quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Volgende week weer een date. Gewoon drankje doen. Ga er lekker blanco in.
Ik heb nogal een negatief zelfbeeld.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo snel over jezelf zeggen. Ten eerste heb je al een relatie gehad (toch?) dus ben je blijkbaar leuk genoeg om een relatie mee te hebben.
Daarnaast kun je veel doen aan je uiterlijk, ga bv shoppen voor leuke kleding die goed past, laat je haar eens anders knippen, als je vindt dat je te mager bent : zoek een sportschool op, heb je een bril? probeer eens lenzen etc. Daarnaast kun je werken aan je houding, lichaamstaal etc.
Ik ben ook echt niet bijzonder knap ofzo, kijk maar in mijn fobo, gewoon gemiddeld.
Wat bij paiq vaak het geval is is dat als het gesprek niet lekker én de foto bevalt de ander niet
dat het dan direct niks meer wordt. Maar loopt het gesprek lekker en zijn de foto's niet denderend dan kun je daar nog overheen kijken.
Ik heb ooit een date gehad met een vrouw op paiq die op de foto's nou niet direct me erg aanspraken (ze had daar bv kort haar) maar de gesprekken waren zo leuk dat ik uiteindelijk toch heb afgesproken en het een erg leuke date is geworden. Ze bleek in het echt haar haar al weer een stuk langer te hebben etc. Als ze die foto's erop had gezet had ik niet eens getwijfeld en een stuk sneller afgesproken. Het is maar net hoe je je presenteert.
Precies. Werken aan je zelfbeeld en aan jezelf is al een goede stap.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo snel over jezelf zeggen. Ten eerste heb je al een relatie gehad (toch?) dus ben je blijkbaar leuk genoeg om een relatie mee te hebben.
Daarnaast kun je veel doen aan je uiterlijk, ga bv shoppen voor leuke kleding die goed past, laat je haar eens anders knippen, als je vindt dat je te mager bent : zoek een sportschool op, heb je een bril? probeer eens lenzen etc. Daarnaast kun je werken aan je houding, lichaamstaal etc.
Ik ben ook echt niet bijzonder knap ofzo, kijk maar in mijn fobo, gewoon gemiddeld.
Wat bij paiq vaak het geval is is dat als het gesprek niet lekker én de foto bevalt de ander niet
dat het dan direct niks meer wordt. Maar loopt het gesprek lekker en zijn de foto's niet denderend dan kun je daar nog overheen kijken.
Ik heb ooit een date gehad met een vrouw op paiq die op de foto's nou niet direct me erg aanspraken (ze had daar bv kort haar) maar de gesprekken waren zo leuk dat ik uiteindelijk toch heb afgesproken en het een erg leuke date is geworden. Ze bleek in het echt haar haar al weer een stuk langer te hebben etc. Als ze die foto's erop had gezet had ik niet eens getwijfeld en een stuk sneller afgesproken. Het is maar net hoe je je presenteert.
Dat moet dus je eerste stap zijn!quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nogal een negatief zelfbeeld.
Gelukkig val ik alleen op vrouwen, je bent wel een zeikerd zeg, vraag alleen maar om wat tipjes en meneer krijgt gelijk een uitbrander over puntjes en komma's.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoe wil je anders iemand online beoordelen. Natuurlijk kijken mensen daarnaar.
[..]
Hier ook wel, punten, komma's etc. Serieus, niet om je af te branden ofzo maar hoe je online typt en overkomt maakt wel verschil. Mensen die in breezertaal typen neem ik bij voorbaat al niet serieus en mensen die enorm veel spelfouten maken verdenk ik ervan een lager IQ te hebben en vallen bij consequent fouten maken al af als relatiemateriaal.
Work in progressquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat moet dus je eerste stap zijn!Werk aan jezelf.
op welk gebied?quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:28 schreef inderdaad1982 het volgende:
[..]
Gelukkig val ik alleen op vrouwen, je bent wel een zeikerd zeg, vraag alleen maar om wat tipjes en meneer krijgt gelijk een uitbrander over puntjes en komma's.
Ik ben fan van OKCupid en Tinder. Rotkop maakt niet echt uit.quote:Op vrijdag 18 april 2014 18:17 schreef inderdaad1982 het volgende:
Heeft er iemand nu al wat gevonden of, ik lees alleen maar slap gelul.
Welke sites zijn nu eigenlijk de moeite waard, als ik naar die sites kijk krijg ik altijd weinig tot geen interesse...jaren geleden was dat...misschien wel vanwege mijnn rotkop
In hemelsnaam, trek minimaal je profiel even door de spellings check heen en kom in je gesprek niet over als een tokkie. Mensen die dingen als 'hoeso' schrijven komen niet zo hoog op de ladder. Als je advies nodig hebt kan ik je msn wel helpen.quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:48 schreef inderdaad1982 het volgende:
Nou ja zo lelijk ben ik ook weer niet , serieus gaan mensen zich irriteren aan de manier hoe iemand zinnetjes online typen daar dan? Dat is wel heel erg dan.Leuk proberen, dat van die rotkop valt wel mee op zich daten zonder foto's lijkt me ook weer niks. Nou ja ik zie wel.
Werken aan dingen aan mijzelf te verbeterenquote:
Geen uitbranders geven, daar kan hij niet tegenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef LesMiserables het volgende:
In hemelsnaam, trek minimaal je profiel even door de spellings check heen en kom in je gesprek niet over als een tokkie. Mensen die dingen als 'hoeso' schrijven komen niet zo hoog op de ladder. Als je advies nodig hebt kan ik je msn wel helpen.
Ja, op welk gebied?quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Werken aan dingen aan mijzelf te verbeteren
Alle gebiedenquote:
Een nobel streven. Hoe wil je het gaan aanpakken?quote:
Als ik daarop een antwoord kom ik daarop terugquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een nobel streven. Hoe wil je het gaan aanpakken?
Nou ja, dan wordt het dus niets.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik daarop een antwoord kom ik daarop terug
Tell me something I don't knowquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, dan wordt het dus niets.
Wat bij mij best wel heeft geholpen om over mijn verlegenheid heen te komen waren de presentaties die ik op het HBO moest gevenquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerst moet je weten op welke gebieden je het meest kan winnen. Zodra je die analyse hebt gemaakt moet je een realistisch plan maken om deze marginaal te verbeteren (geen 100%). Rinse & repeat.quote:
Laat een zelfverzekerde uitstraling zien. Hoofd recht, borst vooruit en loop rechtop. Dat is al een hele verbeteringquote:Op vrijdag 18 april 2014 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is de aanloop naar een datequote:
Het was meer gemak zucht eigenlijk zo te typen maar goed, bedankt voor de andere sites.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:33 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik ben fan van OKCupid en Tinder. Rotkop maakt niet echt uit.
[..]
In hemelsnaam, trek minimaal je profiel even door de spellings check heen en kom in je gesprek niet over als een tokkie. Mensen die dingen als 'hoeso' schrijven komen niet zo hoog op de ladder. Als je advies nodig hebt kan ik je msn wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |