een van de grootste turn offs is als je niet normaal basis Nederlands kan (naast het vragen of je aan hun voeten mag likken of dat je ze vraagt een foto in een luier te sturen ofzo).
Kloptquote:
Het lijkt me sterk dat je zo iemand niet op basis van het profiel er al uit kan filterenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andersom is het net zo.
"ik houer van om op vakansie te gaan"
No joke.
Ik kwam deze ook toevallig tegen toen ik aan het kijken was. Er stonden er wel meer in maar deze sprong er toch echt uit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:10 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat je zo iemand niet op basis van het profiel er al uit kan filteren.
Omfg, direct turn off.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Andersom is het net zo.
"ik houer van om op vakansie te gaan"
No joke.
Echt he. Kijk, een enkele spelfout, dat kan ik nog wel begrijpen. 2, ook nog wel. Maar daarna wordt het toch echt wel even nadenken of ze de middelbare school wel heeft afgemaakt.quote:
Daten, PUA én wellicht een tip voor jou , kijk even een klein stukje vanaf 8:50quote:
Ik dacht dat het in een bericht wasquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he. Kijk, een enkele spelfout, dat kan ik nog wel begrijpen. 2, ook nog wel. Maar daarna wordt het toch echt wel even nadenken of ze de middelbare school wel heeft afgemaakt.
Okequote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Daten, PUA én wellicht een tip voor jou , kijk even een klein stukje vanaf 8:50
Een kapster die niet goed kan spellen laat ik liever niet mijn haar doenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in een bericht wasmaar dat soort profielen sla ik ook altijd maar even over. Maarja, de wereld heeft ook kapsters nodig.
'was mecine'quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Echt he. Kijk, een enkele spelfout, dat kan ik nog wel begrijpen. 2, ook nog wel. Maar daarna wordt het toch echt wel even nadenken of ze de middelbare school wel heeft afgemaakt.
Je maakt een grap... toch?quote:
quote:
kapsters kunnen standaard niet schrijven?quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:20 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in een bericht wasmaar dat soort profielen sla ik ook altijd maar even over. Maarja, de wereld heeft ook kapsters nodig.
Zelfs op de universiteit is het soms huilenquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kapsters kunnen standaard niet schrijven?
Ik ben maar n simpele telefoonmiep, maar de spelling van de meeste leidinggevenden binnen het bedrijf waar ik werk (en het vorige bedrijf waar ik werkte) haalt het niet bij de mijne hoor.
Ok, ben dan geen kapster, maar zij hebben echt wel n berg meer scholing dan ik.
Wrs zegt die kapster dat ook over haar fouten.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef LesMiserables het volgende:
Ik ben van de d en t's enzo. Ken de regels wel maar vergeet vaak gewoon erop te letten en kost soms ook gewoon net iets teveel moeite, heb het vroeger nooit echt geleerd.
ik kende iemand die woorden opschreef zoals hij ze hoorde.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:43 schreef LesMiserables het volgende:
Ik ben van de d en t's enzo. Ken de regels wel maar vergeet vaak gewoon erop te letten en kost soms ook gewoon net iets teveel moeite, heb het vroeger nooit echt geleerd.
En dan zeker zelf de vijftig tinten grijs-reeks lezen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kende iemand die woorden opschreef zoals hij ze hoorde.
Meschien is daar wel t duidelijkste voorbeeld van. Intelligente vent verder, maar schrijven kon hij niet, lezen ook liever niet...
M'n zusje wees hem af omdat hij niet las.
Wut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |